Τέλος εποχής για την BMW i8

Renault-Captur
Το BMW i8 γιόρτασε την παγκόσμια πρεμιέρα του στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης το 2013 μαζί με το BMW i3.
Το διπλό ντεμπούτο αποτέλεσε το σημείο εκκίνησης για την υλοποίηση μιας ολοκληρωμένης στρατηγικής εξηλεκτρισμού, μέσα από την οποία το BMW Group άρχισε να δουλεύει από νωρίς πάνω σε ένα πρόγραμμα μοντέλων προσανατολισμένων στη βιώσιμη οδηγική απόλαυση.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Κούλθαρτ: “Η Φερράρι είναι εκτός για την μάχη του φετινού πρωταθλήματος”

0
H σύγκρουση των δύο μονοθεσιών της Φερράρι στο GP της Στυρίας, άφησε εκτός αγώνα από τον πρώτο γύρο τους Λεκλέρκ και Φέτελ, με τον...

Οι αλλαγές που θα δούμε στο ράλι Εσθονίας

0
Το WRC επανεκκινεί στις χωμάτινες διαδρομές του Ράλι Εσθονίας στις 4 με 6 Σεπτεμβρίου 2020, αλλά με τελείως διαφορετικό  format από αυτό που είχαμε...

Honda CR-V Hybrid AWD : H απόλαυση της τεχνολογίας

0
Από το 1995 που παρουσιάστηκε η πρώτη γενιά του μοντέλου, το Honda CR-V βελτιώνεται και εξελίσσεται συνεχώς. Αυτή η τελευταία έκδοση του δημοφιλούς compact...

Σήμερα, η εταιρεία είναι από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές οχημάτων με ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά συστήματα κίνησης σε όλο τον κόσμο. Εκτός από το αμιγώς ηλεκτρικό BMW i3, το BMW i3s και το MINI Cooper SE , διατίθενται και plug-in υβριδικά μοντέλα σε όλες τις σχετικές κατηγορίες, από compact και μεσαία, μέχρι μοντέλα BMW X, σπορ αυτοκίνητα και πολυτελή sedan.

Το BMW Group σχεδιάζει να επεκτείνει τη γκάμα του για να συμπεριλάβει 25 ηλεκτρικά/plug-in υβριδικά μοντέλα μέχρι το 2023, από τα οποία πάνω από τα μισά, θα είναι αμιγώς ηλεκτρικά.

Πρωτοποριακό και ταυτόχρονα η ‘κορωνίδα’ της οδηγικής απόλαυσης με plug-in υβριδική τεχνολογία, το BMW i8 ήταν το ιδανικό αυτοκίνητο για το ξεκίνημα του προγράμματος. Και αυτό δεν ισχύει μόνο για το ρόλο του ως Safety Car στο Πρωτάθλημα Formula E της FIA, που του ανετέθη το 2014. Το BMW i8 είναι το πρώτο στον κόσμο σπορ αυτοκίνητο που εξελίχθηκε με γνώμονα τη βιωσιμότητα από το ξεκίνημά του.



Ειδικότερα, νέες προοπτικές ανοίχτηκαν με την αρχιτεκτονική οχήματος BMW i και το plug-in υβριδικό σύστημα. Ο συνδυασμός ενός κλωβού επιβατών από πλαστικό ενισχυμένο με ανθρακονήματα (CFRP) με ένα αλουμινένιο πλαίσιο ήταν τόσο επαναστατικός όσο και η ευφυής συνεργασία θερμικού κινητήρα και ηλεκτροκινητήρα. Η φιλοσοφία ενός οχήματος 2+2, η αεροδυναμικά βελτιστοποιημένη σχεδίαση, η ευφυής δομή ελαφρού βάρους, και η καινοτόμα φιλοσοφία κίνησης, είχαν ως στόχο να καταργήσουν το ‘ασυμβίβαστο’ μεταξύ σπορ επιδόσεων και οικονομίας. Ανατρέποντας λοιπόν τα συμβατικά πρότυπα, το BMW i8 προσφέρει τις επιδόσεις ενός κορυφαίου σπορ αυτοκινήτου – σε συνδυασμό με τη μέση κατανάλωση ενός μικρού μοντέλου.