Ράλι Ντακάρ 2025: Εγκατέλειψαν Sainz και Loeb (video)

Κοινοποίησε το άρθρο

Καταστροφικές ήταν οι πρώτες ημέρες του Ράλι Ντακάρ του 2025 για τους Carlos Sainz και Sebastien Loeb.

 

 

Το Ράλι Ντακάρ, για έκτη χρονιά διεξάγεται στα αφιλόξενα εδάφη της Σαουδικής Αραβίας. Αφού διανύσουν περίπου 8.000 χιλιόμετρα, τα πληρώματα που θα αντέξουν τις 12 ειδικές διαδρομές των 5.000 χιλιομέτρων, αναμένεται να τερματίσουν στις 17 Ιανουαρίου στη Σουμπάιτα.

Ο αγώνας ουσιαστικά ξεκίνησε στις 3 Ιανουαρίου και από τα πρώτα χιλιόμετρα έδειξε τον υψηλό βαθμό δυσκολίας του. Άλλωστε τα απρόοπτα πάντα παραμονεύουν στους αμμόλοφους. Κάτι που ήδη διαπίστωσαν δύο από τους πιο γνωστούς και έμπειρους οδηγούς.

Αρχικά, στη δεύτερη, μαραθώνια διήμερη ειδική διαδρομή των 947 χιλιομέτρων, το FORD Raptor T1+ που οδηγούσε ο 63χρονος Carlos Sainz, τούμπαρε. Ο περσινός νικητής του Ράλι Ντακάρ, αν και με κάποιες ενοχλήσει στη μέση, μετά από μια ώρα, κατάφερε να συνεχίσει με το πληγωμένο αυτοκίνητό του. Την επόμενη ημέρα όμως αναγκάστηκε να εγκαταλείψει, αφού η ζημιά στον κλωβό ασφαλείας του Raptor δεν μπορούσε να επισκευαστεί.

Την επόμενη ημέρα, στη διάρκεια της τρίτης ειδικής διαδρομής, ήταν η σειρά του 50χρονου Sebastien Loeb να γνωρίσει τα απρόοπτα των αμμόλοφων. Μετά από ένα σφοδρό ατύχημα, το πρωτοεμφανιζόμενο DACIA Sandrider έγινε…κομμάτια.

Με ό,τι είχε απομείνει ο Γάλλος, 9 φορές πρωταθλητής του WRC, συνέχισε και έφτασε μέχρι τον τερματισμό. Εκεί όμως οι τεχνικοί έφοροι διαπίστωσαν, ότι όπως και στην περίπτωση του Sainz, το roll-cage είχε παραμορφωθεί σε βαθμό που να μην επιτρέπεται να συνεχίσει.

Έτσι, το Ράλι Ντακάρ συνεχίζεται χωρίς τα δύο, ίσως μεγαλύτερα ονόματα. Η μεγάλη εμπειρία των οποίων δεν αρκούσε για να «επιβιώσουν». Αντίθετα ταχύτερος στην τρίτη ειδική διαδρομή, ήταν ο 19χρονος Saood Variawa με TOYOTA!

Αν και ακόμα είναι νωρίς, τα TOYOTA Hilux των Al Rajhi, Lategan και Yacopini δείχνουν να έχουν προσαρμοστεί καλύτερα. Με το FORD Raptor του Prokop και το MINI JWW του Krotov να ακολουθούν.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

XΙΑΟΜΙ YU7: SUV που… «ιππεύει τον άνεμο» (video)

To YU7 είναι το δεύτερο…τετράτροχο μοντέλο που παρουσιάζει η γνωστή από τα smartphones, ΧΙΑΟΜΙ.     H XIAOMΙ, μια από τις πιο γνωστές εταιρείες smartphones στον κόσμο,...

HYUNDAI WRC: Αλλαγή κινητήρα σε χρόνο ρεκόρ (video)

Δείτε την ομάδα της HYUNDAI Motorsport να αλλάζει κινητήρα σε i20 N Rally1, σε μόλις 46 λεπτά.     Οι αλλαγές των ελαστικών στα μονοθέσια της Φόρμουλα-1,...

Τα FORD Explorer και Capri γίνονται…Trend – Τιμές

Ο πλούσιος εξοπλισμός είναι το χαρακτηριστικό των νέων εκδόσεων Trend των FORD Capri και Explorer.     Τα νέα, αμιγώς ηλεκτρικά FORD Capri και Explorer έχουν πλέον...

Ράλι Ακρόπολις 2025: Τέσσερις παγκόσμιοι πρωταθλητές και λίγοι Έλληνες στις συμμετοχές

Με τέσσερις παγκόσμιους πρωταθλητές και 12 αυτοκίνητα της κορυφαίας κατηγορίας Rally1 θα διεξαχθεί το Ράλι Ακρόπολις του 2025.     Με 69 πληρώματα από 31 χώρες θα...

DACIA Bigster: Ο…μεγάλος αδερφός – Τιμές

Μεγάλους εσωτερικούς χώρους, πλουσιότατο εξοπλισμό, εξηλεκτρισμένα κινητήρια σύνολα, αλλά και διαθέσεις για εκτός δρόμου περιπέτειες έρχεται το νέο DACIA Bigster.     O…Big brother του DACIA Duster...

Euro NCAP: Οι πρώτες δοκιμές πρόσκρουσης του 2025 (video)

Οι πρόσφατες δοκιμές του Euro NCAP έδειξε ότι τα αυτοκίνητα γίνονται συνεχώς ασφαλέστερα, αλλά υπάρχει προβληματισμός για το αυξανόμενο βάρος κυρίως των SUV.     Οι δοκιμές...

TOYOTA: Εγγυήσεις από 6 έως 11 χρόνια

Ένα νέο πρόγραμμα μακροχρόνιας εγγύησης προσφέρει η TOYOTA σε όλα τα μοντέλα της γκάμας της.   Θέλοντας να τονίσει ακόμα περισσότερο την καλή φήμη που έχει...

PEUGEOT Ε-208: Ανανέωση με αυξημένη αυτονομία – Τιμές

Αυτονομία που ξεπερνά τα 400 χιλιόμετρα αλλά και προσθήκες χρήσιμων συστημάτων διαθέτει η αναβαθμισμένη έκδοση του PEUGEOT Ε-208.     To PEUGEOT 208, αναμφίβολα ένας από τους...