Ένα από τα παλαιότερα συμπαγή hatchbacks στην Ευρώπη, η Alfa Romeo Giulietta είναι κοντά μας από το 2010 με το καλύτερο έτος πωλήσεων της να είναι το 2011, όταν 78.911 μονάδες αγοράστηκαν από Ευρωπαίους αγοραστές.
Ενώ σχεδόν όλοι οι αντίπαλοί της έχουν μετατραπεί σε νέες γενιές τα τελευταία χρόνια, η Giulietta παρέμεινε ουσιαστικά η ίδια, παρόλο που έλαβε κάποιες μικρές πινελιές ανανέωσης. Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι οι πωλήσεις έκαναν βουτιά, με μόλις 15.690 αυτοκίνητα στην Ευρώπη πέρυσι. Αυτό είναι περίπου πέντε φορές λιγότερο σε σύγκριση με τις πωλήσεις που δημιούργησε το καλύτερο έτος της κυκλοφορίας της.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ
«Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2025» για την Ελλάδα: Οι διεκδικητές του τίτλου
LIVE TV: Δείτε το shakedown του Ράλι Ιαπωνίας
Ψηφιακή ενημέρωση για τις παραβάσεις των οδηγών
Η Alfa Romeo αντικαθιστά τη γηρασμένη Giulietta, αλλά όχι άμεσα. Αντί να βγαίνει με ένα νέο hatchback, η ιταλική μάρκα ετοιμάζεται να εισαγάγει την εντυπωσιακή Tonale . Ενώ μερικοί θα είναι λυπημένοι που βλέπουν το Giulietta να αποχωρεί, η εταιρεία υπόσχεται ότι το νέο compact crossover θα προσφέρει την ίδια δυναμική οδήγησης με το σπορ hatchback.
Η ανακοίνωση σχετικά με τη θλιβερή αλλά προβλέψιμη μοίρα της Giulietta έγινε από τον Fabio Migliavacca, προϊστάμενο μάρκετινγκ προϊόντων της Alfa Romeo, σε συνέντευξη του στο Βρετανικό Autocar . Τα ακριβή του λόγια ήταν: “Η Giulietta αναμένεται να τελειώσει τη ζωή της στο τέλος του τρέχοντος έτους”. Είναι ο ίδιος άνθρωπος που δήλωσε πρόσφατα ότι η εταιρεία δεν ενδιαφέρεται να ξεκινήσει πρόσθετα μοντέλα GTA, επομένως δεν έχει προγραμματιστεί ένα Stelvio GTA .
Όσο για το Tonale, το νέο crossover επιβεβαίωσε ότι θα γίνει το πρώτο υβριδικό μοντέλο plug-in της μάρκας που έχει προγραμματιστεί να κάνει το ντεμπούτο του στην αγορά αργότερα μέσα στη χρονιά, αν και η έκρηξη του κορονοϊού θα μπορούσε να καθυστερήσει την επίσημη πρεμιέρα του μοντέλου.