Μεγάλη ανάκληση για το Mazda 3 λόγω προβληματικού αερόσακου

Κοινοποίησε το άρθρο
ανάκληση Mazda 3

Η Γενική  Γραμματεία  Βιομηχανίας  ανακοίνωσε  ότι , η  εταιρεία  Mazda  Κεντρικής  & Νοτιοανατολικής  Ευρώπης  εκτελεί  πρόγραμμα  ανάκλησης  του μοντέλου Mazda 3 (BK).

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

VOLKSWAGEN Golf GTI Edition 50: Το ταχύτερο μοντέλο παραγωγής της VW στο Nurburgring (video)

Το νέο επετειακό VW Golf GTI Edition 50, πριν ακόμα κυκλοφορήσει, έκανε νέο εντυπωσιακό ρεκόρ στην περίφημη πίστα του Nurburgring.     Με αφορμή τον εορτασμό των...

FORD E-Transit Custom AWD: Πάει παντού

Η FORD Pro σύντομα θα έχει στην γκάμα της ένα νέο επαγγελματικό μοντέλο, το E-Tourneo Custom AWD, το οποίο υπόσχεται ότι θα πηγαίνει παντού.   Τα...

OPEL Frontera: Υβριδικό και Ηλεκτρικό – Τιμές

Με πενταθέσια ή επταθέσια διάταξη και με υβριδικό ή ηλεκτρικό σύστημα κίνησης, το νέο OPEL Frontera είναι ένα από τα πιο ευρύχωρα SUV της...

Η  ανάκληση  αφορά  σε  5.877  οχήματα  στην  ελληνική  αγορά,  παραγωγής  από  18 Φεβρουαρίου  2003  έως  22  Ιουνίου  2006.

Στα  συγκεκριμένα  οχήματα,  το  πλαστικό λογότυπο στο κάλυμμα της μονάδας αερόσακου του τιμονιού μπορεί να θρυμματιστεί και να εκτοξεύσει  θραύσματα  στο  εσωτερικό  του  οχήματος  κατά  τη  διάρκεια  της  λειτουργίας αερόσακου  σε  περίπτωση  σύγκρουσης.  Λόγω  της  ακατάλληλης  προδιαγραφής  υλικού,  το πλαστικό λογότυπο μπορεί να γίνει εύθραυστο.

Σε αυτήν την κατάσταση, το λογότυπο μπορεί να σπάσει κατά τη διάρκεια μιας κανονικής λειτουργίας αερόσακου. Πλαστικά θραύσματα του σπασμένου  λογότυπου  μπορεί  να  χτυπήσουν  τους  επιβάτες,  αυξάνοντας  την  πιθανότητα σοβαρού τραυματισμού των επιβατών.

Μέχρι στιγμής στην Ελλάδα δεν έχει αναφερθεί καμία περίπτωση ατυχήματος, που να σχετίζεται με το ανωτέρω θέμα. Οι ιδιοκτήτες των ανωτέρω οχημάτων, θα ενημερωθούν εγγράφως μέσω επιστολής, ώστε να προσέλθουν στο δίκτυο Εξουσιοδοτημένων Επισκευαστών αυτοκινήτων Mazda σε όλη την Ελλάδα, για να γίνει αντικατάσταση του καλύμματος της μονάδας αερόσακου του τιμονιού, χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση.

Για  περισσότερες  πληροφορίες  ή  διευκρινήσεις  οι  καταναλωτές  παρακαλούνται  όπως επικοινωνήσουν  τηλεφωνικά  με  το  Δίκτυο  εξουσιοδοτημένων  επισκευαστών  της  Mazda,  το οποίο αναφέρεται στην ιστοσελίδα mazda-gr.com.