Nέο Audi A8 : Αισθητική και τεχνολογική ανανέωση

Κοινοποίησε το άρθρο
Nέο Audi A8

Τεχνολογίες αιχμής και πλήθος έξυπνων λειτουργιών για το κορυφαίο σεντάν της μάρκας, το νέο Audi A8

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

«Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2025» για την Ελλάδα: Οι διεκδικητές του τίτλου

Στην τελική φάση για τη διεκδίκηση του τίτλου «Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2025» για την Ελλάδα πέρασαν 11 νέα μοντέλα.     Η αντίστροφη μέτρηση για την ανάδειξη...

LIVE TV: Δείτε το shakedown του Ράλι Ιαπωνίας

Δείτε το shakedown του Ράλι Ιαπωνίας, τον τελευταίο αγώνα του WRC, όπου θα κριθεί και ο πρωταθλητής.   Στην Ιαπωνία, στο «σπίτι» της TOYOTA, πέφτει η...

Ψηφιακή ενημέρωση για τις παραβάσεις των οδηγών

Πρόσβαση στις παραβάσεις τους μέσω της εφαρμογής Gov.gr Wallet έχουν πλέον όλοι οι οδηγοί.     Η ψηφιακή εποχή που ζούμε, έχει ως αποτέλεσμα η καθημερινότητά μας...

Με κομψή εξωτερική σχεδίαση και καινοτόμες τεχνολογίες, η Audi ανανεώνει το A8, το κορυφαίο της σεντάν. Με νέους προβολείς και πίσω φώτα προηγμένης τεχνολογίας, κορυφαία δυναμικά χαρακτηριστικά, καινοτόμες λειτουργίες και ατμόσφαιρα στο εσωτερικό αντάξια μιας luxury εμπειρίας ευ ζην, το νέο Α8, ως μοντέλο κύρους, απευθύνεται τόσο στον ιδιοκτήτη που απολαμβάνει την οδήγηση όσο και σε εκείνον που προτιμά να μετακινηθεί χαλαρώνοντας στην πίσω δεξιά θέση.

Το νέο Audi A8 είναι ο φυσικός διάδοχος του Audi V8, με παρουσία στη γκάμα της Audi από το 1994. Η τέταρτη γενιά της πολυτελούς λιμουζίνας, που παρουσίασε η Audi το 2017, ανέβασε το μοντέλο σε ανώτερα επίπεδα όσον αφορά την ισχύ, την εμφάνιση και τον εξοπλισμό. Η ανανεωμένη σχεδίαση – αποκάλυψη της μελλοντικής σχεδιαστικής γλώσσας της μάρκας – σε συνδυασμό με state-of-the-art τεχνολογίες και την εξαιρετική άνεση στα πίσω καθίσματα, έδωσαν το στίγμα της premium προσέγγισης της Audi σε αυτήν την κατηγορία. Το Α8 ανέκαθεν αντιπροσώπευε την ιδανική συνύπαρξη της απαράμιλλης άνεσης με τα σπορ χαρακτηριστικά.

Εξωτερικά, το νέο Audi A8 ξεχωρίζει εμπρός από τους νέους προβολείς, την επανασχεδιασμένη και φαρδύτερη γρίλια Singleframe με χρωμιωμένες γωνίες και τις πιο όρθιες πλαϊνές εισαγωγές αέρα. Από το πλάι, εντυπωσιάζει η επίπεδη οροφή, οι φαρδιοί θόλοι των τροχών που υποδηλώνουν τη στάνταρ τετρακίνηση quattro, σε συνδυασμό με τα κοίλα πλαϊνά πάνελ. Πίσω, φωτιστικά σώματα OLED, λεπτομέρειες χρωμίου και μία φωτεινή λωρίδα απ’ άκρη σε άκρη, δίνουν μία ξεχωριστή σχεδιαστική ταυτότητα, που συμπληρώνει ένας μεγάλος διαχύτης στο κάτω μέρος. Ένα εξωτερικό πακέτο S line, διαθέσιμο για πρώτη φορά, προσδίδει σπορ σχεδιαστικές πινελιές ενώ για ακόμα πιο δυναμικές επιδόσεις προσφέρεται έκδοση S8.

Οι διαστάσεις του αποτελούμενου κατά 58% από αλουμίνιο μοντέλου, έχουν μεταβληθεί ελάχιστα. Το A8 έχει μεταξόνιο 3,00 μέτρα, μήκος 5,19 μ., πλάτος 1,95 μ. και ύψος 1,47 μ. ενώ το S8 είναι περίπου ένα εκατοστό μακρύτερο. Για την καμπίνα επιβατών έχουν χρησιμοποιηθεί εξαιρετικά άκαμπτο πλαίσιο με χάλυβα θερμής διαμόρφωσης και πολυμερή υλικά ενισχυμένα με ανθρακονήματα.

Εσωτερικά, το νέο Audi A8 διαθέτει οριζόντια αρχιτεκτονική, κάτι που τονίζει το ήδη μεγάλο πλάτος του. Ατμοσφαιρικός φωτισμός, εξαιρετικά άνετα καθίσματα με δυνατότητα μασάζ πλάτης σε 18 διαφορετικά σημεία, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα προσκέφαλα, ειδικά σχεδιασμένο υποπόδιο που προσφέρει μασάζ για τον επιβάτη πίσω από τον συνοδηγό, τετραζωνικός αυτόματος κλιματισμός και νέες οθόνες στο πίσω μέρος, συμπληρώνονται από ένα ψυγείο στις πίσω θέσεις, που προσφέρει ένα προσωπικό mini-bar.

Nέο Audi A8

Το Audi A8 διατίθεται είτε με τον 3.0 TFSI, V6 κινητήρα είτε με  τον οκτακύλινδρο 4.0 TFSI, με τεχνολογία cylinder on demand. Το Audi A8 55 TFSI quattro με τρίλιτρο κινητήρα έχει ισχύ 340 PS (250 kW) ενώ μια παραλλαγή με 286 PS (210 kW) είναι διαθέσιμη στην Κίνα. Η ροπή 500 Nm αποδίδεται στην περιοχή 1.370-4.500 σ.α.λ., επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 5,6 δευτερόλεπτα.

Τα αντίστοιχα νούμερα για το A8 60 TSFI quattro με τον 4.0 TFSI είναι 460 PS (338 kW) και 660 Nm ροπής (στις 1.850-4.500 σ.α.λ.), 0-100 χλμ./ώρα σε 4,4 δευτερόλεπτα. Θα ακολουθήσει έκδοση του Α8 με πετρελαιοκινητήρα καθώς και μία plug-in υβριδική(PHEV).

Το Audi S8 TSFI quattro είναι το σπορ κορυφαίο μοντέλο της σειράς. Ο biturbo V8 παράγει ισχύ 571 PS (420 kW) και ροπή 800 Nm (στις 2.050-4.500 σ.α.λ.), με επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 3,8 δευτερόλεπτα, με τα flaps στο σύστημα εξάτμισης να τονίζουν ένα μπάσο ήχο.

Nέο Audi A8

Όλα τα παραπάνω κινητήρια συστήματα διαθέτουν ήπια υβριδική τεχνολογία (MHEV) ως στάνταρ χαρακτηριστικό, η οποία χρησιμοποιεί το κύριο ηλεκτρικό σύστημα 48 Volt του A8.

Για τις αλλαγές ταχυτήτων του Audi A8 φροντίζει ένα γρήγορο tiptronic οκτώ σχέσεων. Η τετρακίνηση quattro με το μπλοκέ κεντρικό διαφορικό είναι στάνταρ, με προαιρετικό το σπορ διαφορικό (στάνταρ στο S8) με ενεργή κατανομή της ροπής μεταξύ των πίσω τροχών.

Στον τομέα της ανάρτησης, εκτός του Audi drive Select και των προγραμμάτων οδήγησης που προσφέρει, άξια αναφοράς είναι η προγνωστική ενεργή ανάρτηση. Μπορεί να φορτίσει ή να αποφορτίσει κάθε τροχό με πρόσθετη ισχύ ξεχωριστά μέσω ενός ηλεκτροκινητήρα, και έτσι να ρυθμίσει ενεργά τη θέση του πλαισίου σε οποιαδήποτε κατάσταση οδήγησης. Το μεγάλο σεντάν στρίβει με σταθερότητα, οι γωνίες κλίσης είναι μικρές και το αμάξωμα δεν «βουτάει» σχεδόν καθόλου κατά το απότομο φρενάρισμα. Στη λειτουργία comfort+, σε ταχύτητες 80-130 χλμ./ώρα και πλευρική επιτάχυνση έως και 0,4 g, οι στροφές είναι ελάχιστα αισθητές, καθώς η προγνωστική ενεργή ανάρτηση ανυψώνει την πλευρά του σασί στο εξωτερικό της καμπύλης και χαμηλώνει την αντίθετη πλευρά, με κλίση έως και τρεις μοίρες. Την ίδια στιγμή, με τη βοήθεια μπροστινής κάμερας αναγνωρίζονται οι ανομοιομορφίες στον δρόμο, με το αυτοκίνητο να εξαφανίζει επί της ουσίας τις λακκούβες στο οδόστρωμα. Τέλος, για την εύκολη είσοδο και έξοδο από το αυτοκίνητο, το αμάξωμα ανεβαίνει και χαμηλώνει έως και 50 χιλ. (2 ίντσες).

Nέο Audi A8

Σε επίπεδο ασφάλειας και υποβοήθησης οδηγού, διαθέσιμα περίπου 40 συστήματα, είτε στον βασικό είτε στον προαιρετικό εξοπλισμό. Ενδεικτικά, στάνταρ είναι τα Audi pre sense basic και Audi pre sense front, ενώ για ευκολία στην επιλογή πολλά ομαδοποιούνται σε πακέτα. Αξιοσημείωτο το remote park assist plus, το οποίο μπορεί να μανουβράρει αυτόματα το μεγάλο σεντάν μέσα και έξω από έναν χώρο στάθμευσης, χωρίς να είναι απαραίτητο να βρίσκεται ο οδηγός μέσα στο αυτοκίνητο.

Το νέο Audi A8 λανσάρεται στην Ευρώπη τον Δεκέμβριο. Στη Γερμανία, η βασική τιμή για το A8 είναι 99.500 ευρώ. Το Audi S8 είναι διαθέσιμο από 144.800 ευρώ. Ειδικά για την αγορά της Κίνας, θα υπάρξει η έκδοση A8 L Horch, με επιμηκυμένο σασί και πρόσθετο πολυτελή εξοπλισμό, σύμφωνα με τις απαιτήσεις και τις ιδιαιτερότητες της τοπικής αγοράς.