Μεγάλη ανάκληση για το Mazda 3 λόγω προβληματικού αερόσακου

Κοινοποίησε το άρθρο
ανάκληση Mazda 3

Η Γενική  Γραμματεία  Βιομηχανίας  ανακοίνωσε  ότι , η  εταιρεία  Mazda  Κεντρικής  & Νοτιοανατολικής  Ευρώπης  εκτελεί  πρόγραμμα  ανάκλησης  του μοντέλου Mazda 3 (BK).

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Δοκιμή HYUNDAI Inster 49kWh 115ps: Το νέο…ρεύμα της πόλης

Οδηγούμε το HYUNDAI Inster των 115 ίππων, το οποίο ξαφνιάζει με την εμφάνισή του, κινείται ευχάριστα και οικονομικά μέσα στην πόλη, αποτελώντας μια ολοκληρωμένη...

TESLA Model Y Performance: Αναβάθμιση επιδόσεων – Τιμή

Το TESLA Model Y έγινε Performance με 460 ίππους και επιδόσεις που παραπέμπουν σε καθαρόαιμα supercars.     Ένα από τα πιο επιτυχημένα μοντέλα της TESLA αναμφίβολα...

SUZUKI: Αυτό είναι το νέο της σήμα

Η SUZUKI Motor Corporation, ετοιμάζεται για τη νέα εποχή, επανασχεδίαζοντας το έμβλημα που φέρουν τα προϊόντα της, για πρώτη φορά μετά από 22 χρόνια.       Με...

Η  ανάκληση  αφορά  σε  5.877  οχήματα  στην  ελληνική  αγορά,  παραγωγής  από  18 Φεβρουαρίου  2003  έως  22  Ιουνίου  2006.

Στα  συγκεκριμένα  οχήματα,  το  πλαστικό λογότυπο στο κάλυμμα της μονάδας αερόσακου του τιμονιού μπορεί να θρυμματιστεί και να εκτοξεύσει  θραύσματα  στο  εσωτερικό  του  οχήματος  κατά  τη  διάρκεια  της  λειτουργίας αερόσακου  σε  περίπτωση  σύγκρουσης.  Λόγω  της  ακατάλληλης  προδιαγραφής  υλικού,  το πλαστικό λογότυπο μπορεί να γίνει εύθραυστο.

Σε αυτήν την κατάσταση, το λογότυπο μπορεί να σπάσει κατά τη διάρκεια μιας κανονικής λειτουργίας αερόσακου. Πλαστικά θραύσματα του σπασμένου  λογότυπου  μπορεί  να  χτυπήσουν  τους  επιβάτες,  αυξάνοντας  την  πιθανότητα σοβαρού τραυματισμού των επιβατών.

Μέχρι στιγμής στην Ελλάδα δεν έχει αναφερθεί καμία περίπτωση ατυχήματος, που να σχετίζεται με το ανωτέρω θέμα. Οι ιδιοκτήτες των ανωτέρω οχημάτων, θα ενημερωθούν εγγράφως μέσω επιστολής, ώστε να προσέλθουν στο δίκτυο Εξουσιοδοτημένων Επισκευαστών αυτοκινήτων Mazda σε όλη την Ελλάδα, για να γίνει αντικατάσταση του καλύμματος της μονάδας αερόσακου του τιμονιού, χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση.

Για  περισσότερες  πληροφορίες  ή  διευκρινήσεις  οι  καταναλωτές  παρακαλούνται  όπως επικοινωνήσουν  τηλεφωνικά  με  το  Δίκτυο  εξουσιοδοτημένων  επισκευαστών  της  Mazda,  το οποίο αναφέρεται στην ιστοσελίδα mazda-gr.com.