HONDA E-Clutch και ξεχάστε τη μανέτα του συμπλέκτη (video)

Κοινοποίησε το άρθρο

Η HONDA ετοιμάζει, το E-Clutch, το πρώτο στον κόσμο αυτόματο σύστημα ελέγχου συμπλέκτη για μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων μοτοσικλέτας πολλαπλών σχέσεων

 

 

Το HONDA E-Clutch επιτρέπει την ομαλή εκκίνηση από στάση, την αλλαγή ταχυτήτων και την ακινητοποίηση χωρίς να απαιτείται από τον αναβάτη να χειρίζεται τη μανέτα του συμπλέκτη.
Χρησιμοποιεί τεχνολογία ηλεκτρονικού ελέγχου για να παρέχει στιγμιαίο, απόλυτο έλεγχο του συμπλέκτη για βέλτιστη απόδοση σε καταστάσεις όπου η κινητήρια δύναμη αλλάζει. Όπως η εκκίνηση, η αλλαγή ταχύτητας και το σταμάτημα. Ο συμπλέκτης μπορεί επίσης να λειτουργήσει με τον ίδιο τρόπο όπως μια κανονική χειροκίνητη μοτοσικλέτα, χρησιμοποιώντας τη μανέτα του συμπλέκτη.

Με τις συμβατικές μοτοσικλέτες με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων, ο αναβάτης πρέπει να πιέσει την μανέτα του συμπλέκτη για να ξεκινήσει να κινείται, να αλλάξει σχέσεις και να σταματήσει. Το E-Clutch αυτοματοποιεί τη λειτουργία αυτή για την εκκίνηση, αλλαγή σχέσεων και ακινητοποίηση.
Ο αναβάτης μπορεί επίσης να χειριστεί τη μανέτα του συμπλέκτη ανά πάσα στιγμή, με τον ίδιο τρόπο όπως σε ένα χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων.

Για να καλύψει ένα ευρύ φάσμα απαιτήσεων του αναβάτη, το σύστημα μπορεί να λειτουργήσει όπως σε μια κανονική μοτοσικλέτα με χειροκίνητο κιβώτιο από τη μανέτα, ακόμη και όταν ο συμπλέκτης ελέγχεται ηλεκτρονικά. Αυτό επιτρέπει τη χρήση του συστήματος από περισσότερους αναβάτες με διαφορετική εμπειρία και δεξιότητες, οι οποίοι μπορούν να επικεντρωθούν στην οδηγική απόλαυση με μεγαλύτερη άνεση.

Το σύστημα αυτό είναι ελαφρύ και συμπαγές. Κάτι που σημαίνει ότι μπορεί να εγκατασταθεί χωρίς σημαντικές αλλαγές στις υπάρχουσες διατάξεις κινητήρα. Και η HONDA σκοπεύει να εφαρμόσει το E-Clutch στα μοντέλα των FUN μοτοσικλετών της με την πάροδο του χρόνου.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Ράλι Ακρόπολις 2025: Άπιαστος ο Tanak με το HYUNDAI(video)

Ταχύτατος, αλάνθαστος, αποφεύγοντας τις κακοτοπιές και τη φθορά των ελαστικών, ο Ott Tanak έφερε, αγχωμένος στο τέλος, το HYUNDAI i20N πρώτο στον τερματισμό του...

Ράλι Ακρόπολις 2025: Αντέχει ο Tanak, παραμονεύει ο Ogier (video)

Το Ράλι Ακρόπολις έδειξε τον σκληρό του χαρακτήρα και το Σάββατο ταλαιπωρώντας ανθρώπους και μηχανές. Εκτός από τους Tanak και Ogier που δείχνουν να...

Ράλι Ακρόπολις 2025: Μικρό προβάδισμα για Tanak και HYUNDAI την Παρασκευή (video)

Καύσωνας και κακοτράχαλες διαδρομές δοκίμασαν τα όρια των πληρωμάτων και των ελαστικών στις πρώτες ειδικές διαδρομές του Ράλι Ακρόπολις.       Μετά την υπερειδική διαδρομή που έγινε...

GEELY EX5 : Ήρθε στην Ελλάδα – Τιμές

Με ένα μεγάλο, υπερσύγχρονο, καλά εξοπλισμένο και άνετο SUV, το EX5 ξεκινά η GEELY την πορεία της στην ελληνική αγορά.     Η GEELY ξεκίνησε και επίσημα...

Ράλι Ακρόπολις 2025: «Καυτό» ξεκίνημα (video)

Με τα απρόοπτα να ξεκινούν πριν την εκκίνηση, το Ράλι Ακρόπολις του 2025 άρχισε με την υπερειδική διαδρομή που έγινε, εν μέσω καύσωνα, στην...

KAYΣΩNAΣ: Συμβουλές…δροσιάς

Χρήσιμες και απλές συμβουλές για να περάσουν πιο ανώδυνα, οι ημέρες που το θερμόμετρο ανεβαίνει στα ύψη.   ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΚΑΥΣΩΝΑ Αποφύγετε την ηλιοθεραπεία και...

Ράλι Ακρόπολις 2025: Δείτε το Shakedown (video)

Δείτε το Shakedown του ΕΚΟ Ράλι Ακρόπολις 2025.     Με το Shakedown ουσιαστικά ξεκινά το αγωνιστικό μέρος του Ράλι Ακρόπολις. Πρόκειται για μια διαδρομή μήκους 3,62...

ΕΚΟ Ράλι Ακρόπολις 2025: Που και πως θα δείτε τον αγώνα

Διαβάστε έναν ολοκληρωμένο οδηγό για το Ράλι Ακρόπολις, με τις συμμετοχές, το ωράριο, τις προσβάσεις στις ειδικές διαδρομές και τις τηλεοπτικές μεταδόσεις.     Το «Ράλι των...