Οδηγούμε το HYUNDAI Inster – Τιμές

Κοινοποίησε το άρθρο

Το HYUNDAI Inster ξεκινά την πορεία του στην ελληνική αγορά με χαρακτηριστικά ικανά να του δώσουν πρωταγωνιστικό ρόλο στην κατηγορία των ηλεκτρικών αυτοκινήτων πόλης.

 

Volvo Ex30

 

Του Ηλία Ματζαβά

Αρχικά εμφανίστηκε στην Κορέα ως βενζινοκίνητο με το όνομα Casper. Στη συνέχεια έγινε ηλεκτρικό και βαπτίστηκε Inster. Όνομα με το οποίο άρχισε την παγκόσμια περιοδεία του. Η οποία το έφερε τώρα και στην Ελλάδα.

Ο λόγος για το μικρό, μήκους 3,82 μέτρων ηλεκτροκίνητο μοντέλο πόλης της HYUNDAI. Το οποίο ήδη έχουμε παρουσιάσει στο gonews.gr.

Με αφορμή και το επίσημo λανσάρισμά του στην ελληνική αγορά, είχαμε μια πρώτη, σύντομη γνωριμία μαζί του. Με την αρχική εντύπωση να επιβεβαιώνει αυτά που έδειχναν οι φωτογραφίες. Ότι πρόκειται δηλαδή για ένα «καθαρόαιμο» αυτοκίνητο πόλης. Το οποίο όμως…φλερτάρει με δύο κατηγορίες. Γιατί οι διαστάσεις του το τοποθετούν ανάμεσα στα παραδοσιακά αυτοκίνητα πόλης της κατηγορίας Α και στα μεγαλύτερα μοντέλα της Β.

Το σίγουρο είναι ότι σχεδιαστικά ξεχωρίζει, χωρίς να προκαλεί. Με την εικόνα του να χαρακτηρίζεται χαρούμενη, διασκεδαστική και σίγουρα νεανική. Αισθητικά, ίσως και λόγω του ύψους των 1,58 μέτρων, παραπέμπει σε ένα ιδιαίτερα μικρό SUV. Αλλά δεν είναι.

Είναι ένα αυτοκίνητο που στόχο έχει να κάνει ευχάριστες τις αστικές μετακινήσεις. Προσφέροντας όμως ανέσεις και στοιχεία από μοντέλα μεγαλύτερων κατηγοριών. Κάτι που αντιλαμβάνεσαι με το…κλείσιμο της πόρτας. Η στιβαρότητα της οποίας ξαφνιάζει ευχάριστα για αυτοκίνητο πόλης. Μετά έρχεται η ευρυχωρία να σε κάνει να ξεχάσεις ότι βρίσκεσαι μέσα σε ένα μοντέλο που δεν είναι ούτε 4 μέτρα. Τότε ανακαλύπτεις ότι έχει ίδιους μήκους (2,58 μ.) μεταξόνιο, με το μεγαλύτερο HYUNDAI i20!

Αν μάλιστα καθίσεις στο πίσω κάθισμα, τότε θα εντυπωσιαστείς από τον διαθέσιμο για τα πόδια χώρο. Όλοι οι επιβάτες πάντως θα εκτιμήσουν την ευρυχωρία αλλά και την εξαιρετική ορατότητα. Με τον ιδιαίτερα «παιχνιδιάρικο» σχεδιασμό του εσωτερικού, αλλά και τον ιδιαίτερο φωτισμό, να συμβάλουν στη δημιουργία ευχάριστης διάθεσης. Κάτι απαραίτητο στις εντός πόλης μετακινήσεις.

Ο οδηγός πάντως έχει περισσότερους λόγους για να είναι χαμογελαστός. Γιατί το Inster, είναι ευέλικτο και εντυπωσιακά ευκολοδήγητο. Ίσως μάλιστα να είναι και περισσότερο ενδιαφέρων, οδηγικά, από ό,τι περιμένει κάποιος από ένα ηλεκτρικό αστικό μοντέλο. Επιπλέον εμπνέει ασφάλεια, χωρίς ιδιαίτερες κλίσεις στις στροφές και με εξαιρετική σταθερότητα στις ευθείες.

Τα 1.300 κιλά του αμαξώματος δεν θα προβληματίσουν τον ηλεκτροκινητήρα. Είτε πρόκειται για τη βασική έκδοση των 97 ίππων, είτε για αυτήν των 115 ίππων με τη μεγαλύτερη μπαταρία. Και στις δύο περιπτώσεις η ροπή είναι 147 Nm.

Από την πρώτη μας επαφή με το HYUNDAI Inster, αυτό που φάνηκε είναι ότι φτάνει και…περισσεύει, για τις καθημερινές αστικές μετακινήσεις, η αυτονομία του. Που φτάνει, ανάλογα με την μπαταρία, τα 327 ή 370 χιλιόμετρα. Και ας μειώνεται, κατά περίπου 40 χιλιόμετρα, η σχετική εκτίμηση όταν ενεργοποιείται το σύστημα κλιματισμού. Άλλωστε η μέση κατανάλωση ενέργειας υπολογίζεται κοντά σε 15 kWh/100 χλμ.

Όταν πάντως έρθει η στιγμή του…ανεφοδιασμού, σε σταθμό φόρτισης υψηλής ισχύος DC 120 kW, το Inster μπορεί να φορτίσει από 10% έως 80% σε περίπου 30 λεπτά. Διαθέτει μάλιστα και φορτιστή 11 kW στο βασικό εξοπλισμό του.

Γενικότερα, ο εξοπλισμός του χαρακτηρίζεται πλουσιότατος, για την κατηγορία. Ενώ εντυπωσιακή είναι και η παρουσία των ηλεκτρονικών συστημάτων υποβοήθησης. Γιατί απλά, διαθέτει τα πάντα.

Το HYUNDAI Inster ξεκινά την πορεία του στη ελληνική αγορά έχοντας και ένα Green Bonus από τη HYUNDAI Ελλάς, στις τιμές του. Οι οποίες ξεκινούν από 22.390 ευρώ για την έκδοση Style Standard Range των 97 ίππων. Και από 24.790 ευρώ για την έκδοση Long Range των 115 ίππων.

Με την κρατική επιδότηση του προγράμματος Κινούμαι Ηλεκτρικά 3, οι παραπάνω τιμές διαμορφώνονται σε 16.973 και 18.792 ευρώ αντίστοιχα.

Υπάρχουν ακόμα οι εκδόσεις Premium, Distinctive και Cross. Η τελευταία, με 115 ίππους, έχει αισθητικές διαφοροποιήσεις, δεν είναι δηλαδή για εκτός δρόμου περιπέτειες και ξεκινά από 27.790 ευρώ. Ή από 21.067 με την κρατική επιδότηση.

Δείτε εδώ όλες τις εκδόσεις και τις τιμές του HYUNDAI Inster και εδώ τον εξοπλισμό τους. Οι εργοστασιακές εγγυήσεις του Inster είναι 5 χρόνια, χωρίς όριο χιλιομέτρων και, 8 χρόνια για τις μπαταρίες.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

CITROEN Elo: Μικρό σπίτι σε…τροχούς (video)

0
Υπεύθυνο, προσβάσιμο, ευρύχωρο και λειτουργικό, το CITROEN Elo εξερευνά μια νέα πορεία που ανταποκρίνεται αισιόδοξα και έξυπνα στις σύγχρονες προκλήσεις.     Η CITROEN παρουσίασε το Elo,...

Φόρμουλα 1: Αυτός είναι ο νέος Παγκόσμιος Πρωταθλητής

0
Ο Lando Norris με την McLAREN κατέκτησε τον τίτλο των οδηγών για το 2025 στον τελευταίο αγώνα της Φόρμουλα-1, στο Άμπου Ντάμπι.     Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα...

Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας 2025: Φινάλε στην Τρίπολη

0
Με εντυπωσιακές αναμετρήσεις σε όλες τις κατηγορίες ολοκληρώθηκε στην Τρίπολη το AUTOVISION Hellenic Auto GP για το 2025.   Στο στρατιωτικό αεροδρόμιο της Τρίπολης έπεσε η...

OPEL Xmas Deals: Εορταστικές προσφορές με όφελος πάνω από 7.000 ευρώ

0
Οι εορταστικές προσφορές της OPEL, με το πρόγραμμα OPEL Xmas Deals, εξασφαλίζουν όφελος που μπορεί να φτάσει ακόμα και τα 7.400 ευρώ.     Η OPEL έχει...

Φόρμουλα Ε: «Εκκίνηση» με απρόοπτα στη μάχη των ηλεκτρικών μονοθεσίων (video)

0
Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της Φόρμουλα Ε ξεκίνησε από τη Βραζιλία, με τις PORSCHE, NISSAN και την πρωτοεμφανιζόμενη CITROEN, να δείχνουν πιο…φορτισμένες.     Μια ημέρα πριν την...

Mission imposible: Διάσχιση ποταμού με ηλεκτρικό SUV (video)

0
Δείτε ένα ινδικό ηλεκτρικό SUV 396 ίππων, το ΤΑΤΑ Ηarrier.ev, να προσπαθεί να διασχίσει ένα ποτάμι, χωρίς δυσάρεστες συνέπειες.     Η ΤΑΤΑ είναι η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία...

TOYOTA GR GT & GR GT3: Τα νέα «ιερά τέρατα» της Gazoo Racing

0
Τα TOYOTA GR GT & GR GT3 είναι δύο νέα πανίσχυρα supercars 650+ ίππων, τα οποία υπόσχονται αγωνιστικές επιδόσεις, εντός και εκτός πίστας.     Η TOYOTA...

WRC: Οι οδηγοί της HYUNDAI για το πρωτάθλημα του 2026

0
Με πέντε έμπειρα πληρώματα θα διεκδικήσει το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι του 2026 η HYUNDAI Motorsport.     Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι του 2025, το κατέκτησε ο Sebastien...