Με τα απρόοπτα να ξεκινούν πριν την εκκίνηση, το Ράλι Ακρόπολις του 2025 άρχισε με την υπερειδική διαδρομή που έγινε, εν μέσω καύσωνα, στην περιοχή του Ζαππείου Μεγάρου.
Η επιστροφή του Ράλι Ακρόπολις σε καλοκαιρινές ημερομηνίες, για πρώτη φορά μετά το 2013, όταν είχε διεξαχθεί από τις 31 Μαΐου έως τις 2 Ιουνίου, συνδυάστηκε και με τον πρώτο καύσωνα του 2025. Με τις συνθήκες του ελληνικού καλοκαιριού να παίζουν σημαντικό ρόλο, πριν ακόμα ξεκινήσει ο αγώνας. Γιατί η πανηγυρική, όπως συνηθίζεται, εκκίνηση δεν έγινε ποτέ.
Η κυκλοφοριακή συμφόρηση στην είσοδο της Αθήνας, λόγω και κάποιου ατυχήματος που δεν συσχετιζόταν με τον αγώνα, αλλά και ενδεχομένως η λάθος εκτίμηση του χρόνου που χρειάζονταν οι νταλίκες για να φέρουν τα αυτοκίνητα από τη Λαμία, στο Παναθηναϊκό Στάδιο, είχε ως αποτέλεσμα την καθυστερημένη άφιξη στο χώρο της εκκίνησης.
Είναι χαρακτηριστικό ότι την προγραμματισμένη ώρα εκκίνησης, στο χώρο δίπλα από το Καλλιμάρμαρο, δεν βρίσκονταν περισσότερα από δέκα αυτοκίνητα.
Φυσικά το γεγονός αυτό προκάλεσε ταλαιπωρία σε απλούς πολίτες που εγκλωβίστηκαν στο κέντρο της Αθήνας, θεατές, αγωνιζόμενους, αλλά και σε όλους τους εμπλεκόμενους.
Τελικά με περισσότερο από μια ώρα καθυστέρηση, τα 67 αυτοκίνητα έκαναν μια σύντομη διέλευση από τη ράμπα της εκκίνησης μπροστά από το Παναθηναϊκό Στάδιο και ξεκίνησαν την υπερειδική διαδρομή στο χώρο Ζαππείου. Εκεί που πολυάριθμοι θεατές περίμεναν υπομονετικά κάτω από τον καυτό ήλιο.
Αρκετοί μάλιστα από αυτούς έμειναν μέχρι τις 10 το βράδυ, χειροκροτώντας και τα τελευταία πληρώματα, τα οποία αγωνίστηκαν με το φως των προβολέων. Τελικά παρά την ταλαιπωρία, αποζημιώθηκαν από το θέαμα. Ειδικά αυτοί που δεν έχουν τη δυνατότητα να πάνε στις ειδικές διαδρομές. Ενώ κάποιοι από αυτούς πήραν για πρώτη φορά μια εικόνα από αγώνα του WRC.
Και οι αγωνιζόμενοι, παρά τις ιδιαιτερότητες της μικρής αυτής διαδρομής, έδειξαν ενθουσιασμένοι από την παρουσία του κόσμου, αλλά και από το γεγονός ότι είχαν την ευκαιρία να τρέξουν στο κέντρο μιας πόλης με την ιστορία της Αθήνας.
Πέρα από το θέαμα όμως, η υπερειδική διαδρομή είναι και μέρος του αγώνα. Με τον Ogier με TOYOTA και τον Tanak με HYUNDAI να κάνουν τον ταχύτερο χρόνο σε μια απόλυτη ισοπαλία, έχοντας για μόλις 0,9 δευτερόλεπτα πίσω τους το GR Yaris του Katsuta.
Ο Ιορδάνης Σερδερίδης με FORD Puma Rally1 ήταν 36ος, ενώ στην 44η θέση βρέθηκαν οι Αμούτζας- Παναγιωτούνης με SKODA Fabia, έχοντας 3 δέκατα του δευτερολέπτου πίσω τους, τους Καρανικόλα-Κακαβά με FORD Fiesta.
Δείτε εδώ την τελική κατάταξη της υπερειδικής διαδρομής του Ράλι Ακρόπολης.
Η πρώτη αμιγώς αγωνιστική ημέρα, η Παρασκευή περιλαμβάνει 7 ειδικές διαδρομές συνολικού μήκους 121,76 χιλιομέτρων, ξεκινώντας από του Άγιους Θεόδωρους στις 07:28. Στη Λαμία, το πρώτο αυτοκίνητο αναμένεται στις 20:43.