Ήταν το 1995 όταν πρωτοκυκλοφόρησε το νέο Subaru Outback. Σήμερα βρίσκεται στην έκτη γενιά του και αντικατοπτρίζει τις ανάγκες των σημερινών πελατών, που θέλουν να οδηγούν ένα αξιόπιστο, ανθεκτικό αυτοκίνητο που έχει προτεραιότητα την ασφάλεια τόσο των επιβατών του όσο και των ανθρώπων γύρω του.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ
Max Verstappen: Πρωταθλητής F1 για 4η φορά (video)
Hellas Jeep Club: Απόδραση στην Αράχωβα
«Φορτίζω Παντού»: Παράταση της προθεσμίας υποβολής αιτήσεων
Το Nέο Outback συνδυάζει τεχνολογίες αιχμής με μια σύγχρονη εξωτερική εικόνα. Οι γραμμές που τρέχουν κατά μήκος των θυρών και φτάνουν στις γραμμές της πίσω αεροτομής δημιουργούν μια εξαιρετικά δυναμική εμφάνιση.
Η πλαϊνή σχεδίαση σε συνδυασμό με τις έντονες καμάρες των τροχών δημιουργεί την αίσθηση του «σκληροτράχηλου». Οι γραμμές του αμαξώματος δίνουν μια αίσθηση τρισδιάστατου χαρακτήρα που δίνει έμφαση στη δύναμη του νέου Outback.
Εξετάζοντας τα εκτός δρόμου χαρακτηριστικά, επισημαίνουμε ότι η απόσταση από το έδαφος αυξήθηκε από 200 mm στα 213 mm, προσεγγίζοντας αυτή του Forester, το Best in Class SUV της Subaru όσον αφορά τις ικανότητες off-road. Η γωνία προσέγγισης αυξήθηκε κατά σχεδόν μία μοίρα, από 18,8° σε 19,7°, η γωνία ράμπας από 20,3° σε 21°ενώ η γωνία αναχώρησης παρέμεινε πρακτικά αμετάβλητη παρά το μεγαλύτερο μήκος του πίσω μέρους του αυτοκινήτου.
Το μήκος έχει αυξηθεί κατά 50 mm, από 4820 mm σε 4870 mm, προσφέροντας όφελος στον εσωτερικό χώρο και στον χώρο αποσκευών. Η ευρυχωρία πίσω έχει βελτιωθεί επιπλέον, με τον χώρο για τα πόδια των πίσω επιβατών να έχει αυξηθεί κατά 6 mm. Επίσης στο πλάτος, ο χώρος έχει αυξηθεί κατά 35 mm, γεγονός που μεταφράζεται σε μεγαλύτερο χώρο για τους ώμους των εμπρός επιβατών
Το πορτ-μπαγκάζ, εξοπλισμένο τώρα με νέα, hands-free τεχνολογία ανοίγματος, έχει μέγιστο πλάτος κατά 1,9 mm μεγαλύτερο, διευκολύνοντας τη φόρτωση αντικειμένων. Επιπλέον, αυξάνεται αντίστοιχα κατά 23,9 mm και 20 mm το μήκος και το πλάτος της επιφάνειας φόρτωσης.
Το Outback είναι αυτό που δημιούργησε την κατηγορία των crossover, του αυτοκινήτου με 5θυρο αμάξωμα και αυξημένο ύψος, σε συνδυασμό με την μόνιμη «συμμετρική» τετρακίνηση, που αποτελεί σήμα κατατεθέν της ιαπωνικής μάρκας.
Εσωτερικός σχεδιασμός
Στο εσωτερικό, όλα έχουν μελετηθεί ώστε να επιτρέπουν στους επιβάτες να νιώθουν απόλυτα άνετα και να απολαμβάνουν τον χρόνο που αφιερώνουν εκεί, είτε πρόκειται για ένα σύντομο ταξίδι είτε για ένα πολύ μεγαλύτερο.
Ο πίνακας οργάνων – πλήρως ανασχεδιασμένος – χαρακτηρίζεται από μια νέα μεγάλη και κάθετη οθόνη αφής 11,6 ιντσών, από την οποία μπορεί να ελεγχθεί μια ποικιλία λειτουργιών. Οι οριζόντιες γραμμές του ταμπλό και το διευρυμένο παρμπρίζ τονίζουν την αίσθηση ευρυχωρίας και ασφάλειας στο εσωτερικό.
Υλικά υψηλής ποιότητας – για παράδειγμα, το δέρμα Nappa – κάνουν το σαλόνι του νέου Outback όχι μόνο όμορφο αλλά και ταυτόχρονα ανθεκτικό, ώστε να διατηρήσει την εμφάνιση και τη λειτουργικότητά του για μεγάλο χρονικό διάστημα.
Μπορούμε λοιπόν να πούμε ότι στο νέο Subaru Outback ταξιδεύετε σε ένα περιβάλλον όπου η πολυτέλεια, η τεχνολογία και η ποιότητα συνδυάζονται με την βέλτιστη άνεση.
Το νέο Subaru Outback πατάει πάνω στην πλατφόρμα SGP (Subaru Global Platform η οποία έχει εισαγάγει σημαντικές βελτιώσεις όσον αφορά την ακαμψία και συνεπώς την ασφάλεια, τους μειωμένους κραδασμούς και θόρυβο στο χώρο των επιβατών.
Κινητήρας, κιβώτιο ταχυτήτων και πρόσφυση
Το νέο Outback φοράει τον βενζινοκινητήρα FB25 των 2.5l, με βελτιωμένο το 90% των μερών του. Πρώτα απ’ όλα το σύστημα ψεκασμού καυσίμου έχει αλλάξει από “indirect” σε “direct”. Τόσο η παροχή ισχύος όσο και η καμπύλη ροπής (+ 7%) έχουν ωφεληθεί από αυτό, προς όφελος μιας πιο ομαλής απόδοσης με μειωμένη κατανάλωση και αντίστοιχα μειωμένες εκπομπές καυσαερίων.
Έχει αναπτυχθεί μια συγκεκριμένη έκδοση κιβωτίου CVT Lineartronic TR58 για την καλύτερη προσαρμογή του στο νέο Outback.
Περισσότερο από το 80% των δομικών τμημάτων αυτού του κιβωτίου έχουν αναθεωρηθεί ή τροποποιηθεί για να βελτιωθεί η ικανότητα οδήγησης και να μειωθούν οι εκπομπές ρύπων. Η επέκταση της σχέσης μετάδοσης μεταξύ των δύο ιμάντων κατέστησε δυνατή την αύξηση του αριθμού των “εικονικών” ταχυτήτων που διατίθενται στη χειροκίνητη χρήση κι έτσι αυξήθηκαν από 7 σε 8.
Σε συνδυασμό με το Subaru Symmetrical AWD, το Active Torque Split έχει ως στόχο τη βέλτιστη κατανομή της ροπής κίνησης μεταξύ του εμπρός και του πίσω άξονα ανάλογα με την πρόσφυση. Το σύστημα X-MODE συμβάλλει στην ασφαλέστερη και αποτελεσματικότερη οδήγηση σε ιδιαίτερα δύσκολες επιφάνειες.