Audi e tron S και Audi e tron S Sportback με τρεις ηλεκτρικούς κινητήρες

Κοινοποίησε το άρθρο

Η Audi παρουσιάζει τα νέα e-tron S και e-tron S Sportback και για πρώτη φορά, ένα ηλεκτρικό μοντέλο παραγωγής προσεγγίζει τα δυναμικά χαρακτηριστικά και την οδηγική εμπειρία ενός σπορ μοντέλου επιδόσεων, με κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Παγκόσμια πρωτιά για τη μάρκα από το Ingolstadt, με τα δύο μοντέλα S με πλήρως ηλεκτρική κίνηση, να χρησιμοποιούν τρεις ηλεκτρικούς κινητήρες, δύο εκ των οποίων λειτουργούν στον πίσω άξονα. Εκτός από την ηλεκτρική κίνηση σε όλους τους τροχούς, τα οχήματα είναι εξοπλισμένα με ηλεκτρικό torque vectoring με ενεργή και πλήρως ανεξάρτητη και μεταβλητή κατανομή ροπής στον πίσω άξονα.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Ράλι Ακρόπολις 2025: Οι καλύτερες στιγμές (video)

Δείτε τις καλύτερες στιγμές του ΕΚΟ Ράλι Ακρόπολις του 2025.     Το ΕΚΟ Ράλι Ακρόπολις πέρασε στην ιστορία με τον Ott Tanak να απογειώνει το HYUNDAI...

FORD Puma Gen-E: Σε «αναγκάζει» να το οδηγήσεις

Τελικά έφτασε η ημέρα που μπαίνεις σε ένα ηλεκτρικό FORD, το οδηγείς με όποιον τρόπο θέλεις και αυτό σου αφήνει μια αίσθηση ST!       Του Ηλία...

Ανάκληση, με οδηγία άμεσης παύσης της οδήγησης, σε παλαιότερα CITROEN C3 και DS3

Η Stellantis επεκτείνει την ενέργεια παύσης της οδήγησης στην Ευρώπη για τα CITROEN C3 και DS3 που κατασκευάστηκαν μεταξύ 2009 και 2019.     Η Stellantis ανακοίνωσε...

Τα νέα Audi e-tron ​​S και e-tron ​​S Sportback προσφέρουν μια ξεχωριστή εμπειρία δυναμικής οδήγησης. Με τον επιλογέα κίνησης στη θέση S, παρέχουν την πλήρη ισχύ και ώση του κινητήριου συστήματος για 8 δευτερόλεπτα – 370 kW (503 PS) ισχύος και 973 Nm ροπής. Η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε μόλις 4,5 δευτερόλεπτα με τελική ταχύτητα στα 210 χλμ./ώρα.

Τα νέα μοντέλα S έχουν δύο ηλεκτρικούς κινητήρες στον πίσω άξονα και έναν στον μπροστινό, τα πρώτα ηλεκτρικά αυτοκίνητα μαζικής παραγωγής στον κόσμο με τρεις ηλεκτρικούς κινητήρες. Οι μηχανικοί της Audi πήραν τον ηλεκτροκινητήρα του e-tron 55, που στο μοντέλο αυτό κινεί τον μπροστινό άξονα, αύξησαν την ισχύ του και τον τοποθέτησαν εις διπλούν, φυσικά με μεμονωμένες τροποποιήσεις, στον πίσω άξονα των εκδόσεων S.

Η μπαταρία υψηλής τάσης έχει μικτή ενεργειακή χωρητικότητα 95 kWh, εκ των οποίων το 91% (86 kWh) είναι χρησιμοποιήσιμο. Με μία φόρτιση μπαταρίας, τα Audi e-tron ​​S και e-tron ​​S Sportback επιτυγχάνουν αυτονομία έως περίπου 360 χιλιόμετρα και 365 χιλιόμετρα αντίστοιχα, στον κύκλο WLTP.

Νέα εποχή quattro: electric torque vectoringΓια λόγους βέλτιστης ενεργειακής απόδοσης, στην κανονική λειτουργία οδήγησης των Audi e-tron ​​S και e-tron ​​S Sportback είναι ενεργοποιημένοι μόνο οι πίσω ηλεκτροκινητήρες. Ο μπροστινός ηλεκτροκινητήρας  μπαίνει σε λειτουργία όταν ο οδηγός απαιτεί περισσότερη ισχύ ή προγνωστικά, όταν μειώνεται το επίπεδο πρόσφυσης.

Η ηλεκτρική κίνηση σε όλους τους τροχούς πλέον ενισχύεται και με έλεγχο κατανομής της ροπής (electric torque vectoring). Κάθε ένας από τους πίσω ηλεκτροκινητήρες στέλνει την κινητήρια ροπή του στον αντίστοιχο τροχό μέσω απευθείας μετάδοσης, δεν υπάρχει πλέον μηχανικό διαφορικό. Η όλη διαδικασία πραγματοποιείται ακαριαία σύμφωνα με τις απαιτήσεις της κίνησης, σε χιλιοστά του δευτερολέπτου και το σύστημα είναι σε θέση να διαχειριστεί πολύ υψηλά επίπεδα ροπής.

Τα δύο ηλεκτρικά μοντέλα S θα κυκλοφορήσουν στις ευρωπαϊκές αγορές το φθινόπωρο. Αναμένονται στην Ελλάδα προς το τέλος του έτους.