Ο Thierry Neuville γιόρτασε την 20ή του νίκη στο WRC, κάνοντας εμφάνιση…πρωταθλητή στο Ράλι Μόντε Κάρλο
Με το ιδανικότερο σενάριο ξεκίνησε για τη φιλόδοξη HYUNDAI το παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι του 2024. Οι Neuville – Wydaeghe κατάφεραν να φτάσουν πρώτοι στον τερματισμό στο Μόντε Κάρλο, πετυχαίνοντας μια δίκαιη νίκη με το i20 N Hybrid Rally1.
Με τον παγκόσμιο πρωταθλητή Rovanpera να βλέπει από το…σπίτι του τον πρώτο αγώνα της χρονιάς, καθώς ετοιμάζεται να εμφανιστεί στο ράλι Σουηδίας, οι μνηστήρες του τίτλου είναι περισσότεροι αυτήν τη χρονιά.
Ένας από αυτούς είναι ο Elfyn Evans, ο οποίος με το TOYOTA Yaris έδειξε από την αρχή τις δυνατότητές του. Αμέσως μετά την πανηγυρική εκκίνηση, πέρασε στην πρώτη θέση και έμεινε εκεί μέχρι και την ολοκλήρωση του δεύτερου σκέλους, το βράδυ της Παρασκευής.
Ο πάγος όμως το πρωί του Σαββάτου και ένα πρόβλημα στην υβριδική μονάδα του Yaris τον υποχρέωσαν να χάσει χρόνο. Έτσι, στη 10η ειδική διαδρομή την πρωτοπορία πήρε ο Neuville ο οποίος άρχισε να…πυροβολεί.
Ο Βέλγος χωρίς ουσιαστικά να απειληθεί, έφτασε τελικά στη νίκη κερδίζοντας τις 8 από τις 17 ειδικές διαδρομές στις Γαλλικές Άλπεις. Μεταξύ αυτών και η φημισμένη Col de Turini, που ήταν τελευταία power stage.
Πίσω του, με 16,1” διαφορά, βρέθηκε ο 9 φορές νικητής του ράλι Μόντε Κάρλο, Sebastien Ogier. Ο Γάλλος, ο οποίος θα λάβει μέρος με το TOYOTA Yaris, σε ορισμένους αγώνες του πρωταθλήματος, ήταν ταχύτερος σε 6 ειδικές διαδρομές, ενώ το μεσημέρι του Σαββάτου βρέθηκε για λίγο και στην πρώτη θέση.
Ο Evans τελικά περιορίστηκε στην τρίτη θέση, ενώ ο Tanak στην επανεμφάνισή του με τη HYUNDAI, αντιμετωπίζοντας διάφορα προβλήματα με τον κινητήρα του i20, τερμάτισε τέταρτος.
Στην καλύτερη εμφάνιση της καριέρας του στο WRC, πέμπτος τερμάτισε ο Adrien Fourmaux με το FORD Puma. O έτερος νεαρός οδηγός της M-Sport, ο Munster ήταν έκτος μέχρι το μεσημέρι του Σαββάτου, όταν είχε μια έξοδο. Τελικά τερμάτισε στην 20η θέση.
Έκτος τερμάτισε ο περσινός πρωταθλητής του WRC2, Mikkelsen, ο οποίος προσπαθούσε να μάθει το HYUNDAI i20 Rally1 και έβδομος ο Katsuta, ο οποίος έχασε αρκετό χρόνο την Παρασκευή όταν το Yaris γλίστρησε εκτός δρόμου.
Συναρπαστική ήταν η εξέλιξη στην αναβαθμισμένη κατηγορία WRC2. Στην τελευταία ειδική διαδρομή, ο Γάλλος Rossel με το CITROEN C3, πέρασε τον Ισπανό Lopez, ο οποίος τερμάτισε 4” πίσω του με το SKODA Fabia. Την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσε ο Gryazin με το δεύτερο C3.
Στο ράλι Μόντε Κάρλο συμμετείχε και ο Ιορδάνης Σερδερίδης, ο οποίος τερμάτισε 25ος με ένα VW Polo GTI R5, που είχε την ελληνική σημαία στον ουρανό του.
Την τελική κατάταξη το ράλι Μόντε Κάρλο μπορείτε να δείτε εδώ.