
Προκειμένου να διασφαλίζει την ετοιμότητά του απέναντι τις τεχνολογικές απαιτήσεις ενός υδρογονοκίνητου οχήματος κυψελών καυσίμου μέχρι το δεύτερο μισό αυτής της δεκαετίας, το BMW Group ενώνει τις δυνάμεις του με την Toyota Motor Corporation συνεχίζοντας μία επιτυχημένη συνεργασία που χρονολογείται από το 2013. Οι δύο κατασκευαστές συνεργάζονται πάνω σε συστήματα κίνησης κυψελών καυσίμου και κλιμακούμενα αρθρωτά εξαρτήματα για οχήματα κυψελών καυσίμου υδρογόνου, στο πλαίσιο μιας συμφωνίας συνεργασίας στον τομέα της προϊοντικής εξέλιξης. Κυψέλες καυσίμου – προϊόν συνεργασίας με την Toyota – θα χρησιμοποιηθούν στο BMW i Hydrogen NEXT, μαζί με μία συστοιχία κυψελών καυσίμου και το συνολικό σύστημα που έχει εξελίξει το BMW Group.
Εκτός από τη συνεργασία τους στην ανάπτυξη και εκβιομηχάνιση της τεχνολογίας κυψελών καυσίμου για τη μαζική παραγωγή, οι δύο εταιρείες είναι επίσης ιδρυτικά μέλη του Συμβουλίου Υδρογόνου (Hydrogen Council). Πολλές ακόμα κορυφαίες εταιρείες στους τομείς ενέργειας, μεταφορών και της βιομηχανίας εν γένει έχουν προσχωρήσει στο Hydrogen Council από το 2017, αυξάνοντας τον αριθμό των μελών του σε πάνω από 80.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ
Το νέο σήμα της ALFA ROMEO: Η σημασία του αριθμού 5
Ένα εορταστικό λογότυπο ετοίμασε η ALFA ROMEO η οποία συμπληρώνει 115 χρόνια από την ίδρυσή της.
Στις 24 Ιουνίου 2025 η ALFA ROMEO θα συμπληρώσει...
OMODA & JAECOO: Ξεκίνημα με προνομιακές τιμές και δώρα
Μοναδικά προνόμια θα έχουν όσοι προ-παραγγείλουν μέχρι το τέλος του Μαΐου τα μοντέλα της OMODA & JAECOO, που έρχονται για πρώτη φορά στην Ελλάδα.
Ένα...
Που θα δείτε το νέο FORD Puma Gen-E
Η FORD προσκαλεί το κοινό στο εμπορικό κέντρο Golden Hall για μια μοναδική εμπειρία με επίκεντρο το νέο αμιγώς ηλεκτρικό Puma Gen-E.
Τo νέο Puma...
Η ανάπτυξη εναλλακτικών τεχνολογιών κίνησης είναι κορυφαία προτεραιότητα για το BMW Group. Ο κατασκευαστής πολυτελών αυτοκινήτων δίνει μία πρώτη εικόνα από το σύστημα κίνησης του BMW i Hydrogen NEXT και επιβεβαιώνει εκ νέου τη δέσμευσή του στην υιοθέτηση μιας προσεκτικής και συστηματικής μεθόδου με στόχο τις μετακινήσεις μηδενικών ρύπων.
Η μέθοδος αυτή περιλαμβάνει και την προσεκτική μελέτη των διαφορετικών απαιτήσεων των αγορών και των πελατών στο πλαίσιο της εταιρικής στρατηγικής ‘Power of Choice’ (η Δύναμη της Επιλογής). Η ανθρωποκεντρική προσέγγιση και η ευελιξία είναι σημαντικά για την επίτευξη της βιώσιμης μετακίνησης σε παγκόσμιο επίπεδο.