Μια FORD Mustang Mach-E έχει διανύσει μέσα σε τρία χρόνια, περισσότερα από 400.000 χλμ. με την μπαταρία της να εξακολουθεί να αποδίδει σαν καινούργια.
Η αυτονομία των ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι το πρώτο θέμα συζήτησης των υποψήφιων αγοραστών και, όχι μόνο. Το δεύτερο θέμα που απασχολεί τους ενδιαφερόμενους, αλλά και τους…αρνητές της ηλεκτροκίνησης, είναι η αντοχή των μπαταριών στο πέρασμα των χρόνων.
Τώρα όμως, η εντυπωσιακή ιστορία του David Blenkle από τη Σάντα Κρουζ της Καλιφόρνια, έρχεται να αποδείξει την αξιοπιστία και της αντοχή των μπαταριών.
Ο David έχει διανύσει σε διάστημα μόλις τριών ετών, περισσότερα από 400.000 χλμ. με την προσωπική του FORD Mustang Mach-E. Απόσταση δηλαδή που ισοδυναμεί με ένα ταξίδι μέχρι το φεγγάρι και πίσω, με την μπαταρία να μην έχει δείξει σημάδια φθοράς.
«Η μεγαλύτερη παρανόηση του κόσμου σχετίζεται με τη διάρκεια ζωής και την αυτονομία της μπαταρίας – και τότε απλά δείχνω σε όλους το κοντέρ μου!», δήλωσε ο David.
Ο David, ο οποίος διατηρεί μια προσωπική εταιρεία παροχής υπηρεσιών μεταφοράς στις ΗΠΑ, επέλεξε τη Mustang Mach-E Premium με κριτήριο την αξιοπιστία, την άνεση που προσφέρει σε όλους τους επιβάτες και το χαμηλό λειτουργικό της κόστος.
Η επιλογή αυτή έχει καταστεί πλέον ο ακρογωνιαίος λίθος της επιχείρησής του, με τον David να προσφέρει με το ηλεκτρικό pony της FORD, δωρεάν υπηρεσίες μεταφορών σε βετεράνους και τις οικογένειές τους, σε φοιτητές που διαφορετικά θα έχαναν την πτήση τους ή ακόμα και σε ντόπιους που θέλουν να κινούνται στον αυτοκινητόδρομο πάνω από τα βουνά της Σάντα Κρουζ.
Η εμπειρία του David έρχεται να επιβεβαιώσει τα επίσημα δεδομένα της FORD, σύμφωνα με τα οποία η μπαταρία υψηλής τάσης της Mustang Mach-E έχει σχεδιαστεί προκειμένου να αντέχει τουλάχιστον για 10 χρόνια με εξασφαλισμένο το 90% της μέγιστης χωρητικότητας της στα 160.000 χλμ.
Σήμερα, έχοντας «γράψει» περισσότερα από 405.000 χλμ. η μπαταρία της Mustang Mach-E εξακολουθεί να αποδίδει εξαιρετικά, προσφέροντας αυτονομία για 466 χιλιόμετρα με μια πλήρη φόρτισή της. Η μείωση της αυτονομίας δηλαδή είναι μικρή, αφού οι προδιαγραφές του καινούργιου μοντέλου υπόσχονταν 482 χλμ.
Όπως μας εκμυστηρεύεται ο David, η φόρτιση γίνεται κυρίως στο σπίτι, με χρήση επιτοίχιου φορτιστή της FORD, με προγραμματισμό σε ώρες που το κόστος της ηλεκτρικής ενέργειας είναι χαμηλότερο. Όταν οι ανάγκες μετακίνησης είναι μεγαλύτερες, μια σύντομη στάση 15-20 λεπτών σε ταχυφορτιστή DC είναι αρκετή προκειμένου η Mustang Mach-E να συνεχίσει να προσφέρει τις υπηρεσίες της.
Την ίδια στιγμή, χάρη στο ήπιο στυλ οδήγησης που υιοθετεί ο οδηγός της, σε συνδυασμό με το σύστημα αναγεννητικής πέδησης που βοηθά στην ανάκτηση ενέργειας και μειώνει τις φθορές, τα αρχικά τακάκια φρένων της Mustang Mach-E παραμένουν ακόμα και τώρα σε καλή κατάσταση.
Ο David πραγματοποιεί τακτικά όλες τις εργασίες επιθεώρησης και συντήρησης αυτοκινήτου στην τοπική αντιπροσωπεία της FORD και, εκτός από μερικά μικρά «σημάδια μάχης» μετά από 405.000 χλμ., το αυτοκίνητο συνεχίζει να τον εντυπωσιάζει με την απόδοσή του. Αξιοσημείωτο είναι επίσης ότι ο David περνά πολλές φορές ακόμα και 12 ώρες στο δρόμο, κάνοντας πολλά χιλιόμετρα στον αυτοκινητόδρομο. Εκεί, χάρη στην τεχνολογία BlueCruise της FORD και την απουσία θορύβων και κραδασμών, οι ώρες αυτές καθίστανται ακόμα πιο απολαυστικές και… χαλαρές.