Η Audi λανσάρει μια ακόμα πιο σπορ έκδοση εξοπλισμού και μία ειδική έκδοση με έμφαση στο ξεχωριστό design για την οικογένεια TT. Το Audi TTS competition plus είναι όσο πιο σπορ μπορεί να γίνει ένα TT. Παράλληλα, η έκδοση “bronze selection” για το TT και το TTS, αποτελεί ωδή στην κομψότητα.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ
Αποκαλύφθηκε το SKODA Elroq: Πότε θα κυκλοφορήσει στην Ελλάδα – Τιμές
«Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2025» για την Ελλάδα: Οι διεκδικητές του τίτλου
LIVE TV: Δείτε το shakedown του Ράλι Ιαπωνίας
Η νέα γραμμή εξοπλισμού “competition plus” ενισχύει το σπορ status του Audi TTS με ιδιαίτερες και πολύ τολμηρές σχεδιαστικές λεπτομέρειες. Το Audi TTS τώρα διαθέτει έναν πιο ισχυρό κινητήρα TFSI που παράγει 320 PS (235 kW) και αποδίδει μέγιστη ροπή 400 Nm.
Το Coupé επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 4,5 δευτερόλεπτα (Roadster: 4,8 δευτερόλεπτα). Η τελική ταχύτητα ρυθμίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα.
Το 7-τάχυτο S tronic, το μόνιμο σύστημα τετρακίνησης quattro και το σύστημα ελεγχόμενων αμορτισέρ Audi magnetic ride, ανήκουν στο βασικό εξοπλισμό.
Ο βασικός εξοπλισμός του Audi TTS competition plus περιλαμβάνει προβολείς LED, τα τέσσερα δακτυλίδια της μάρκας στα πλαϊνά μαρσπιέ, φιμέ τζάμια για απομόνωση από τα αδιάκριτα βλέμματα (μόνο Coupé), δαγκάνες φρένων βαμμένες σε κόκκινο χρώμα και γυαλιστερές μαύρες ζάντες 20 ιντσών, με σχέδιο 10 ακτίνων.
Η σταθερή πίσω αεροτομή καθώς και άλλες εξωτερικές λεπτομέρειες σε σκούρα χρώματα, όπως τα τέσσερα δακτυλίδια Audi σε μαύρο χρώμα μπροστά και πίσω, αναδεικνύουν τον δυναμισμό του μοντέλου με την πρώτη ματιά. Κάτι που κάνουν και τα πολύ ιδιαίτερα εξωτερικά χρώματα, τα chronos gray, glacier white, tango red και turbo blue.
Στο εσωτερικό, ο οδηγός έχει στη διάθεσή του το Audi virtual cockpit 12,3 ιντσών, με δυνατότητα να προσαρμόσει τις οθόνες όπως ο ίδιος επιθυμεί. Η αποκλειστική για το TTS competition plus δερμάτινη ταπετσαρία, ενισχύει περαιτέρω το σπορ εσωτερικό της έκδοσης αυτής.
Το λεπτό δέρμα Nappa είναι σε χρώμα έβενου, με ραφές αντίθεσης σε κόκκινο ή μπλε χρώμα, σε συνδυασμό με μοτίβο ρόμβου και ανάγλυφο S στο πίσω μέρος των μπροστινών καθισμάτων. Επιπλέον, τα διάφορα ένθετα είναι σε carbon design, ως στάνταρ.
Πολλές λεπτομέρειες είναι σχεδιαστικά ιδιαίτερες, με τους συνδυασμούς χρωμάτων να αναδεικνύουν τον σπορ χαρακτήρα ενώ το τιμόνι διαθέτει δείκτη σε γκρι ή κόκκινο, στο σημείο των 12 ωρών, με ραφές αντίθεσης σε ara blue ή tango red και πεπλατυσμένη βάση, αποτελώντας ένα πραγματικό χειριστήριο στα χέρια του οδηγού, σε ένα περιβάλλον αποκλειστικά εστιασμένο σε αυτόν.