
Ο Ιούνιος που πέρασε σφράγισε το τέλος μιας εποχής για ένα εμβληματικό μοντέλο της Bentley. Μετά από καριέρα 10 ετών, η τελευταία Mulsanne βγήκε από τη γραμμή παραγωγής τον περασμένο μήνα.
Πάνω από 7.300 χειροποίητες Mulsanne είχαν παραχθεί στην έδρα της Bentley στο Crewe, Cheshire – αποδεικνύοντας την ικανότητα της Bentley να παράγει το απόλυτο πολυτελές sedan.
Με τυπικούς – λόγω της πανδημίας COVID-19 – εορτασμούς στο τέλος της παραγωγής, οι εργαζόμενοι της Bentley συγκεντρώθηκαν για φωτογραφίες με τα τελευταία αυτοκίνητα και σηματοδότησαν το τέλος της καριέρας της Mulsanne.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ
Ανάκληση, με οδηγία άμεσης παύσης της οδήγησης, σε παλαιότερα CITROEN C3 και DS3
Η Stellantis επεκτείνει την ενέργεια παύσης της οδήγησης στην Ευρώπη για τα CITROEN C3 και DS3 που κατασκευάστηκαν μεταξύ 2009 και 2019.
Η Stellantis ανακοίνωσε...
ALFA ROMEO Junior Intensa: Νέα πλουσιότερη έκδοση – Τιμές
Intensa λέγεται η νέα ειδική έκδοση εξοπλισμού της ALFA ROMEO Junior, η οποία ξεκίνησε να διατίθεται στην ελληνική αγορά.
Η ALFA ROMEO Junior ενισχύεται με...
Ράλι Ακρόπολις 2025: Άπιαστος ο Tanak με το HYUNDAI(video)
Ταχύτατος, αλάνθαστος, αποφεύγοντας τις κακοτοπιές και τη φθορά των ελαστικών, ο Ott Tanak έφερε, αγχωμένος στο τέλος, το HYUNDAI i20N πρώτο στον τερματισμό του...
Οι φωτογραφίες τους με τα τελευταία δύο αυτοκίνητα στο τέλος της γραμμής παραγωγής είναι έως και συγκινητικές. Το προτελευταίο αυτοκίνητο – μια Mulsanne Speed 6.75 Mulliner’s Edition – φινιρισμένη σε Rose Gold πάνω σε Tungsten, είχε προορισμό έναν τυχερό πελάτη στις ΗΠΑ. Μία εξαιρετικά ξεχωριστή, τελευταία Mulsanne θα καταλήξει σε κάποιον άλλο τυχερό κάτοχο, το όνομα του οποίου ωστόσο, παραμένει ένα στενά προστατευμένο μυστικό από την Bentley.
Η γενεαλογία της Mulsanne εντοπίζεται στην ιστορία της Bentley, από το αρχικό 8λιτρο του 1930, το τελευταίο αυτοκίνητο που σχεδιάστηκε και εξελίχθηκε από τον ίδιο τον W.O. Bentley, ως το πιο πολυτελές Bentley της εποχής του.