NISSAN X-Trail Mountain Rescue: Δεν κολλάει πουθενά (video)

Κοινοποίησε το άρθρο

Tο NISSAN X-Trail e-4orce μετά τις απαραίτητες τροποποιήσεις είναι έτοιμο για αποστολές διάσωσης στα χιονισμένα βουνά και, όχι μόνο.

 

 

Για να μην…κολλάει πουθενά και για καλύτερη πρόσφυση σε ολισθηρές πλαγιές, το X-Trail Mountain Rescue, δεν έχει τροχούς, αλλά ερπύστριες!

Εξωτερικά, έχει προστεθεί μια ειδική σχάρα οροφής για να μεταφέρει φορείο και φτυάρια χιονιού. Μια σειρήνα και μια μπάρα με ισχυρούς προβολείς έχουν ενσωματωθεί στην οροφή του X-Trail, όπως επίσης και πρόσθετοι προβολείς στο καπό.

Φαρδύτερα φτερά εμπρός και πίσω έχουν ενσωματωθεί για να χωρέσουν τις ερπύστριες, ενώ μπροστά ο προφυλακτήρας έχει τροποποιηθεί για να φέρει βαρούλκο. Ένας ενισχυμένος γάντζος ρυμούλκησης έχει προστεθεί στον μπροστινό και τον πίσω προφυλακτήρα, ενώ στο πλάι έχουν συμπεριληφθεί μαρσπιέ για να διευκολύνουν την πρόσβαση, καθώς το συγκεκριμένο X-Trail έχει ανυψωθεί κατά 23 εκατοστά σε σχέση με την έκδοση δρόμου.

Στο εσωτερικό, τα πίσω καθίσματα έχουν αφαιρεθεί για να επιτρέπεται η τοποθέτηση φορείου, με σκοπό την μεταφορά τραυματιών σκιέρ στην πλησιέστερη ιατρική μονάδα.

Το Mountain Rescue διαθέτει τον κινητήρα 157 ίππων του NISSAN X-Trail, αλλά και το ηλεκτροκίνητο σύστημα τετρακίνησης με δύο μοτέρ, e-4orce. Αυτό που ξεχωρίζει το συγκεκριμένο σύστημα από τα παραδοσιακά μηχανικά συστήματα, είναι ότι μπορεί να αντιδράσει στα μεταβαλλόμενα επίπεδα πρόσφυσης σε 1/10.000 του δευτερολέπτου.

Δηλαδή περίπου 1000 φορές πιο γρήγορα από ένα παραδοσιακό σύστημα τετρακίνησης. Παράλληλα μπορεί να προσαρμόσει την κατανομή της ισχύος σε όλους τους τροχούς ξεχωριστά, ανάλογα με την πρόσφυσή τους.

Το αποτέλεσμα είναι να παρέχει πρόσφυση σε όλες τις συνθήκες, επιτρέποντας εντυπωσιακά επίπεδα άνεσης σε βρεγμένους αστικούς δρόμους, προαστιακούς, λασπώδεις επαρχιακούς, ή χιονισμένους ορεινούς δρόμους.

Το X-Trail Mountain Rescue υποστηρίζει μια εκστρατεία σε πέντε ευρωπαϊκά χιονοδρομικά κέντρα, με την επωνυμία “Ride Responsibly”. Μεταξύ άλλων βρίσκεται και στο δημοφιλές ιταλικό χιονοδρομικό κέντρο Cervinia. Έτσι θα έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν τα πλεονεκτήματα του e-4orce, χιλιάδες φίλοι των χειμερινών σπορ.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Ράλι Ακρόπολις 2025: Οι καλύτερες στιγμές (video)

Δείτε τις καλύτερες στιγμές του ΕΚΟ Ράλι Ακρόπολις του 2025.     Το ΕΚΟ Ράλι Ακρόπολις πέρασε στην ιστορία με τον Ott Tanak να απογειώνει το HYUNDAI...

FORD Puma Gen-E: Σε «αναγκάζει» να το οδηγήσεις

Τελικά έφτασε η ημέρα που μπαίνεις σε ένα ηλεκτρικό FORD, το οδηγείς με όποιον τρόπο θέλεις και αυτό σου αφήνει μια αίσθηση ST!       Του Ηλία...

Ανάκληση, με οδηγία άμεσης παύσης της οδήγησης, σε παλαιότερα CITROEN C3 και DS3

Η Stellantis επεκτείνει την ενέργεια παύσης της οδήγησης στην Ευρώπη για τα CITROEN C3 και DS3 που κατασκευάστηκαν μεταξύ 2009 και 2019.     Η Stellantis ανακοίνωσε...

ALFA ROMEO Junior Intensa: Νέα πλουσιότερη έκδοση – Τιμές

Intensa λέγεται η νέα ειδική έκδοση εξοπλισμού της ALFA ROMEO Junior, η οποία ξεκίνησε να διατίθεται στην ελληνική αγορά.     Η ALFA ROMEO Junior ενισχύεται με...

Ράλι Ακρόπολις 2025: Άπιαστος ο Tanak με το HYUNDAI(video)

Ταχύτατος, αλάνθαστος, αποφεύγοντας τις κακοτοπιές και τη φθορά των ελαστικών, ο Ott Tanak έφερε, αγχωμένος στο τέλος, το HYUNDAI i20N πρώτο στον τερματισμό του...

Ράλι Ακρόπολις 2025: Αντέχει ο Tanak, παραμονεύει ο Ogier (video)

Το Ράλι Ακρόπολις έδειξε τον σκληρό του χαρακτήρα και το Σάββατο ταλαιπωρώντας ανθρώπους και μηχανές. Εκτός από τους Tanak και Ogier που δείχνουν να...

Ράλι Ακρόπολις 2025: Μικρό προβάδισμα για Tanak και HYUNDAI την Παρασκευή (video)

Καύσωνας και κακοτράχαλες διαδρομές δοκίμασαν τα όρια των πληρωμάτων και των ελαστικών στις πρώτες ειδικές διαδρομές του Ράλι Ακρόπολις.       Μετά την υπερειδική διαδρομή που έγινε...

GEELY EX5 : Ήρθε στην Ελλάδα – Τιμές

Με ένα μεγάλο, υπερσύγχρονο, καλά εξοπλισμένο και άνετο SUV, το EX5 ξεκινά η GEELY την πορεία της στην ελληνική αγορά.     Η GEELY ξεκίνησε και επίσημα...