
Προκειμένου να διασφαλίζει την ετοιμότητά του απέναντι τις τεχνολογικές απαιτήσεις ενός υδρογονοκίνητου οχήματος κυψελών καυσίμου μέχρι το δεύτερο μισό αυτής της δεκαετίας, το BMW Group ενώνει τις δυνάμεις του με την Toyota Motor Corporation συνεχίζοντας μία επιτυχημένη συνεργασία που χρονολογείται από το 2013. Οι δύο κατασκευαστές συνεργάζονται πάνω σε συστήματα κίνησης κυψελών καυσίμου και κλιμακούμενα αρθρωτά εξαρτήματα για οχήματα κυψελών καυσίμου υδρογόνου, στο πλαίσιο μιας συμφωνίας συνεργασίας στον τομέα της προϊοντικής εξέλιξης. Κυψέλες καυσίμου – προϊόν συνεργασίας με την Toyota – θα χρησιμοποιηθούν στο BMW i Hydrogen NEXT, μαζί με μία συστοιχία κυψελών καυσίμου και το συνολικό σύστημα που έχει εξελίξει το BMW Group.
Εκτός από τη συνεργασία τους στην ανάπτυξη και εκβιομηχάνιση της τεχνολογίας κυψελών καυσίμου για τη μαζική παραγωγή, οι δύο εταιρείες είναι επίσης ιδρυτικά μέλη του Συμβουλίου Υδρογόνου (Hydrogen Council). Πολλές ακόμα κορυφαίες εταιρείες στους τομείς ενέργειας, μεταφορών και της βιομηχανίας εν γένει έχουν προσχωρήσει στο Hydrogen Council από το 2017, αυξάνοντας τον αριθμό των μελών του σε πάνω από 80.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ
XPENG: Οι τιμές των πρώτων μοντέλων που ήρθαν στην Ελλάδα
Με δύο υπερσύγχρονα, πολυτελή ηλεκτρικά μοντέλα ξεκινά την παρουσία της στην Ελλάδα η XPENG. Δείτε τις τιμές τους.
Πριν από μερικούς μήνες μάθαμε για την...
H MERCEDES-BENZ γιορτάζει μειώνοντας την τιμή της Α-Class 200
Η MERCEDES-BENZ γιορτάζει τα 140 χρόνια από τη γέννηση του πρώτου αυτοκινήτου με μία προσφορά που μειώνει την τιμή της A-Class 200.
Το 2026 η...
MAXUS T60 MAX για εργασία και…χαρά – Τιμή
Το MAXUS T60 MAX είναι ένα σύγχρονο pick-up, που συνδυάζει εξαιρετικές εκτός δρόμου δυνατότητες κίνησης, με ανέσεις και εξοπλισμό πολυτελών μοντέλων.
To MAXUS T60 MAX,...
Η ανάπτυξη εναλλακτικών τεχνολογιών κίνησης είναι κορυφαία προτεραιότητα για το BMW Group. Ο κατασκευαστής πολυτελών αυτοκινήτων δίνει μία πρώτη εικόνα από το σύστημα κίνησης του BMW i Hydrogen NEXT και επιβεβαιώνει εκ νέου τη δέσμευσή του στην υιοθέτηση μιας προσεκτικής και συστηματικής μεθόδου με στόχο τις μετακινήσεις μηδενικών ρύπων.
Η μέθοδος αυτή περιλαμβάνει και την προσεκτική μελέτη των διαφορετικών απαιτήσεων των αγορών και των πελατών στο πλαίσιο της εταιρικής στρατηγικής ‘Power of Choice’ (η Δύναμη της Επιλογής). Η ανθρωποκεντρική προσέγγιση και η ευελιξία είναι σημαντικά για την επίτευξη της βιώσιμης μετακίνησης σε παγκόσμιο επίπεδο.





















