Η Jaguar κάνει βαρελάκι ή Lamborghini ρεκόρ ταχύτητας. Και τα δύο απαιτούν γνώσεις, χρήμα και χρόνο. Βρίσκονται στην ίδια φιλοσοφία εντυπωσιασμού όπου δεν επιτρέπονται τα λάθη.
Όσοι λοιπόν νομίζουν πως οι εταιρίες νοικιάζουν χρόνο στην πίστα του Nürburgring και γυροφέρνουν αλλάζοντας ελαστικά και ρυθμίζοντας τις αναρτήσεις μέχρι να καταφέρουν το ρεκόρ είναι προφανώς βαθιά νυχτωμένοι. Όταν η Porsche 918 Spyder κατάφερε να κάνει στην Nordschleife κάτω από 7 λεπτά, συγκεκριμένα 6.57.00, πολλοί πίστευαν πως είναι ένα ρεκόρ το οποίο θα αντέξει στον χρόνο. Ήρθε όμως η Lamborghini Huracán Performante, με οδηγό τον Marco Mapelli, γνωστό από τους αγώνες N24 και GT3 να τους διαψεύσει όλους με το 6.52.01. Είναι όμως μόνο τα ελαστικά;
Το δελτίο τύπου της Sant’Agata μιλούσε για τα Pirelli Trofeo R αναφερόμενοι σε αυτά ως ειδικά ελαστικά που «φοράει» η Huracan. Είναι τα ελαστικά και το «στήσιμο» του αυτοκινήτου; Είναι τα ελαστικά, το στήσιμο και αυτές οι μικρές αποχρώσεις στο ηλεκτρονικό setup; Ο Marco λέει χαμογελώντας πως μπορεί όλα αυτά να είναι τέλεια και την διαφορά να την κάνει ο ιδανικός καιρός. Τέλος έχει ο καθένας που κάνει ένα ρεκόρ την αμφισβήτηση από τους υπόλοιπους σε ότι αφορά την νομιμότητα του ρεκόρ.
Είναι απίστευτο και όμως αληθινό πως οι αυτοκινητοβιομηχανίες ξοδεύουν χρήμα αφιερώνουν χρόνο και ρισκάρουν απλά για να αποδείξουν πως το δικό τους αυτοκίνητο είναι πιο γρήγορο από του ανταγωνιστή.