Ράλι Φθιώτιδος 2023: Ασφάλτινο θέαμα

Κοινοποίησε το άρθρο

Οι Γιώργος Αναπολιοτάκης-Θανάση Τσιούκας με FORD Fiesta ήταν οι νικητές του ασφάλτινου Ράλι Φθιώτιδος.

Οι τέσσερις φορές πρωταθλητές Ελλάδας στην άσφαλτο, έδειξαν τις διαθέσεις τους από την πρώτη, μεγάλη ειδική διαδρομή Μπράλος-Παύλιανη, χτίζοντας με το…καλημέρα σημαντική διαφορά από τους αντιπάλους τους. Ήταν οι ταχύτεροι και στην επόμενη ειδική, την Καλοσκοπή Ι, ενώ στη συνέχεια κινήθηκαν ελέγχοντας τον ρυθμό των αντιπάλων τους. Άλλωστε οι νικητές της πρεμιέρας του πρωταθλήματος, Αλέξανδρος Τσουλόφτας-Στέλιος Ηλία (VW Polo R5) είχαν ήδη εγκαταλείψει από ημιαξόνιο.

Volvo


Εντυπωσιακοί στα περάσματα τους ήταν οι Ιωάννης Παπαδημητρίου-Νίκος Πετρόπουλος με SKODA Fabia που ολοκλήρωσαν στη δεύτερη θέση. Στην επάνοδό του σε ασφάλτινο τερέν έπειτα από 15 χρόνια, ο πρωταθλητής Ελλάδας του 1999 και του 2020 απέδειξε πως οδηγεί γρήγορα σε κάθε επιφάνεια, κερδίζοντας μάλιστα δύο ειδικές διαδρομές, μεταξύ των οποίων και την power stage!
Το βάθρο συμπλήρωσαν οι Λευτέρης Αλυγιζάκης-Μιχάλης Χατζηδάκης αν και στην τελευταία ειδική, είχαν δύο τετ-α-κε με το SKODA Fabia, χωρίς ευτυχώς αρνητικές συνέπειες.


Στα δικίνητα, η νίκη πήγε στους πρωταθλητές της F2, Δημήτρη και Μάνο Κτιστάκη, οι οποίοι δικαίως πέτυχαν άλλη μια επιτυχία φέτος, τόσο στην F2, όσο και στη C3, τερματίζοντας τέταρτοι γενικής. Το πλήρωμα του PEUGEOT 306 S16 απειλήθηκε στην εναρκτήρια διαδρομή από τους Θάνο Μόσχο-Ιωάννη Σαμαρτζή που εξέπληξαν με την ταχύτητά τους, πραγματοποιώντας την καλύτερη επίδοση στην κατηγορία.

Η συνέχεια για το πλήρωμα του RENΑULT Clio Kit Car δεν ήταν ανάλογη, καθώς στην πρώτη Καλοσκοπή είχαν έξοδο, με αποτέλεσμα να ολοκληρωθεί άδοξα η προσπάθειά τους.
Στη δεύτερη θέση στα δικίνητα και στη C3 τερμάτισαν οι Δημήτρης Μίχος-Κώστας Χειράκης με PEUGEOT 208 Rally4, ολοκληρώνοντας παράλληλα στην πέμπτη θέση γενικής.

Ακολούθησαν οι Γιώργος Γεροδήμος-Σωτήρης Γρηγορίου με OPEL Astra OPC που τερμάτισαν στην έκτη θέση, κερδίζοντας τη C2.

Στο τρίτο σκαλί του βάθρου της F2 ανέβηκαν οι Ιωάννης Κωνσταντινίδης-Δημήτρης Κυπαρισσάς με CITROEN DS3 R3T Max. Έβδομοι ήταν οι Χρήστος Αυγερόπουλος-Στράτος Γιαβάσης με CITROEN Saxo Kit car ενώ ακολούθησαν οι Τίτος Τιτάκης-Αλέξανδρος Χαλκιαδάκης με CITROEN DS3 R3T Max.


Η νίκη στην Ομάδα Ν πήγε στους πρωταθλητές του 2021, Δημήτρη Καζάνα-Θεόδωρο Μακράκη με MITSUBISHI Lancer Evo IX, οι οποίοι εκμεταλλεύτηκαν το κλατάρισμα που αντιμετώπισαν οι επικεφαλής της κατηγορίας έως τα μισά του αγώνα, Γιώργος Αργυρίου-Δημήτρης Πάσχος με ίδιο αυτοκίνητο.

Στη C5, αλλά και στο κύπελλο Legends, κυριάρχησαν οι Σταμάτης Μιχαήλ-Γρηγόρης Κορίνθιος με PEUGEOT 106 S16. Στη C6, επικράτησε ο 18χρονος Βούλγαρος Aleksandar Tomov με συνοδηγό στο RENAULT Clio Rally5 τον Yavor Brankov. Στη δεύτερη θέση της κατηγορίας και στη δεύτερη της Ομάδας Ν αρκέστηκαν οι Αλέξανδρος Αβραμίδης-Ράνια Κυρλαγκίτση με CITROEN Saxo VTS. Το βάθρο της κατηγορίας Ν και παράλληλα της C6 συμπλήρωσαν οι Βαγγέλης Μασιάλας- Γιάννης Μόσχος με CITROEN Saxo VTS.


Στα εντυπωσιακά Ιστορικά, επικρατήσαν εύκολα Μάριος Σταφυλοπάτης-Γιώργος Χατζηρήγας με FORD Sierra RS Cosworth 4×4. Τρεις φορές κατά τη διάρκεια του αγώνα άλλαξε χέρια η δεύτερη θέση, με τους Λυμπέρη Παπάζογλου-Μαρία Νικολοπούλου (LANCIA Delta Integrale) να ανεβαίνουν στο δεύτερο σκαλί του βάθρου στην κατηγορία, αφήνοντας μόλις 4 δευτερόλεπτα πιο πίσω τους «Geo»-Δημήτρη Τριπιντή με PEUGEOT 205 GTI.


Στις κυριότερες εγκαταλείψεις του αγώνα, συγκαταλέγονται οι Τάκης Καμπύλης-Σταύρος Σταμέλος (SKODA Fabia S2000), Γιώργος Περουλάκης-Λευτέρης Σαρρής (MITSUBISHI Lancer Evo VIII) Κώστας Κόρακας-Γιώργος Κότσαλης (MITSUBISHI Lancer Evo IX), Ιωάννης Νομικός-Ανδρέας Νομικός που τούμπαραν με το SKODA Fabia S2000, ενώ το μοναδικό αμιγώς γυναικείο πλήρωμα του αγώνα, των Μαριαλένας Παυλή-Βιργινίας Παπαδάκη αντιμετώπισαν πρόβλημα με τα ηλεκτρικά του NISSAN Micra K11.

Ο αγώνας διοργανώθηκε από την Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Λαμίας (Α.Λ.Α.Λ.), με συνδιοργανωτές την Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας, τον Οργανισμό Πολιτιστική Ανάπτυξης Στερεάς Ελλάδας (Ο.Π.Α.ΣΤ.Ε.), το Δήμο Λαμιέων, το Δήμο Δελφών, το Δήμο Αμφίκλειας-Ελάτειας, το Δήμο Καμένων Βούρλων και το Επιμελητήριο Φθιώτιδος.

Δείτε εδώ την τελική κατάταξη του Ασφάλτινου Ράλι Φθιώτιδος 2023.

Την Κυριακή, με τη συμμετοχή 39 πληρωμάτων, σε δύο επαναλαμβανόμενες «ακροπολικές» ειδικές διαδρομές, διεξάγεται το Χωμάτινο Ράλι Φθιώτιδος.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

LIVE TV: Δείτε το shakedown και την εκκίνηση του Ράλι Εσθονίας

Δείτε την εκκίνηση του Ράλι Εσθονίας και το shakedown.     Στην Εσθονία μεταφέρεται το WRC για τον όγδοο αγώνα του 2025. Μετά τις σκληρές και ιδιαίτερα...

Τα αυτοκίνητα που Επιλέγουν Ηλεκτρικά οι Έλληνες

Αύξηση σημείωσαν οι ταξινομήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων το πρώτο εξάμηνο του 2025 με τη BYD να οδηγεί την…κούρσα.     Με την αγορά αυτοκινήτων στην Ελλάδα, να παρουσιάζει...

Νέος Κ.Ο.Κ. : Πάνω από 3.000 παραβάσεις για μη χρήση κράνους

Ο νέος αυστηρότερος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας φαίνεται ότι δεν…τρομάζει τους αναβάτες, αρκετοί από τους οποίους εξακολουθούν να οδηγούν χωρίς κράνος.     Ο νέος, Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας,...

Από τον…EBRO στο Ντακάρ

Η ισπανική μάρκα EBRO όχι μόνο επιστρέφει με SUV που βασίζονται στα CHERY, αλλά ετοιμάζεται να λάβει μέρος και στο Ράλι Ντακάρ.     Η EBRO ήταν...

Δοκιμή CITROEN C3 1.2T 100PS: Αλλαγή…πλεύσης

Ευέλικτο και ξεκούραστο στην πόλη, το νέο CITROEN C3 ταξιδεύει με άνεση και ασφάλεια, ενώ χωρίς να…παρεξηγηθείς, μπορείς να το χαρακτηρίσεις και SUV.     Του Ηλία...

Η κατάκτηση του Έβερεστ με ελικόπτερο (video)

Δείτε ένα ελικόπτερο να κάνει παγκόσμιο ρεκόρ προσγείωσης και απογείωσης, στην κορυφή του Έβερεστ.     Τα ελικόπτερα είναι περισσότερο γνωστά για τις χρήσεις τους στην επιτήρηση...

Φόρμουλα Ε : Ο νέος παγκόσμιος πρωταθλητής (video)

Ο Oliver Rowland της NISSAN Formula E Team είναι ο νέος παγκόσμιος πρωταθλητής της Φόρμουλα Ε.     Η Φόρμουλα Ε, η οποία διεξάγεται με ηλεκτροκίνητα μονοθέσια,...

Πωλήσεις αυτοκινήτων: Σταθερή, διστακτική πορεία

Τα SUV και τα υβριδικά μοντέλα εξακολουθούν να πρωταγωνιστούν στην ελληνική αγορά καινούργιων αυτοκινήτων το πρώτο εξάμηνο του 2025.     Το πρώτο εξάμηνο του 2025 ολοκληρώθηκε...