Nέο Abarth 595: Αφετηρία από τον φυσικό του χώρο

Κοινοποίησε το άρθρο

Το “Targa Florio” που ολοκληρώθηκε την περασμένη Κυριακή, αποτελεί τον  γηραιότερο αγώνα αυτοκινήτου στον κόσμο. Η φετινή, 102η διοργάνωσή του, υποστηρίχθηκε από την Abarth, η οποία βρήκε αυτή  την εξαιρετική ευκαιρία για να παρουσιάσει για πρώτη φορά στο κοινό τη νέα σειρά Abarth 595. Η ιταλική εταιρεία έχει συνδέσει άρρηκτα το όνομα της με το χώρο των αγώνων, έχοντας κατακτήσει από τις αρχές της δημιουργίας της και μέχρι και σήμερα σειρά σημαντικών διακρίσεων.

«Ο Karl Abarth είχε συνδεθεί με το Targo Florio από τα πρώτα χρόνια μετά τον 2ο Π.Π. Οι γεμάτοι στροφές δρόμοι της Σικελίας είναι λες και δημιουργήθηκαν για να αναδείξουν τις δυνατότητες των αυτοκινήτων που έφτιαξε. Όσοι θαυμάζουν τα ιστορικά μοντέλα που έχτισαν τον μύθο της Abarth, μπορούν εύκολα να εκτιμήσουν πως όλα αυτά τα χρόνια οι αγώνες βοήθησαν στο να δημιουργηθούν τα σημερινά μας μοντέλα. Η συμμετοχή μας στον φετινό αγώνα αποτελεί φόρο τιμής για τα 110 χρόνια από τη γέννηση του ιδρυτή της εταιρείας, αλλά και την τέλεια αφορμή για να παρουσιάσουμε τη νέα σειρά Abarth 595, υπογραμμίζοντας τη σύνδεση μας με την ιστορία και τους αγώνες.»

Luca Napolitano, Επικεφαλής των Fiat και Abarth για την περιοχή ΕΜΕΑ (Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική)

 

Στιλ και επιδόσεις

Η νέα σειρά Abarth 595 συνδυάζει ιδανικά το στιλ με τις επιδόσεις. Οι εκδόσεις που την απαρτίζουν εστιάζουν στις επιδόσεις (595 Competizione), στην άνεση και την ταχύτητα (Turismo), την απόλυτη οδηγική αίσθηση (Pista) και το ξεχωριστό στιλ (695 Rivale). Σε κάθε περίπτωση, ακόμα και στη βασική έκδοση 595, διαθέσιμος είναι όλος εκείνος ο εξοπλισμός, αλλά και ο ξεχωριστός χαρακτήρας που δίνουν το στίγμα ενός πραγματικού Abarth.

«Το Abarth 595 είναι η εξέλιξη ενός θρύλου και έκανε ιδιαίτερη αίσθηση με την παρουσίαση του πριν από μερικές εβδομάδες. Οι εστιασμένες τεχνικές αλλαγές και η προσοχή σε κάθε λεπτομέρεια, σε συνδυασμό με την επιλογή των υλικών εκφράζουν απόλυτα τα δύο πρόσωπα της μάρκας: τις επιδόσεις και το στιλ. Με αυτό τον τρόπο οι πελάτες έχουν δύο δρόμους για να γνωρίσουν το μοναδικό κόσμο της Abarth

Luca Napolitano, Επικεφαλής των Fiat και Abarth για την περιοχή ΕΜΕΑ

 

Με αγωνιστικό DNA

Η πλούσια παράδοση της Abarth στο χώρο των αγώνων, αντικατοπτρίζεται και μέσω τον πολυάριθμων νικών που κέρδισε η μάρκα σε διάφορες κατηγορίες του Targa Florio. Μοντέλα όπως τα Abarth 1000 SP, Abarth 124 Rally, Abarth 131 Rally, αλλά και τα νεότερα Fiat Punto Super 1600 και Abarth Grande Punto S2000 κατέκτησαν τεράστιες επιτυχίες στους αγώνες. Όπως άλλωστε δήλωσε και ο κ. Napolitano, «Οι αγώνες αποτελούν βασικό στοιχείο της ιστορίας αλλά και του σήμερα για την Abarth. Μέσα από τους αγώνες η μάρκα δοκίμασε και τελειοποίησε τεχνολογίες οι οποίες στη συνέχεια μεταφέρθηκαν στα αυτοκίνητα παραγωγής ώστε να προσφέρουν αξεπέραστη απόδοση, ασφάλεια και αξιοπιστία. Είναι μια παράδοση που πολύ λίγοι κατασκευαστές διαθέτουν. Σήμερα το νέο Abarth 124 rally αποτελεί το σημείο αναφοράς στην κατηγορία R-GT, έχοντας ήδη κατακτήσει το αντίστοιχο παγκόσμιο πρωτάθλημα της FIA.»

Στα πλαίσια του αγώνα, η νέα σειρά 595 συνδυάστηκε ιδανικά με τρεις θρύλους που έφερε για την περίπτωση η FCA Heritage, το τμήμα του ομίλου που σαν σκοπό έχει τη διαφύλαξη της πλούσιας κληρονομιάς των ιταλικών μαρκών. Τα Abarth 2400 coupé (1964), Autobianchi A112 Abarth 58 HP (1974) και το Fiat 500 (1974) αναβαθμισμένο με το “Abarth Classiche 595 Conversion Kit”, εκπροσώπησαν τρεις διαφορετικές φιλοσοφίες συμμετέχοντας στο “Targa Florio Classica”. Το 2400 coupé αποτελεί ένα εξαιρετικό παράδειγμα της ικανότητας της Abarth να δημιουργεί κορυφαία GT αυτοκίνητα, το A112 θυμίζει την ένταξη της εταιρείας στο αγωνιστικό τμήμα της Fiat, ενώ το Fiat 500 εστιάζει στα ένδοξα χρόνια όπου η Abarth έγινε διάσημη αναβαθμίζοντας τα μικρά Fiat.

Τέλος ο αγώνας τιμήθηκε και από δύο σύμβολα για τη μάρκα, την κ. Anneliese Abarth και το 2400 Coupé, το οποίο ανήκε στο σύζυγο της, Eris Tondelli, οδηγό αγώνων και εξέλιξης της Abarth, ο οποίος εργάστηκε εκτός των άλλων και για τη δημιουργία της σειράς 595 τη δεκαετία του 60.