BMW Concept i4: Ηλεκτροκινητήρας ισχύος 530 ίππων σαν V8

Κοινοποίησε το άρθρο
Το BMW Group ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία του με την αποκάλυψη ενός αμιγώς ηλεκτρικού Gran Coupe. Το BMW Concept i4 φέρνει την ηλεκτροκίνηση στην καρδιά της μάρκας BMW και σηματοδοτεί μία νέα εποχή για τη Γνήσια Οδηγική Απόλαυση. Το BMW Concept i4 ανοίγει το δρόμο για το BMW i4, το οποίο θα αρχίσει να κατασκευάζεται το 2021 ως το πρώτο, πλήρως ηλεκτρικό μοντέλο του BMW Group στην πολυτελή μεσαία κατηγορία.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

LIVE TV : Δείτε live την εκκίνηση του Ράλι Κροατίας

Δείτε σε ζωντανή σύνδεση με το Ζάγκρεμπ, την εκκίνηση του Ράλι Κροατίας     Το ασφάλτινο Ράλι Κροατίας είναι ο τέταρτος αγώνας του WRC για το 2024...

MAZDA CX-80 : Big in Japan (video)

Το ολοκαίνουργιο CX-80 είναι πλέον η νέα ναυαρχίδα της MAZDA στην Ευρώπη, αφού πρόκειται για το πιο ευρύχωρο μοντέλο στην ευρωπαϊκή γκάμα της ιαπωνικής...

HYUNDAI i30 2024: Διακριτική αναβάθμιση

Διακριτική σχεδιαστική ανανέωση και αναβαθμισμένα χαρακτηριστικά συνδεσιμότητας και ασφάλειας χαρακτηρίζουν το νέο HYUNDAI i30     Η ιδιαίτερα επιτυχημένη πορεία του HYUNDAI i30 συνεχίζεται, κάτι που σημαίνει...

Το BMW Group ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία του με την αποκάλυψη ενός αμιγώς ηλεκτρικού Gran Coupe. Το BMW Concept i4 φέρνει την ηλεκτροκίνηση στην καρδιά της μάρκας BMW και σηματοδοτεί μία νέα εποχή για τη Γνήσια Οδηγική Απόλαυση. Το BMW Concept i4 ανοίγει το δρόμο για το BMW i4, το οποίο θα αρχίσει να κατασκευάζεται το 2021 ως το πρώτο, πλήρως ηλεκτρικό μοντέλο του BMW Group στην πολυτελή μεσαία κατηγορία. Δίνει μία νέα διάσταση στη δυναμική υπεροχή BMW και συνδυάζει τη μοντέρνα, κομψή, σπορ σχεδίαση με την ευρυχωρία και λειτουργικότητα ενός τετράθυρου Gran Coupe – και όλα αυτά με μηδενικές εκπομπές ρύπων.

Το εσωτερικό του BMW Concept i4 έχει καθαρά οδηγοκεντρικό χαρακτήρα, γι’ αυτό και το κάθε στοιχείο στο εμπρός τμήμα της καμπίνας είναι προσανατολισμένο στον οδηγό. Το νέο σύστημα BMW Curved Display σε συνδυασμό με το τιμόνι αποτελεί μία νέα εκδοχή της οδηγοκεντρικής φιλοσοφίας που θα δούμε στις εκδόσεις παραγωγής των BMW iNEXT και BMW i4. Εδώ, οι επιφάνειες απεικόνισης και η οθόνη ελέγχου (Control Display) συγχωνεύονται σε μία οθόνη στραμμένη προς τον οδηγό.

Αυτή η συγχώνευση βελτιστοποιεί την παρουσίαση πληροφοριών και καθιστά τη λειτουργία της οθόνης αφής πιο διαισθητική. Χάρη στην προηγμένη τεχνολογία απεικόνισης σε μη ανακλαστικό κρύσταλλο, οι οθόνες δεν χρειάζονται κάλυμμα, με αποτέλεσμα το cockpit να μην δείχνει υπερβολικά φορτωμένο.

Η 5η γενιά της τεχνολογίας BMW eDrive αποτελεί σήμα κατατεθέν του BMW i4 και κατ’ επέκταση της ηλεκτροκίνησης του μέλλοντος. Το BMW iX3 που θα αρχίσει να κατασκευάζεται το 2020 θα είναι πρωτοπόρος στην εφαρμογή της νέας τεχνολογίας, που θα λανσαριστεί σε αρκετά ηλεκτροκίνητα μοντέλα BMW – όπως τα BMW iNEXT και BMW i4.

Με ηλεκτροκινητήρα, ηλεκτρονικά ισχύος, μονάδα φόρτισης, μπαταρία υψηλής τάσης και την 5η γενιά της τεχνολογίας BMW eDrive, το BMW Group κάνει άλματα στον τομέα της ηλεκτροκίνησης. Ο ηλεκτροκινητήρας που εξελίχθηκε για το BMW i4 αποδίδει μέγιστη ισχύ περίπου 390kW/530hp, φτάνοντας στο επίπεδο ενός V8 των σημερινών μοντέλων BMW με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Η άμεση απόκριση προσφέρει στο BMW i4 εξαιρετικές επιδόσεις με οικονομική κατανάλωση.

Η 5η γενιά του BMW eDrive περιλαμβάνει επίσης μπαταρία νέας σχεδίασης με την τελευταία τεχνολογία κυψελών μπαταριών.

Η σχεδίαση της μπαταρίας υψηλής τάσης που προορίζεται για το BMW i4 χαρακτηρίζεται από εξαιρετικά λεπτή δομή και βελτιστοποιημένη ενεργειακή πυκνότητα. Ζυγίζει περίπου 550 kg, έχει ενεργειακό περιεχόμενο σχεδόν 80 kWh και πετυχαίνει αυτονομία περίπου 600 χλμ. στον κύκλο WLTP.