Το νέο Toyota C-HR εξασφάλισε κορυφαία βαθμολογία 5 αστέρων στις δοκιμές ασφαλείας του ανεξάρτητου οργανισμού Euro NCAP. Εκτός του ότι προσφέρει εξαιρετική προστασία στους επιβάτες σε περίπτωση ατυχήματος, το συγκεκριμένο μοντέλο πέτυχε πολύ καλά αποτελέσματα και στον τομέα της ενεργητικής ασφάλειας.
Το C-HR συγκέντρωσε εξαιρετική βαθμολογία 95% στη συνολική προστασία ενηλίκων επιβατών, 77% στην ασφάλεια παιδιών, 76% στην προστασία των πεζών και 78% στα συστήματα υποστήριξης της ασφάλειας.
Στην επίσημη αναφορά του, το Euro NCAP επιδοκιμάζει το νέο C-HR για τα καλά αποτελέσματα στη δοκιμή έκκεντρης μετωπικής σύγκρουσης και για τη συγκέντρωση κορυφαίας βαθμολογίας τόσο σε πλευρική σύγκρουση με μπαριέρα όσο και στην πιο αυστηρή, πλευρική σύγκρουση με κολώνα.
Τα αποτελέσματα των δοκιμών σύγκρουσης του Toyota C-HR αντανακλούν την ανθεκτικότητα της πλατφόρμας του, η οποία βασίζεται στη νέα, παγκόσμια αρχιτεκτονική της Toyota, αλλά και του αμαξώματος, το οποίο διαθέτει ενισχύσεις σε στρατηγικά σημεία και χρησιμοποιεί χάλυβα υψηλής αντοχής για την απορρόφηση και διοχέτευση των δυνάμεων κατά τη σύγκρουση μακριά από την καμπίνα επιβατών.
Το σύστημα Toyota Safety Sense είναι στοιχείο βασικού εξοπλισμού σε όλη την γκάμα C-HR στα πλαίσια της δέσμευσης που έχει αναλάβει η Toyota για την εξάπλωση των προηγμένων συστημάτων ασφαλείας. Το συγκεκριμένο πακέτο ασφαλείας περιλαμβάνει Pre-Collision System (PCS) με Αναγνώριση Πεζού (Pedestrian Recognition), Adaptive Cruise Control (ACC), Σύστημα Διατήρησης της Λωρίδας (LDA) με έλεγχο του τιμονιού, Αυτόματη Μεγάλη Σκάλα Φώτων (Automatic High Beam – AHB) και Σύστημα Αναγνώρισης Σημάτων – Road Sign Assist[1] (RSA).
Το σύστημα Pre-Collision του C-HR συγκέντρωσε κορυφαία βαθμολογία σε δοκιμές σε χαμηλές ταχύτητες πόλης, καταφέρνοντας να αποφύγει τη σύγκρουση σε όλες τις περιπτώσεις. Επίσης, καλά αποτελέσματα έφερε το σύστημα Toyota Safety Sense σε ταχύτητες αυτοκινητοδρόμου. Στην προσέγγιση πιο αργά κινούμενου αυτοκινήτου η σύγκρουση αποφεύχθηκε σε όλες τις ταχύτητες. Στην προσέγγιση σταματημένου ή επιβραδυνόμενου αυτοκινήτου, η σύγκρουση αποφεύχθηκε στις περισσότερες περιπτώσεις και μετριάστηκε στις υπόλοιπες.
Η λειτουργία Αναγνώρισης Πεζού (Pedestrian Recognition) του συστήματος απέφερε επίσης καλά αποτελέσματα καθώς αποφεύχθηκε σε όλες τις χαμηλές ταχύτητες η σύγκρουση με ομοίωμα πεζού ενώ σε υψηλές ταχύτητες το ομοίωμα είτε αποφεύχθηκε είτε η σύγκρουση με αυτό μετριάστηκε.