Αυτό είναι το ηλεκτρικό Fiat 500

Κατά το σχεδιασμό του Νέου ηλεκτρικού 500, οι μηχανικοί ξεκίνησαν από ένα λευκό χαρτί ώστε να έχουν την ελευθερία να δημιουργήσουν την καλύτερη δυνατή λύση για κάθε κομμάτι του αυτοκινήτου.
Η αυτονομία και ο χρόνος φόρτισης αποτελούν δύο θεμελιώδη χαρακτηριστικά για τους αγοραστές. Οι μπαταρίες λιθίου του Νέου 500 έχουν χωρητικότητα 42 kWh και δίνουν αυτονομία έως 320χλμ. στον κύκλο μετρήσεων WLTP.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Δελεαστικά κίνητρα για αγορά ηλεκτροκίνητων οχημάτων

0
“Η ηλεκτροκίνηση είναι το αύριο. Και σε αυτό το αύριο θέλουμε να προχωρήσουμε με σχέδιο και πρόγραμμα”, τόνισε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, κ....

ΑΦΟΙ ΚΙΡΚΙΝΕΖΗ : Η Νο1 πηγή για ψυγεία και κλιματισμό αυτοκινήτων και μηχανημάτων

0
Η εταιρία AUTORAD-ΑΦΟΙ ΚΙΡΚΙΝΕΖΗ Ο.Ε ξεκίνησε την δραστηριότητά της το 1989 και συνεχίζει δυναμικά έως και σήμερα με τους Ξενοφώντα και Εμμανουήλ Κιρκινέζη. Σκοπός της ήταν και...

Για την μεγαλύτερη γκάμα ανταλλακτικών επιλέγεις Χασολάνη

0
Η εταιρεία Χασολάνης παρέχει πλήρεις λύσεις στα μεταχειρισμένα ανταλλακτικά αυτοκινήτων. Μέσα από μία τεράστια παρακαταθήκη μεταχειρισμένων ανταλλακτικών αναζητήστε και βρείτε αυτό που θέλετε. Διαθέτουν είδη φανοποιίας από...

Για τη βελτιστοποίηση του χρόνου φόρτισης, το Νέο 500 εφοδιάζεται με ένα σύστημα ταχυφόρτισης 85kW, ικανό να «γεμίσει» τις μπαταρίες σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα. Για παράδειγμα απαιτούνται μόλις 5 λεπτά για να αποθηκευτεί ενέργεια ικανή να μετακινήσει το αυτοκίνητο για 50χλμ., απόσταση που κατά μέσο όρο υπερβαίνει την μέση ημερήσια χρήση. Ο ταχυφορτιστής μπορεί να φορτίσει σε επίπεδο 80% τις μπαταρίες σε μόλις 35 λεπτά ενώ έχει τη δυνατότητα φόρτισης με συνεχές ή εναλλασσόμενο ρεύμα.

Και για τη φόρτιση στο σπίτι υπάρχει λύση,  με την έκδοση “la Prima” του Νέου ηλεκτρικού 500 να προσφέρεται με το σύστημα Easy Wallbox™, το οποίο συνδέεται με το οικιακό δίκτυο μέσω απλής πρίζας. Το σύστημα εξελίχθηκε από την ENGIE EPS αποκλειστικά για την FCA και κάνει ιδιαίτερα απλή και εύκολη τη διαδικασία φόρτισης.



Το Νέο 500 διαθέτει τρία προγράμματα οδήγησης: Normal, Range και Sherpa

Ειδικότερα το πρόγραμμα Sherpa, βελτιστοποιεί το σύνολο των λειτουργιών ώστε να εξασφαλίσει ότι ο χρήστης θα φτάσει στον προορισμό του. Το πρόγραμμα Sherpa ενεργεί σε μεγάλο αριθμό στοιχείων του αυτοκινήτου ώστε μειώνοντας της κατανάλωση ενέργειας το όχημα να φτάσει στον προορισμό που έχει τεθεί μέσω του συστήματος πλοήγησης ή στον κοντινότερο σταθμό φόρτισης.  Όπως και ένας οδηγός Sherpa στα Ιμαλάια, ο οποίος είναι υπεύθυνος να κατευθύνει την αποστολή με άνεση και ασφάλεια, έτσι το συγκεκριμένο πρόγραμμα περιορίζει τη μέγιστη ταχύτητα στα 80χλμ./ώρα, το βαθμό επιτάχυνσης και τη λειτουργία στοιχείων του εξοπλισμού άνεσης για τη βέλτιστη αυτονομία.

Το πρόγραμμα “Normal” προσφέρει μια εμπειρία οδήγησης που προσομοιάζει την αίσθηση ενός συμβατικού αυτοκινήτου εσωτερικής καύσης, ενώ στο πρόγραμμα “Range” ενεργοποιείται η λειτουργία “one-pedal-drive”, επιτρέποντας την οδήγηση του αυτοκινήτου μόνο με το πεντάλ του γκαζιού, το οποίο κάθε φορά που το αφήνει ο οδηγός επιβραδύνει το όχημα, περίπου σαν να πάταγε το φρένο.

Ο κινητήρας έχει ισχύ 87kW (118  ίππους), προσφέρει τελική ταχύτητα 150χλμ./ώρα (με περιοριστή ταχύτητας) και επιτάχυνση από στάση στα 100χλμ./ώρα σε 9 δλ. και στα 50χλμ./ώρα σε 3,1 δλ.