Φτάνοντας σταδιακά στην ‘ωριμότητα’ που απαιτείται από ένα μοντέλο μαζικής παραγωγής, το BMW iNEXT ολοκληρώνει ένα ακόμα κεφάλαιο του προγράμματος δοκιμών, υπό ιδιαίτερα απαιτητικές συνθήκες.
Οι εντατικές δοκιμές στις παγερές συνθήκες του αρκτικού κύκλου, δίνουν τώρα τη θέση τους σε ένα εντελώς διαφορετικό σκηνικό στην έρημο Καλαχάρι της Ν. Αφρικής, όπου εκτός από την υπερβολική ζέστη και την ηλιακή ακτινοβολία, η σκόνη και οι διαδρομές μέσα από άμμο, χαλίκια και χώμα αυξάνουν τις προκλήσεις για την τεχνολογική ναυαρχίδα του BMW Group.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ
Αποκαλύφθηκε το SKODA Elroq: Πότε θα κυκλοφορήσει στην Ελλάδα – Τιμές
Ένα SKODA Elroq, έκανε την πρώτη του εμφάνιση στην Ελλάδα, πέντε μήνες πριν το επίσημο λανσάρισμά του.
Η SKODA, ακολουθώντας τον ηλεκτρικό μονόδρομο που ωθείται...
«Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2025» για την Ελλάδα: Οι διεκδικητές του τίτλου
Στην τελική φάση για τη διεκδίκηση του τίτλου «Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2025» για την Ελλάδα πέρασαν 11 νέα μοντέλα.
Η αντίστροφη μέτρηση για την ανάδειξη...
LIVE TV: Δείτε το shakedown του Ράλι Ιαπωνίας
Δείτε το shakedown του Ράλι Ιαπωνίας, τον τελευταίο αγώνα του WRC, όπου θα κριθεί και ο πρωταθλητής.
Στην Ιαπωνία, στο «σπίτι» της TOYOTA, πέφτει η...
Σε αυτή την κυριολεκτικά καυτή φάση της διαδικασίας εξέλιξης, πέρα από τα συστήματα κίνησης και ανάρτησης του αμιγώς ηλεκτροκίνητου BMW iNEXT που καλούνται να αποδείξουν τη λειτουργική τους ασφάλεια, αντοχή και αξιοπιστία, δοκιμάζονται επίσης το αμάξωμα, το εσωτερικό, η ψηφιακή τεχνολογία και τα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης.
Οι λεγόμενες δοκιμές θερμού κλίματος αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι ενός εκτεταμένου, πολυσυλλεκτικού προγράμματος δοκιμών, στο πλαίσιο της εξέλιξης για τη μαζική παραγωγή. Τα πρωτότυπα BMW iNEXT υποβάλλονται σε καταπόνηση εφάμιλλη με αυτή την οποία υφίσταται ένα όχημα σε όλη τη διάρκεια της λειτουργικής ζωής του.
Όπως όλα τα νέα μοντέλα BMW, ο δρόμος για τη μαζική παραγωγή περνά από την πίστα δοκιμών του BMW Group στο Miramas στη Ν. Γαλλία, στο Nürburgring Nordschleife και άλλες αγωνιστικές πίστες στο Χειμερινό Κέντρο στο Arjeplog, Σουηδία, καθώς και ερημικές περιοχές με εξαιρετικά υψηλό επίπεδο ζέστης και ξηρασίας.