Audi e tron S και Audi e tron S Sportback με τρεις ηλεκτρικούς κινητήρες

Κοινοποίησε το άρθρο

Η Audi παρουσιάζει τα νέα e-tron S και e-tron S Sportback και για πρώτη φορά, ένα ηλεκτρικό μοντέλο παραγωγής προσεγγίζει τα δυναμικά χαρακτηριστικά και την οδηγική εμπειρία ενός σπορ μοντέλου επιδόσεων, με κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Παγκόσμια πρωτιά για τη μάρκα από το Ingolstadt, με τα δύο μοντέλα S με πλήρως ηλεκτρική κίνηση, να χρησιμοποιούν τρεις ηλεκτρικούς κινητήρες, δύο εκ των οποίων λειτουργούν στον πίσω άξονα. Εκτός από την ηλεκτρική κίνηση σε όλους τους τροχούς, τα οχήματα είναι εξοπλισμένα με ηλεκτρικό torque vectoring με ενεργή και πλήρως ανεξάρτητη και μεταβλητή κατανομή ροπής στον πίσω άξονα.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Δοκιμή SUZUKI Swift 1.2 Hybrid CVT: Σε αναγκάζει να χαλαρώσεις

Το νέο SUZUKI Swift με το αυτόματο κιβώτιο CVT, είναι πρακτικό, ευέλικτο και οικονομικό, προσφέρει άνεση στις καθημερινές μετακινήσεις, αλλά μειώνει και το άγχος.     Του...

LIVE TV: Δείτε την αποκάλυψή του RENAULT Twingo E-Tech

Δείτε την παγκόσμια πρεμιέρα του νέου RENAULT Twingo E-Tech, το οποίο έρχεται να δώσει νέο χρώμα στις αστικές μετακινήσεις.     Το ηλεκτρικό RENAULT Twingo E-Tech, αποτελεί...

Ράλι Ιαπωνίας 2025: Δείτε τι έγινε την πρώτη ημέρα (video)

Δείτε το shakedown και την πρώτη ειδική διαδρομή του Ράλι Ιαπωνίας, το οποίο ενδέχεται να κρίνει τον πρωταθλητή του WRC για το 2025.     Το Ράλι...

Τα νέα Audi e-tron ​​S και e-tron ​​S Sportback προσφέρουν μια ξεχωριστή εμπειρία δυναμικής οδήγησης. Με τον επιλογέα κίνησης στη θέση S, παρέχουν την πλήρη ισχύ και ώση του κινητήριου συστήματος για 8 δευτερόλεπτα – 370 kW (503 PS) ισχύος και 973 Nm ροπής. Η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε μόλις 4,5 δευτερόλεπτα με τελική ταχύτητα στα 210 χλμ./ώρα.

Volvo Ex30

Τα νέα μοντέλα S έχουν δύο ηλεκτρικούς κινητήρες στον πίσω άξονα και έναν στον μπροστινό, τα πρώτα ηλεκτρικά αυτοκίνητα μαζικής παραγωγής στον κόσμο με τρεις ηλεκτρικούς κινητήρες. Οι μηχανικοί της Audi πήραν τον ηλεκτροκινητήρα του e-tron 55, που στο μοντέλο αυτό κινεί τον μπροστινό άξονα, αύξησαν την ισχύ του και τον τοποθέτησαν εις διπλούν, φυσικά με μεμονωμένες τροποποιήσεις, στον πίσω άξονα των εκδόσεων S.

Η μπαταρία υψηλής τάσης έχει μικτή ενεργειακή χωρητικότητα 95 kWh, εκ των οποίων το 91% (86 kWh) είναι χρησιμοποιήσιμο. Με μία φόρτιση μπαταρίας, τα Audi e-tron ​​S και e-tron ​​S Sportback επιτυγχάνουν αυτονομία έως περίπου 360 χιλιόμετρα και 365 χιλιόμετρα αντίστοιχα, στον κύκλο WLTP.

Νέα εποχή quattro: electric torque vectoringΓια λόγους βέλτιστης ενεργειακής απόδοσης, στην κανονική λειτουργία οδήγησης των Audi e-tron ​​S και e-tron ​​S Sportback είναι ενεργοποιημένοι μόνο οι πίσω ηλεκτροκινητήρες. Ο μπροστινός ηλεκτροκινητήρας  μπαίνει σε λειτουργία όταν ο οδηγός απαιτεί περισσότερη ισχύ ή προγνωστικά, όταν μειώνεται το επίπεδο πρόσφυσης.

Η ηλεκτρική κίνηση σε όλους τους τροχούς πλέον ενισχύεται και με έλεγχο κατανομής της ροπής (electric torque vectoring). Κάθε ένας από τους πίσω ηλεκτροκινητήρες στέλνει την κινητήρια ροπή του στον αντίστοιχο τροχό μέσω απευθείας μετάδοσης, δεν υπάρχει πλέον μηχανικό διαφορικό. Η όλη διαδικασία πραγματοποιείται ακαριαία σύμφωνα με τις απαιτήσεις της κίνησης, σε χιλιοστά του δευτερολέπτου και το σύστημα είναι σε θέση να διαχειριστεί πολύ υψηλά επίπεδα ροπής.

Τα δύο ηλεκτρικά μοντέλα S θα κυκλοφορήσουν στις ευρωπαϊκές αγορές το φθινόπωρο. Αναμένονται στην Ελλάδα προς το τέλος του έτους.