Εξελιγμένο από την Ford Performance, η εταιρεία αποκάλυψε σήμερα για πρώτη φορά το νέο Ford Focus ST, το οποίο διατίθεται σε εκδόσεις hatchback και wagon και συνδυάζεται με έναν πανίσχυρο βενζινοκινητήρα της οικογένειας EcoBoost,.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ
DS Automobiles: «Ναυαρχίδα» με αυτονομία για 750 χιλιόμετρα
Max Verstappen: Πρωταθλητής F1 για 4η φορά (video)
Hellas Jeep Club: Απόδραση στην Αράχωβα
Το νέο Ford Focus ST υιοθετεί ένα τολμηρό εξωτερικό σχεδιασμό που τονίζει ακόμα περισσότερο τον σπορ χαρακτήρα του. Ανάμεσα στα χαρακτηριστικά στιλιστικά στοιχεία του μοντέλου περιλαμβάνονται οι άνω και κάτω εμπρός γρίλιες με την χαρακτηριστική κυψελοειδή σχεδίαση, οι μεγάλοι πλαϊνοί αεραγωγοί και οι πλευρικές ποδιές.
Την ίδια στιγμή, τόσο το σπόιλερ χαμηλά στο εμπρός μέρος όσο και η αεροτομή οροφής, έχουν βελτιστοποιηθεί όσον αφορά την αεροδυναμική τους απόδοση. Επίσης, μία νέα σχεδίαση ζαντών με διάμετρο 18” προσφέρεται στο βασικό εξοπλισμό – προαιρετικά διατίθενται ζάντες 19 ιντσών.
Στο εσωτερικό, το Ford Focus ST εξοπλίζεται με τα νέα καθίσματα Performance Seats, που εξελίχθηκαν από τους μηχανικούς της Ford Performance ώστε να παρέχουν υψηλά επίπεδα στήριξης τόσο στην πίστα όσο και στις καθημερινές μετακινήσεις.
Τα καθίσματα έχουν επίσης πιστοποίηση από τον οργανισμό για υγιή πλάτη Aktion Gesunder Rücken e.V. (AGR). Η ηλεκτρική ρύθμιση 14 κατευθύνσεων, συμπεριλαμβανομένης της οσφυϊκής στήριξης τεσσάρων κατευθύνσεων, βοηθά τους οδηγούς να βρουν την ιδανική θέση, ενώ η στάνταρ λειτουργία θέρμανσης συνεισφέρει στα υψηλά επίπεδα άνεσης.
Το νέο Ford Focus ST παίρνει κίνηση από έναν βενζινοκινητήρα 2.3L EcoBoost, που αποδίδει ισχύ 280 ίππων και ροπή 420 Nm και υποστηρίζεται από έναν twin-scroll υπερσυμπιεστή και τεχνολογία anti-lag. Το εξατάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο είναι στάνταρ και συνδυάζεται με τεχνολογία rev-matching όταν παραγγέλνεται με το προαιρετικό X Pack, εξασφαλίζοντας πιο ομαλά κατεβάσματα. Επίσης διατίθεται ένα επτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο με paddle στο τιμόνι.
Άλλες τεχνολογίες οδήγησης υψηλών επιδόσεων περιλαμβάνουν ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μπλοκέ διαφορικό, το οποίο βελτιώνει τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου στις στροφές και την ελκτική πρόσφυση κατά την επιτάχυνση, ενώ διαθέσιμο είναι και το Continuously Controlled Damping, που παρακολουθεί με τη σειρά του δεδομένα από τα συστήματα διεύθυνσης, πέδησης, ανάρτησης και αμαξώματος 500 φορές το δευτερόλεπτο προκειμένου να προσαρμόζει την απόσβεση των αμορτισέρ με γνώμονα τη βέλτιστη ποιότητα κύλισης και τον καλύτερο έλεγχο στις στροφές.
Τα μοντέλα ST που είναι εξοπλισμένα με το αναβαθμισμένο X Pack διαθέτουν προβολείς LED Dynamic Pixel, ζάντες αλουμινίου 19 ιντσών και ένα πρόσθετο drive mode με την ονομασία Track, το οποίο προσφέρει βελτιστοποιημένη πληροφόρηση από το σύστημα διεύθυνσης EPAS, πιο επιθετική απόκριση του πεντάλ γκαζιού και μεγαλύτερη ελευθερία από το σύστημα ESC.
«Το νέο Focus ST είναι ένα σημαντικό μοντέλο της γκάμας του νέου Focus. Είναι ο απόλυτος εκφραστής της φιλοσοφίας Focus προσφέροντας γνήσια οδηγική συγκίνηση και απόλαυση ενώ την ίδια στιγμή είναι πλήρως ενταγμένο στην καθημερινή ζωή» δήλωσε ο de Waard.