Pema Πελοποννησιακό Classic Rally 2025

Κοινοποίησε το άρθρο

Στις πανέμορφες διαδρομές της Πελοποννήσου εξελίχθηκε το Pema Πελοποννησιακό Classic Rally.

 

Με το διήμερο Pema Πελοποννησιακό Classic Rally ξεκίνησε το πρωτάθλημα Regularity του 2025. Το πρώτο σκέλος του αγώνα περιλάμβανε 5 δοκιμασίες στην ορεινή Κορινθία. Σε Αγ. Ιωάννη, Αθίκια, Αρχ. Κλεωνές, Αηδόνια και Ψάρι.

Στην κορυφή της κατάταξης στο τέλος της πρώτης μέρας, βρέθηκε το πλήρωμα των Μιχάλη Μουστάκα – Γιάννη Μελισσουργού με PEUGEOT 106xsi του 1992. Δεύτεροι ήταν οι Αλέξανδρος Μουρίκης – Δημήτριος Λιάκος με FIAT Cinquecento του 1995 και τρίτοι οι Αντώνης Νικολαΐδης – Γιώργος Καϊόγλου με ALFA ROMEO Alfetta GT του 1978. Ενδεικτικό του έντονου συναγωνισμού ήταν, ότι το δέκατο πλήρωμα από το πρώτο είχε διαφορά μόλις 6.9 δευτερόλεπτα!

Παράλληλα το απόγευμα της πρώτης μέρας ολοκληρώθηκε και το Classic Circuit Τρίπολης. Με τους συμμετέχοντες να έχουν έντονες συγκινήσεις στο στρατιωτικό αεροδρόμιο της Τρίπολης. Εκεί δηλαδή που διεξήχθη και ο πρώτος αγώνας του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος ταχύτητας!

Νικητές στο επετειακό Circuit, προς τιμή του αείμνηστου Κώστα Θεοχάρη, αναδείχθηκαν οι Άκης Μερτινός – Γεράσιμος Κυπραίος με PEUGEOT 106 GTi του 2000. Με δεύτερους τους Ηλία Λαλούση – Κωνσταντίνο Κοτσίρη με PEUGEOT 306 GTi του 1999 και τρίτους τους Άρη Γεωργοσόπουλο – Νίκο Κοντοπό με FIAT 128 Rally του 1981.

Το δεύτερο σκέλος του αγώνα είχε πέντε δοκιμασίες στην Αρκαδία και την ορεινή Κορινθία. Σε Πράσινο, Μάτι, Στενό, Καρυά και Στύλια, με τις ανακατατάξεις να είναι διαρκείς.

Αρχικά οι μέχρι τότε πρώτοι Μουστάκας – Μελισσουργός τέθηκαν ουσιαστικά εκτός διεκδίκησης της νίκης. Με την πρώτη θέση να περνά στους Μουρίκη – Λιάκο, οι οποίοι αμέσως μετά την πρώτη δοκιμασία του σκέλους αντιμετώπισαν μηχανικό πρόβλημα και εγκατέλειψαν.

Στην κορυφή πέρασαν στην επόμενη δοκιμασία οι Κυριάκος και Νικόλας Κοφινάς με VW Golf GTi του 1989. Αλλά όχι για πολύ καθώς αμέσως μετά οι Κυριάκος Φαρμάκης – Μαρία Αθανασοπούλου με VOLVO 122s του 1963, ανέβηκαν στην πρώτη θέση. Όπου και παρέμειναν έως το τέλος του αγώνα!

Στη δεύτερη θέση τερμάτισαν οι Γεωργία Πούλη – Χρυσούλα Τσιλιβίγκου με Subaru Legacy του 1991. Τρίτοι ήταν οι Άρης Γεοργοσόπουλος – Νίκος Κοντοπός.

Το Pema Πελοποννησιακό Classic Rally αποτέλεσε ένα φόρο τιμής στο πρώτο Πελοποννησιακό Regularity που διοργανώθηκε πριν από 30 χρόνια. Με παρόμοια διαδρομή, ενώ και τότε υπήρχε circuit στην Τρίπολη.

Δείτε εδώ την τελικά κατάταξη του αγώνα.

Φωτογραφίες: Nora Agapi

 

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Έκθεση IAA Mobility 2025: Τα…αστέρια του Μονάχου (video)

Δείτε τα σημαντικότερα εκθέματα που παρουσιάστηκαν στο Μόναχο, στην Έκθεση IAA Mobility 2025, στην οποία συμμετείχαν περίπου 750 εκθέτες.     Με θέμα «Όλα έχουν να κάνουν...

Γεμίστε ένα FORD – Κάντε τη Διαφορά και βοηθήστε τους συνανθρώπους μας

Με τη δράση «Γεμίστε ένα FORD – Κάντε τη Διαφορά», συγκεντρώνονται στο δίκτυο Επίσημων Εμπόρων της μάρκας, είδη διατροφής που θα διανεμηθούν σε οικογένειες,...

CHERY: Ξεκίνημα με τιμές και εγγυήσεις που θα συζητηθούν

H CHERY Auto ήρθε για να…μείνει στην Ελλάδα, με το υβριδικό Tiggo 4 των 204 ίππων να αναμένεται να αποτελέσει το μοντέλο που θα...

Ράλι Χιλής 2025: Πέταγε με…200 ο Sebastien Ogier (video)

Ο Sebastien Ogier, με μια εντυπωσιακή εμφάνιση στο Ράλι Χιλής, κατέκτησε την πέμπτη νίκη του μέσα στο 2025 και, χωρίς να έχει λάβει μέρος...

Ο νέος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας: Οι αλλαγές και τα αυστηρότερα πρόστιμα

Σημαντικές αλλαγές και αυστηρότερα πρόστιμα προβλέπει ο νέος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας, που στόχο έχει τη μείωση των ατυχημάτων, αλλά και τη διαμόρφωση μιας νέας...

LANCIA Ypsilon HF Integrale: Επιστροφή στο WRC

Με το Ypsilon Rally2 HF Integrale, η LANCIA ετοιμάζεται να επιστρέψει στο παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι, θέλοντας να διατηρήσει ζωντανό το θρύλο που δημιούργησαν τα...

HYUNDAI Concept Three: Η επόμενη ημέρα (video)

Με το Concept Three η HYUNDAI μας προετοιμάζει για την αισθητική προσέγγιση των μελλοντικών της compact ηλεκτρικών μοντέλων, τα οποία θα είναι εντυπωσιακά, αλλά...

FERRARI 849 Testarossa: Υβριδική επιστροφή με 1.050 ίππους (video)

Η νέα plug-in υβριδική 849 Testarossa των 1.050 ίππων είναι η ισχυρότερη FERRARI παραγωγής στην ιστορία της μάρκας.     Η FERRARI παρουσίασε επίσημα τη νέα 849...