NISSAN X-Trail Mountain Rescue: Δεν κολλάει πουθενά (video)

Κοινοποίησε το άρθρο

Tο NISSAN X-Trail e-4orce μετά τις απαραίτητες τροποποιήσεις είναι έτοιμο για αποστολές διάσωσης στα χιονισμένα βουνά και, όχι μόνο.

 

 

Για να μην…κολλάει πουθενά και για καλύτερη πρόσφυση σε ολισθηρές πλαγιές, το X-Trail Mountain Rescue, δεν έχει τροχούς, αλλά ερπύστριες!

Εξωτερικά, έχει προστεθεί μια ειδική σχάρα οροφής για να μεταφέρει φορείο και φτυάρια χιονιού. Μια σειρήνα και μια μπάρα με ισχυρούς προβολείς έχουν ενσωματωθεί στην οροφή του X-Trail, όπως επίσης και πρόσθετοι προβολείς στο καπό.

Φαρδύτερα φτερά εμπρός και πίσω έχουν ενσωματωθεί για να χωρέσουν τις ερπύστριες, ενώ μπροστά ο προφυλακτήρας έχει τροποποιηθεί για να φέρει βαρούλκο. Ένας ενισχυμένος γάντζος ρυμούλκησης έχει προστεθεί στον μπροστινό και τον πίσω προφυλακτήρα, ενώ στο πλάι έχουν συμπεριληφθεί μαρσπιέ για να διευκολύνουν την πρόσβαση, καθώς το συγκεκριμένο X-Trail έχει ανυψωθεί κατά 23 εκατοστά σε σχέση με την έκδοση δρόμου.

Στο εσωτερικό, τα πίσω καθίσματα έχουν αφαιρεθεί για να επιτρέπεται η τοποθέτηση φορείου, με σκοπό την μεταφορά τραυματιών σκιέρ στην πλησιέστερη ιατρική μονάδα.

Το Mountain Rescue διαθέτει τον κινητήρα 157 ίππων του NISSAN X-Trail, αλλά και το ηλεκτροκίνητο σύστημα τετρακίνησης με δύο μοτέρ, e-4orce. Αυτό που ξεχωρίζει το συγκεκριμένο σύστημα από τα παραδοσιακά μηχανικά συστήματα, είναι ότι μπορεί να αντιδράσει στα μεταβαλλόμενα επίπεδα πρόσφυσης σε 1/10.000 του δευτερολέπτου.

Δηλαδή περίπου 1000 φορές πιο γρήγορα από ένα παραδοσιακό σύστημα τετρακίνησης. Παράλληλα μπορεί να προσαρμόσει την κατανομή της ισχύος σε όλους τους τροχούς ξεχωριστά, ανάλογα με την πρόσφυσή τους.

Το αποτέλεσμα είναι να παρέχει πρόσφυση σε όλες τις συνθήκες, επιτρέποντας εντυπωσιακά επίπεδα άνεσης σε βρεγμένους αστικούς δρόμους, προαστιακούς, λασπώδεις επαρχιακούς, ή χιονισμένους ορεινούς δρόμους.

Το X-Trail Mountain Rescue υποστηρίζει μια εκστρατεία σε πέντε ευρωπαϊκά χιονοδρομικά κέντρα, με την επωνυμία “Ride Responsibly”. Μεταξύ άλλων βρίσκεται και στο δημοφιλές ιταλικό χιονοδρομικό κέντρο Cervinia. Έτσι θα έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν τα πλεονεκτήματα του e-4orce, χιλιάδες φίλοι των χειμερινών σπορ.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

SKODA 110 R: Ηλεκτρικές σχεδιαστικές ανησυχίες

Οι σχεδιαστές της SKODA Auto εμπνεύστηκαν από το θρυλικό 110 R και παρουσίασαν το όραμά τους για ένα σύγχρονο, ηλεκτρικό κουπέ, ικανό να συναρπάσει...

12o Φθινοπωρινό Ράλι 2025: Πρωταθλητές οι Παπαδημητρίου – Κουζιώνης

Οι Παπαδημητρίου – Κουζιώνης με SKODA Fabia RS επικράτησαν εύκολα στο Φθινοπωρινό Ράλι, εξασφαλίζοντας έτσι και τον τίτλο των πρωταθλητών Ελλάδας στους χωμάτινους αγώνες.       Το...

Δοκιμή HYUNDAI Inster 49kWh 115ps: Το νέο…ρεύμα της πόλης

Οδηγούμε το HYUNDAI Inster των 115 ίππων, το οποίο ξαφνιάζει με την εμφάνισή του, κινείται ευχάριστα και οικονομικά μέσα στην πόλη, αποτελώντας μια ολοκληρωμένη...

TESLA Model Y Performance: Αναβάθμιση επιδόσεων – Τιμή

Το TESLA Model Y έγινε Performance με 460 ίππους και επιδόσεις που παραπέμπουν σε καθαρόαιμα supercars.     Ένα από τα πιο επιτυχημένα μοντέλα της TESLA αναμφίβολα...

SUZUKI: Αυτό είναι το νέο της σήμα

Η SUZUKI Motor Corporation, ετοιμάζεται για τη νέα εποχή, επανασχεδίαζοντας το έμβλημα που φέρουν τα προϊόντα της, για πρώτη φορά μετά από 22 χρόνια.       Με...

Η οικογένεια Sainz «παίζει» με τα χώματα (video)

Πατέρας και γιος Sainz μοιράζονται μια μοναδική εμπειρία πίσω από το τιμόνι του θηριώδους FORD Raptor T1+ που ετοιμάζεται για το Ράλι Ντακάρ.     Η οικογένεια...

RENAULT Austral 2025: Υβριδικός εκσυγχρονισμός – Τιμές

Με αναβαθμισμένα υβριδικά συστήματα κίνησης, μεγάλες δυνατότητες δικτύωσης και πολυάριθμα ηλεκτρονικά συστήματα έρχεται το ανανεωμένο RENAULT Austral.     Tο στρατηγικό πλάνο “Renaulution” της νέας εποχής της...

Τί γίνεται αν μας χτυπήσει κεραυνός μέσα στο αυτοκίνητο;

Οι ισχυρές καταιγίδες αυτήν την εποχή συνοδεύονται από χαλαζοπτώσεις και από κεραυνούς. Ας δούμε αν είμαστε ασφαλείς όταν βρισκόμαστε μέσα σε ένα αυτοκίνητο. Όπως αναφέρουν...