Σήμερα, οι Alfa Romeo Giulia και Stelvio Quadrifoglio, με τον V6 Bi-Turbo κινητήρα των 2,9 λίτρων απόδοσης 510 ίππων, επιταχύνουν με την παρουσίαση των ανανεωμένων εκδόσεων MY20, οι οποίες φέρνουν μια σειρά προηγμένων συστημάτων τεχνολογίας, συνδεσιμότητας και ασφάλειας. Τα νέα μοντέλα αποτελούν την ιδανική έκφραση του πάθους της Alfa Romeo, που μαζί με εκείνο των φανατικών φίλων της, των Alfisti, χαρακτηρίζουν την πορεία της μάρκας που φέτος γιορτάζει 110 χρόνια ζωής.
Η Alfa Romeo αποφάσισε να πραγματοποιήσει μια διαδικτυακή παρουσίαση των νέων Quadrifoglio, και παρά το γεγονός ότι οι λέξεις δεν μπορούν να εκφράσουν απόλυτα τα συναισθήματα που δημιουργούν αυτά τα μοναδικά μοντέλα, οι άνθρωποι που βρίσκονται πίσω από τη δημιουργία και εξέλιξη τους, μας ταξιδεύουν σε αυτό το συναρπαστικό project της αυτοκίνησης.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ
Αποκαλύφθηκε το SKODA Elroq: Πότε θα κυκλοφορήσει στην Ελλάδα – Τιμές
«Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2025» για την Ελλάδα: Οι διεκδικητές του τίτλου
LIVE TV: Δείτε το shakedown του Ράλι Ιαπωνίας
Οι νέες Giulia και Stelvio Quadrifoglio αποτελούν μια έκφραση του δυναμισμού της Alfa Romeo, του αγωνιστικού της DNA και βέβαια του απόλυτου Ιταλικού στιλ. Τις απόλυτες επιδόσεις συνεχίζει να εξασφαλίζει ο προηγμένος V6 Bi–Turbo κινητήρα των 2,9 λίτρων απόδοσης 510 ίππων και 600 Nm ροπής στις 2.500 σ.α.λ. Η μετάδοση της ισχύος στους τροχούς γίνεται μέσω του συστήματος Alfa™ Active Torque Vectoring, ενώ στην περίπτωση της Stelvio Quadrifoglio η κίνηση μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω του πρωτοποριακού συστήματος τετρακίνησης Q4.
Το αυτόματο κιβώτιο των 8 σχέσεων είναι ρυθμισμένο ώστε να αποδίδει με εξαιρετική ταχύτητα, αλλά και ομαλότητα είτε στη χαλαρή, είτε στη σπορ οδήγηση. Στην επιλογή RACE, στο σύστημα DNA, τα μοντέλα ξεδιπλώνουν την πλήρη δυναμική τους, με τις αλλαγές των ταχυτήτων να πραγματοποιούνται σε μόλις 150 χιλιοστά του δευτερολέπτου. Οι εκδόσεις Quadrifoglio, εφοδιάζονται με μια ευρεία λίστα συστημάτων που σαν στόχο έχουν να ενισχύσουν την οδηγική απόλαυση και να προσφέρουν στο χρήστη την πιο αυθεντική εμπειρία οδήγησης.
Η λίστα περιλαμβάνει την ανάρτηση Alfa™ Active Suspension, το Alfa™ DNA Pro selector με την επιλογή RACE, καθώς και το ενεργό αεροδυναμικό βοήθημα Alfa™ Active Aero splitter στην Giulia. Όλα τα παραπάνω συστήματα συντονίζονται σε πραγματικό χρόνο μέσω της μονάδας Alfa™ Chassis Domain Control, έτσι ώστε ανά πάσα στιγμή να εξασφαλίζεται η βέλτιστη απόδοση των Giulia και Stelvio Quadrifoglio.
Την οδηγική εμπειρία των εκδόσεων Quadrifolgio συνοδεύει η ηχητική πανδαισία του συστήματος εξαγωγής Dual Mode με τις τέσσερις απολήξεις, η οποία γίνεται ακόμα πιο αισθητή με την επιλογή του προγράμματος RACE.
Στην ανανεωμένη σειρά, υπάρχει και η δυνατότητα επιλογής εξάτμισης από την Akrapovič, η οποία είναι κατασκευασμένη από τιτάνιο και ανθρακονήματα, προσφέροντας έναν ακόμα πιο δυναμικό ήχο.
Ποιότητα και στιλ
Το Ιταλικό στιλ της Alfa Romeo εκφράζεται μέσω της απλότητας τη φόρμας, η οποία όμως κρύβει από κάτω της μια εξαιρετικά πολύπλοκη και δημιουργική σχεδιαστική διαδικασία. Το αποτέλεσμα είναι ένα σύνολο αρμονικών και εργονομικών γραμμών και στοιχείων. Στο εσωτερικό ο νέος σχεδιασμός της κεντρικής κονσόλας αποπνέει ακόμα περισσότερο στιλ και ποιότητα, ενώ προσφέρει και σημαντικά περισσότερους και μεγαλύτερους αποθηκευτικούς χώρους.
Αντίστοιχα νέας σχεδίασης είναι το τιμόνι και ο επιλογέας του αυτόματου κιβωτίου, ενώ πλέον οι ζώνες εκτός από το κλασσικό μαύρο χρώμα είναι διαθέσιμες και σε κόκκινο ή πράσινο. Εκτός από τα σπορ καθίσματα με επένδυση δέρματος-Alcantara, θα υπάρχει και η επιλογή επένδυσης αποκλειστικά με δέρμα, ενώ για τους πλέον «σκληροπυρηνικούς» θα συνεχιστεί και η διάθεση των καθισμάτων της Sparco, ο σκελετός των οποίων είναι κατασκευασμένος από ανθρακονήματα.
Το ολοκαίνουργιο σύστημα πολυμέσων με την οθόνη αφής των 8,8 ιντσών έχει νέα γραφικά, αλλά και λειτουργίες που σχεδιάστηκαν αποκλειστικά για τις εκδόσεις Quadrifoglio, έτσι ώστε ο οδηγός να βλέπει σε πραγματικό χρόνο την κατάσταση του αυτοκινήτου, τη θερμοκρασία των κρίσιμων μηχανικών μερών, την απόδοση του κινητήρα, την πίεση του Turbo, αλλά στοιχεία τηλεμετρίας που αφορούν στην επιτάχυνση και συνολικά τις επιδόσεις του μοντέλου.