Οι εκδόσεις Super Sport επιστρέφουν στην γκάμα της ALFA ROMEO για να τονίσουν τα σπορ χαρακτηριστικά αλλά και να θυμίσουν το αγωνιστικό παρελθόν της μάρκας
H ALFA ROMEO προσπαθεί με κάθε τρόπο να κρατήσει ζωντανή την ένδοξη ιστορία της, η οποία είναι πλούσια σε αγωνιστικές διακρίσεις. Μια από αυτές είναι η πρώτη θέση που κατέκτησε η ALFA ROMEO 6C 1500 Super Sport στον αγώνα Mille Miglia του 1928.
Οι Giuseppe Campari και Giulio Ramponi τερμάτισαν στην πρώτη θέση, ολοκληρώνοντας τη μαραθώνια διαδρομή των 1.621 χιλιομέτρων σε 19 ώρες, 14 λεπτά και 5 δευτερόλεπτα. Είναι κάτι που μεταφράζεται σε μέση ταχύτητα 84,128 χλμ./ώρα, στοιχείο ακόμα πιο εντυπωσιακό με δεδομένο ότι η τελική του αυτοκινήτου ήταν 155 χλμ./ώρα.
Η Super Sport ήταν η κορυφαία εκδοχή της 6C 1500 και με υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα “fixed-head” απέδιδε 84 ίππους, όταν η ισχύς της βασικής μορφής της μονάδας των 1.487 κ.εκ. ήταν 44 ίπποι. Συνολικά έξι αυτοκίνητα πήραν εκκίνηση στο 2ο Mille Miglia, με τη συγκεκριμένη νίκη να εγκαινιάζει ένα ρεκόρ 11 διαδοχικών ετών που δεν καταρρίφθηκε ποτέ.
Τώρα η ιταλική φίρμα αποτίνει φόρο τιμής σε αυτήν την επιτυχία, παρουσιάζοντας 450 ξεχωριστά και συλλεκτικά μοντέλα Quadrifoglio Super Sport.
Πρόκειται για 275 Giulia και 175 Stelvio, με διαφοροποιήσεις που υπενθυμίζουν το σπορ ιδεώδες που η μάρκα υποστηρίζει συνεχώς από το 1923.
Οι Giulia και Stelvio Quadrifoglio Super Sport, μεταξύ άλλων, ξεχωρίζουν για τη χρήση ανθρακονημάτων στον κεντρικό άξονα μετάδοσης, το καπό, το πίσω σπόιλερ, την οροφή της Giulia και τα μαρσπιέ. Εκτεταμένη χρήση αλουμινίου έχει γίνει στον κινητήρα και την ανάρτηση με σκοπό το χαμηλό βάρος και την ιδανική κατανομή του.
Η σειρά Super Sport διαφοροποιείται έχοντας πράσινο τετράφυλλο τριφύλλι σε μαύρο αντί για λευκό φόντο, καπάκια καθρεφτών με φινίρισμα ανθρακονήματος, σκούρες ζάντες 19 ιντσών για την Giulia και 21 για τη Stelvio, καθώς και μαύρες δαγκάνες φρένων.
Το κορυφαίο στοιχείο τους πάντως είναι οι στάνταρ εξατμίσεις της Akrapovič που φροντίζουν για την αισθητική αλλά κυρίως για την… ακουστική διαφοροποίηση της συγκεκριμένης έκδοσης. Κάτω από το καπό βέβαια θα βρίσκεται ο πανίσχυρος V6 κινητήρας των 2.9 λίτρων με τους 520 ίππους.
Στο εσωτερικό αυτό που ξεχωρίζει είναι οι κόκκινες τρισδιάστατα εκτυπωμένες ενθέσεις από ανθρακόνημα στο ταμπλό, την κεντρική κονσόλα και τις πόρτες, καθώς και το κόκκινο logo “Super Sport” στα προσκέφαλα των εμπρός καθισμάτων. Ακριβώς από κάτω του υπάρχει ο σειριακός αριθμός του κάθε αυτοκινήτου.
Η Stelvio Super Sport είναι διαθέσιμη στο Rosso Etna κόκκινο χρώμα τριπλής επίστρωσης καθώς και στο μεταλλικό μαύρο Nero Vulcano, ενώ για την Giulia στην παλέτα προστίθεται το λευκό Bianco Alfa.