Η Fiat ετοιμάζει το νέο Panda με στόχο την προσιτή ηλεκτροκίνηση

Οι λεπτομέρειες των κινητήρων δεν είναι ακόμη γνωστές, αλλά θα πρέπει να έχουν ομοιότητες με τους κινητήρες που χρησιμοποιούνται στα e-208 και Corsa-e και στο νέο ηλεκτρικό 500. 

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

νέο HR-V

Το νέο HR-V αποκλειστικά με υβριδικό κινητήριο σύνολο e:HEV

0
Το νέο HR-V διατίθεται αποκλειστικά με την υβριδική τεχνολογία με δύο ηλεκτροκινητήρες της Honda Η Honda ανακοίνωσε ότι το νέο HR-V, που θα αρχίσει να...
Mercedes-Benz Citan

Το νέο Mercedes-Benz Citan έχει το DNA της Mercedes-Benz

0
Το νέο Mercedes-Benz Citan έχει επανασχεδιαστεί πλήρως από επαγγελματίες για επαγγελματίες. Από την σχεδίαση ως τα οδηγικά του χαρακτηριστικά, χωρίς να παραβλέπουμε την ασφάλεια...
lancia

Πώς η Lancia ξεκίνησε να χρησιμοποιεί Ελληνικά γράμματα για τα μοντέλα της ;

0
Τις πρώτες δεκαετίες του 20ου αιώνα, όλες οι Lancia χαρακτηρίζονταν από το όνομα της μάρκας και την ιπποδύναμη αναφοράς, όπως για παράδειγμα: 12 HP, 18/24...

Του Νίκου Μιχαλόπουλου 

Η νέα γενιά του Fiat Panda χρειάζεται περισσότερο χρόνο από το αναμενόμενο για να λανσαριστεί στην αγορά και, τουλάχιστον σύμφωνα με τις τελευταίες φήμες που διέρρευσαν στο διαδίκτυο, θα χρειαστεί και άλλος χρόνος.  Στην καλύτερη περίπτωση, το ντεμπούτο του αναμένεται στα τέλη του 2022 ή ακόμα και στις αρχές του 2023.

Γνωρίζουμε ότι η αυτοκινητοβιομηχανία που εδρεύει στο Τορίνο σχεδιάζει να λανσάρει τέσσερα νέα οχήματα μέχρι τα μέσα της δεκαετίας και όλα θα έχουν μηδενικές εκπομπές, ακολουθώντας το νέο 500.

 

Νέο Fiat Panda: Μια νέα ψηφιακή απόδοση απεικονίζει τη μορφή του. 

Ο Olivier François, Διευθύνων Σύμβουλος της Fiat, επιβεβαίωσε ότι η μάρκα θα είναι μια από τις πρώτες που θα μετασχηματίσουν την γκάμα τους σε αμιγώς ηλεκτρική.  Αυτό σημαίνει ότι η νέα γενιά του Fiat Panda θα είναι πλήρως ηλεκτρικό όχημα.

Όπως αποδεικνύεται από ένα νέο ψηφιακό σχέδιο που δημιουργήθηκε από την Motor.es, το μελλοντικό EV θα διατηρήσει τον αστικό του χαρακτήρα, θα είναι μεγαλύτερο και θα εισέλθει στην κατηγορία Β των μικρών αυτοκινήτων, μήκους 4 μέτρων.  Εκτός από αυτό, θα έχει ένα σχέδιο που θα είναι μια εξέλιξη αυτού που είδαμε στο πρωτότυπο Fiat Centoventi που παρουσιάστηκε το 2019 κατά τη διάρκεια της Έκθεσης Αυτοκινήτου της Γενεύης.  Τότε, το εκθεσιακό αυτοκίνητο προσέλκυσε την προσοχή ολόκληρου του κοινού στην εκδήλωση.

Η νέα γενιά του Fiat Panda θα επικεντρωθεί στις τετραγωνικές γραμμές, μια οροφή με αιωρούμενο εφέ, ένα πολύ κάθετο μπροστινό μέρος και ένα πολύ πρακτικό πεντάθυρο αμάξωμα, καθώς και μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος.  Οι σχεδιαστές της ιστορικής ιταλικής μάρκας θα ακολουθήσουν σε μεγάλο μέρος την εμφάνιση του concept, οπότε θα παραμείνουν πιστοί σε έναν μοντέρνο και αρκετά ελκυστικό σχεδιασμό.

 

Η νέα γενιά αναμένεται να βασιστεί στην νέα πλατφόρμα STLA Small

Όλα αυτά τα χαρακτηριστικά θα επιτρέψουν στο αυτοκίνητο της Fiat να λάμψει ξανά και στις άλλες αγορές, εκτός από την ιταλική.  Η νέα γενιά του Panda θα προσφέρεται με διαφορετικά αμαξώματα και θα βασίζεται στη νέα πλατφόρμα STLA της Stellantis, και συγκεκριμένα στο STLA Small.

Αυτή θα αποτελείται από μια μπαταρία ικανή να προσφέρει μέγιστη εμβέλεια 500 km.  Επιπλέον, η εταιρεία σχεδιάζει να προσφέρει ένα ευρύ φάσμα προσαρμογών για να προσπαθήσει να τραβήξει την προσοχή όσο το δυνατόν περισσότερων πελατών, κάνοντας ουσιαστικά την ηλεκτροκίνηση προσιτή σε όλους.

Προς το παρόν δεν έχουμε πληροφορίες σχετικά με τις τεχνικές προδιαγραφές του κινητήρα που θα εξοπλίσουν το νέο αυτοκίνητο μηδενικών εκπομπών, αλλά μπορούμε να περιμένουμε στην κορυφαία έκδοση ισχύ από τον ηλεκτροκινητήρα των 136 hp (100 kW) και μέγιστη ροπή 260 nm που χρησιμοποιείται από τα Peugeot e-208 και Opel Corsa e καθώς και τους δυο ηλεκτροκινητήρες των 95 και 118 ίππων που είδαμε στο νέο ηλεκτρικό 500, ενώ δεν αποκλείονται και εκπλήξεις.

Φωτογραφία: Motor.es