Η «Θεά» Citroën DS μετατρέπεται σε ηλεκτρική από την Electrogenic

Citroën DS

Η ηλεκτρική μετατροπή της Citroën DS περιλαμβάνει μια ανανεωμένη υδρο-πνευματική ανάρτηση με ένα αθόρυβο ηλεκτρικό σύστημα αντλίας, ενώ το εύρος αυτονομίας εκτιμάται περίπου στα 321 χιλιόμετρα.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

MAZDA CX-60 PHEV : Ήρθε στην Ελλάδα

  Το πιο σημαντικό της σύγχρονο μοντέλο παρουσίασε η MAZDA. Πρόκειται για το κατασκευασμένο στην Ιαπωνία CX-60 PHEV, το οποίο αποτελεί το πρώτο Plug-in...

Ράλι Ακρόπολις 2022: Κυριαρχία της HYUNDAI

  Ήταν το 1989, όταν στο παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι κυριαρχούσε η LANCIA με τις θρυλικές Delta Integrale. Η ιταλική ομάδα εκείνη τη χρονιά έκανε...

VIDEO : Ράλι Ακρόπολις 1998

  Aς θυμηθούμε τι έγινε στο Ράλι Ακρόπολις του 1998. Τότε που συμμετείχαν πολλοί Έλληνες αγωνιζόμενοι, στο παγκόσμιο πρωτάθλημα κυριαρχούσε ο αείμνηστος Colin Mc...

Του Νίκου Μιχαλόπουλου

Η εξειδικευμένη Start – Up μετατροπής ηλεκτρικών αυτοκινήτων με έδρα την Οξφόρδη, Electrogenic, αποκάλυψε ένα ακόμα κλασικό μοντέλο, πλήρως εξηλεκτρισμένο. Πρόκειται για μια έκδοση με μπαταρία της «Θεάς» Citroën DS.

Citroën DS

Βασισμένο σε ένα από τα εναπομείναντα εμβληματικά Sedan της Citroën που σχεδιάστηκε από τον Bertoni, η εταιρεία κατασκεύασε και ισχυρίζεται ότι είναι η πρώτη στον κόσμο DS που λειτουργεί μόνο με ηλεκτρική ενέργεια.

Ο αρχικός τετρακύλινδρος βενζινοκινητήρας των 2.0 λίτρων του αυτοκινήτου έχει αντικατασταθεί από έναν ηλεκτροκινητήρα 120bhp που αναπτύσσει ροπή 235kW.  Όπως και σε άλλα κλασικά που έχει εξηλεκτρίσει η εταιρεία, στέλνει τη δύναμή του στους τροχούς (στους μπροστινούς στην περίπτωση της DS) μέσω του αρχικού χειροκίνητου κιβωτίου ταχυτήτων του αυτοκινήτου.

Μια μπαταρία χωρητικότητας 48,5kWh έχει τοποθετηθεί, η οποία σύμφωνα με τη μάρκα προσφέρει πραγματικό εύρος αυτονομίας περίπου 225 χιλιομέτρων με μία μόνο φόρτιση.  Ωστόσο η εταιρεία λέει ότι το αυτοκίνητο είναι επίσης διαθέσιμο με μια προαιρετική μπαταρία  για επέκταση της αυτονομίας που παρέχει κάλυψη έως και 321 ​​χιλιόμετρα, αλλά δεν έχει αποκαλύψει τη χωρητικότητα αυτής.  Η τυπική τεχνολογία φόρτισης έχει ονομαστική ισχύ 29kW, η οποία μπορεί να επαναφορτίσει την τυπική μπαταρία των 48,5kWh σε περίπου δύο ώρες.

Citroën DS

Το αυτοκίνητο διατηρεί την υδρο-πνευματική ανάρτηση του αυθεντικού, αν και με μερικές σύγχρονες τροποποιήσεις για να κάνει το σύστημα πιο συμβατό με το ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης.  Ως εκ τούτου, η μηχανική αντλία για τον έλεγχο του υδραυλικού συστήματος της ανάρτησης έχει αντικατασταθεί από μια σύγχρονη ηλεκτρική, για τη μείωση του θορύβου.

«Όπως με όλες τις μετατροπές για πρώτη φορά, η DS μας παρουσίασε μοναδικές προκλήσεις.  Σε αυτή την περίπτωση προσαρμόζοντας την υδρο-πνευματική ανάρτηση να λειτουργεί χωρίς τον κινητήρα καύσης.  Η παλιά αντλία ήταν τόσο θορυβώδης που αναιρούσε την αθόρυβη κίνηση του αυτοκινήτου, αλλά η νέα μας ηλεκτρική αντλία έλυσε το πρόβλημα εντελώς», εξηγεί ο Ian Newstead, διευθυντής και συνιδρυτής της Electrogenic.

Ο σχεδιασμός της DS είναι σε μεγάλο βαθμό αμετάβλητος.  Ανοίγοντας το καπό τώρα αποκαλύπτεται η μπαταρία και το σύστημα κινητήρα, ενώ από έξω το σύστημα εξάτμισης φυσικά απουσιάζει. Τέλος προστέθηκε ένα νέο σήμα «DS EV electronique».

Αυτή η πρώτη μονάδα ηλεκτροκίνητης DS έχει βασιστεί στις προδιαγραφές του πελάτη, επομένως δεν υπάρχει καθορισμένη τιμή για τη μετατροπή.  Η εταιρεία έχει δημιουργήσει επίσης εξατομικευμένες μετατροπές για τρία κλασικά βρετανικά σπορ αυτοκίνητα, το Triumph Stag, το Morgan 4/4 και την Jaguar E-Type.