Στην Ελλάδα η νέα ηλεκτρική εποχή της BMW

Κοινοποίησε το άρθρο

Με το έξυπνο λογοπαίγνιο, «there’s no planet b, make earth cool again», η BMW παρουσίασε τις νέες iX και i4, καθώς και το ηλεκτρικό σκούτερ CE 04 στο ελληνικό κοινό. 

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

MINI Aceman : Ηλεκτρικό crossover πόλης (video)

Το Aceman είναι ένα ηλεκτρικό πενταθέσιο MINI, ιδανικό για τις αστικές μετακινήσεις διατηρώντας παράλληλα την ευελιξία και τη λειτουργικότητα ενός Crossover       Η MINI επιστρέφει στη...

MITSUBISHI “Diamond Bonus Deals” με όφελος πάνω από 4.000 ευρώ

Το νέο προωθητικό πρόγραμμα "Diamond Bonus Deals" της MITSUBISHI Motors προσφέρει σημαντικά προνόμια για όσους επιθυμούν να αποκτήσουν τα νέα μοντέλα της ιαπωνικής μάρκας     Τα...

Ένας 12χρονος Έλληνας στο Karting Academy Trophy 2024

  Από τα θρανία στις πίστες θα βρεθεί ο Νικόλας Καραγιάννης, ο οποίος θα εκπροσωπήσει την Ελλάδα, στο FIA Karting Academy Trophy 2024. Έναν θεσμό...

Του Νίκου Μιχαλόπουλου 

Το μέλλον και οι στόχοι 

Σε μια εκδήλωση που έλαβε χώρα στον θολό του Κέντρου Πολιτισμού Σταύρος Νιάρχος, τηρουμένων των απαραίτητων υγειονομικών μέτρων, η BMW Hellas παρουσίασε τα νέα της αμιγώς ηλεκτρικά προϊόντα, προϊδεάζοντας για το τι θα ακολουθήσει στο μέλλον. 

Ο CEO και Managing Director της BMW, Andreas Sieben ανέλυσε την στρατηγική της βαυαρικής εταιρείας στην ηλεκτροκίνηση και τους μεσοπρόθεσμους στόχους. Ειδικότερα εστίασε στις τρεις φάσεις του ηλεκτρικού μετασχηματισμού. Η πρώτη φάση άρχισε το 2013 με πρωτοποριακά ηλεκτρικά αυτοκίνητα όπως η i3.

Η δεύτερη φάση που διανύουμε στο παρόν και αφορά τον εξηλεκτρισμό του χαρτοφυλακίου των προϊόντων, και η τρίτη φάση που θα αρχίσει από τον Οκτώβριο του 2025 με την επόμενη γενιά των ηλεκτρικών αυτοκινήτων και το επόμενο στάδιο ψηφιοποίησης της γκάμας. 

Με οδηγό το πρωτότυπο i Vision Circular ανέλυσε την στρατηγική ώστε το BMW Group να θέσει τα θεμέλια ώστε να γίνει ο πιο «πράσινος» όμιλος στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας; Πως θα επιτευχθεί; 

Η BMW επενδύει στην ανακύκλωση, μειώνοντας όσο είναι δυνατόν την χρήση πρωτογενών υλών.

Ο στόχος είναι η μείωση κατά 50% των παγκόσμιων εκπομπών CO2 έως το 2030 και περισσότερο από 40% των εκπομπών στον κύκλο ζωής των προϊόντων της, ενώ μέχρι το 2023 θα έχει τουλάχιστον ένα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο σε κάθε κατηγορία που εκπροσωπείται.

Η Mini από το 2030 γίνεται αμιγώς ηλεκτρική μάρκα. Τέλος από το 2025 εγκαινιάζει το νέο «new class» που βασίζεται στο τρίπτυχο – ηλεκτρισμός – ψηφιοποίηση – ανακύκλωση.

Τα νέα μοντέλα 

 Αναμφίβολα ο πρωταγωνιστής της εκδήλωσης ήταν η νέα BMW iX, ένα αμιγώς ηλεκτρικό στις διαστάσεις της X5 αλλά με περισσότερους χώρους και πολλές καινοτομίες. Κατασκευασμένο με «έξυπνο» μείγμα υλικών που προσφέρει μειωμένο βάρος με μεγαλύτερη στρεπτική ακαμψία που συμβάλλει στην παθητική ασφάλεια. 

Η BMW iX είναι έτοιμη να προχωρήσει στη μαζική παραγωγή και αναμένεται στην αγορά από το Νοέμβριο του 2021. Η νέα τεχνολογική ναυαρχίδα του BMW Group συνδυάζει οδηγική απόλαυση μηδενικών ρύπων, σπορ ευελιξία και μία ασυναγώνιστη αυτονομία, ενώ αναπτύχθηκε με πιλότο τη βιωσιμότητα. Με πρωτοποριακό στυλ και έμφαση στην πολυτέλεια και την ευρυχωρία, η BMW iX ενσαρκώνει μία φρέσκια ερμηνεία της φιλοσοφίας Sports Activity Vehicle (SAV). Σχεδιασμένη εξ αρχής ως αμιγώς ηλεκτρική, βασίζεται σε ένα νέο πακέτο τεχνολογικών εργαλείων για το μέλλον, με τεράστιες δυνατότητες για καινοτομίες στους τομείς αυτοματοποιημένης οδήγησης, λειτουργίας, συνδεσιμότητας και ψηφιακών υπηρεσιών. Ως αποτέλεσμα, προσφέρει μία εμπειρία πολυτελούς μετακίνησης, ασυναγώνιστη στην κατηγορία.

 

Η BMW iX θα λανσαριστεί σε δύο εκδόσεις. Και οι δύο διαθέτουν ηλεκτρικό σύστημα τετρακίνησης, με συνδυασμένη ισχύ 385 kW/523 hp στην BMW iX xDrive50  και 240 kW/326 hp στην BMW iX xDrive40. Το αποδοτικό σύστημα κίνησης σε συνδυασμό με την τελευταία τεχνολογία κυψελών μπαταριών προσφέρει αυτονομίες 630 km στην BMW iX xDrive50 και μέχρι 425 km στην BMW iX xDrive40 (υπολογισμός σύμφωνα με το πρότυπο WLTP).

Αργότερα, θα προστεθεί στη γκάμα η BMW iX M60 (συνδυασμένη κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας στον κύκλο WLTP: 21,6 kWh/100 km, εκπομπές CO2: 0 g/km) με μέγιστη ισχύ πάνω από 440 kW/600 hp που υπόσχεται μία εξαιρετικά σπορ, αμιγώς ηλεκτρική οδηγική εμπειρία.

Στην εκδήλωση έγινε και η πρώτη σύσταση με την αμιγώς ηλεκτρική i4 η οποία θα παρουσιαστεί επίσημα σε δεύτερο χρόνο. 

Η BMW i4 είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της μάρκας BMW που δίνει έμφαση από την αρχή στις δυναμικές επιδόσεις. Δυο εκδόσεις του μοντέλου θα διατίθενται με το λανσάρισμα, συμπεριλαμβανομένης της πρώτης BMW M με σύστημα κίνησης μηδενικών εκπομπών ρύπων.

Η BMW i4 M50 ένα μοντέλο υψηλών επιδόσεων της BMW M GmbH, χρησιμοποιεί έναν ηλεκτροκινητήρα στον εμπρός άξονα και έναν ακόμα πίσω προσφέροντας συνολική ισχύ συστήματος 400 kW/544 hp και κορυφαία οδηγική απόλαυση – ενώ η αυτονομία του φτάνει τα 510 km στον κύκλο WLTP.

Η BMW i4 eDrive40 (συνδυασμένη κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας: 20 – 16 kWh/100 km κατά WLTP, εκπομπές CO2: 0 g/km) συνδυάζει έναν ηλεκτροκινητήρα 250 kW/340 hp με κλασική πίσω κίνηση. Η μέγιστη αυτονομία του σύμφωνα με το πρότυπο WLTP είναι 590 km.

Τέλος η BMW Motorrad παρουσίασε το πολύ και καινοτόμο ηλεκτρικό σκούτερ CE O4, που εντυπωσιάζει τόσο με την εξωτερική του εμφάνιση, όσο και με την τεχνολογία και θα χαρακτηριστικά του 

Με το νέο BMW CE 04, η BMW Motorrad συνεχίζει να εφαρμόζει σταθερά τη στρατηγική ηλεκτροκίνησης για τα αστικά κέντρα. Όπως το όχημα παραγωγής Concept Link της BMW Motorrad που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 2017 και το μοντέλο προ-παραγωγής BMW Motorrad Definition CE 04 που αποκαλύφθηκε το 2020, το BMW CE 04 ανοίγει ένα εντελώς νέο κεφάλαιο στην αστική κινητικότητα σε δύο τροχούς.

Με ηλεκτροκίνηση, προηγμένη σχεδίαση και καινοτόμες λύσεις συνδεσιμότητας, το νέο scooter συνδυάζει μεταφορά και λειτουργίες επικοινωνίας  για ένα νέο είδος κινητικότητας σε περιβάλλον πόλης.

Αποδίδοντας 31 kW (42 hp), το νέο BMW CE 04 έχει έναν ισχυρό κινητήρα και προσφέρει εξαιρετική οδηγική απόλαυση. Ολοκληρώνει το κλασσικό 0 – 50 km/h – εκκίνηση από στάση στα φανάρια – σε 2,6 δευτερόλεπτα. Ακόμα και στην κατηγορία οχημάτων μειωμένης ισχύος L3e-A1, παράγει 23 kW (31 hp).

Η μέγιστη ταχύτητα και των δύο εκδόσεων είναι 120 km/h – για γρήγορες επιταχύνσεις όχι μόνο στην πόλη αλλά και σε βασικούς δρόμους και κομμάτια του αυτοκινητόδρομου.

Τιμές Πώλησης  

Οι τιμές για την BMW iX xDrive 40 ξεκινούν από τις 86.450€ ενώ για την iX xDrive 50 από 109.950€. Για την i4 M50 από 69.750, ενώ για την πιο προσιτή i4 eDrive 40 από 48.850 με επιδότηση του προγράμματος «κινούμαι ηλεκτρικά».