Νέα Ford Mustang Mach 1: 460 ίπποι και ένα «μπουκέτο» επεμβάσεων

Κοινοποίησε το άρθρο

Η Ford ανακοίνωσε ότι η περιορισμένης παραγωγής Mustang Mach 1 θα είναι διαθέσιμη για πρώτη φορά στην Ευρώπη.

 

Πραγματοποιώντας το ντεμπούτο της στο Goodwood SpeedWeek που έλαβε χώρα στο West Sussex της Μ. Βρετανίας μπροστά σε ένα παγκόσμιο εικονικό κοινό, η Mustang Mach 1 είναι η πιο οδηγοκεντρική έκδοση παραγωγής του μοντέλου που διατίθεται στο Ευρωπαϊκό κοινό.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

«Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2025» για την Ελλάδα: Οι διεκδικητές του τίτλου

Στην τελική φάση για τη διεκδίκηση του τίτλου «Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2025» για την Ελλάδα πέρασαν 11 νέα μοντέλα.     Η αντίστροφη μέτρηση για την ανάδειξη...

LIVE TV: Δείτε το shakedown του Ράλι Ιαπωνίας

Δείτε το shakedown του Ράλι Ιαπωνίας, τον τελευταίο αγώνα του WRC, όπου θα κριθεί και ο πρωταθλητής.   Στην Ιαπωνία, στο «σπίτι» της TOYOTA, πέφτει η...

Ψηφιακή ενημέρωση για τις παραβάσεις των οδηγών

Πρόσβαση στις παραβάσεις τους μέσω της εφαρμογής Gov.gr Wallet έχουν πλέον όλοι οι οδηγοί.     Η ψηφιακή εποχή που ζούμε, έχει ως αποτέλεσμα η καθημερινότητά μας...

Η Mustang Mach 1 φιλοξενεί μια έκδοση του 5λιτρου, αλουμινένιου V8 βενζινοκινητήρα της Ford με απόδοση 460 ίππων που έχει τροποποιηθεί προσφέροντας βελτιωμένη απόδοση τόσο για χρήση στην πίστα, όσο και στο δρόμο.

Στο σύστημα μετάδοσης η Mustang Mach 1 προσφέρει δύο επιλογές που στόχο έχουν τη μεγιστοποίηση της απόδοσης αλλά και των δυνατοτήτων του αυτοκινήτου στην πίστα.

Το χειροκίνητο και 6-τάχυτο κιβώτιο TREMEC 3160 χρησιμοποιεί έναν συμπλέκτη με δύο δίσκους που ανταπεξέρχεται με επιτυχία στο αυξημένο φορτίο τόσο στις γρήγορες αλλαγές όσο και σε εκείνες που πραγματοποιούνται σε υψηλούς ρυθμούς περιστροφής του V8 κινητήρα κατά την οδήγηση στην πίστα.

Το κιβώτιο συνδυάζεται με σύστημα rev-matching, γεγονός που μεγιστοποιεί την απόδοση και τον «fun-to-drive» χαρακτήρα του μοντέλου στη σπορ οδήγηση.

Το προηγμένο 10-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο της Ford που αποτελεί τη δεύτερη επιλογή διαθέτει έναν αναβαθμισμένο μετατροπέα ροπής και μοναδικές για την περίσταση ρυθμίσεις που βελτιστοποιούν την καμπύλη ροπής, τον χαρακτήρα των αλλαγών ταχυτήτων αλλά και συνολικά την απόδοση. Ένα δεύτερο ψυγείο αέρα-λαδιού αυξάνει την ικανότητα ψύξης κατά 75% σε συνθήκες οδήγησης με αυξημένο φορτίο.

Η Mustang Mach 1 παράγει περισσότερη κάθετη δύναμη κατά 22% από την Mustang GT, αφενός χάρη στο νέο σχεδιασμό του διαχύτη αέρα στο πίσω μέρος που προέρχεται από την Mustang Shelby GT500 η οποία διατίθεται στη Β. Αμερική, αφετέρου χάρη στη μακρύτερη ποδιά κάτω από τον κινητήρα, η οποία διαθέτει ειδικά πτερύγια που κατευθύνουν τη ροή του αέρα στα φρένα του αυτοκινήτου.

Το εμπρός splitter έχε σχεδιαστεί ώστε να παράγεται αυξημένη κάθετη δύναμη για ακόμη καλύτερη πρόσφυση στην πίστα, ενώ την ίδια στιγμή η μονή πίσω αεροτομή έχει σχεδιαστεί με γνώμονα τις αεροδυναμικές απαιτήσεις του εμπρός μέρους για τέλεια ισορροπία ανάμεσα στους δύο άξονες.

 

Η ρύθμιση της ανάρτησης είναι μοναδική έχοντας ως γνώμονα της υψηλές απαιτήσεις κατά την οδήγηση στην πίστα. Η ρυθμιζόμενη ανάρτηση MagneRide® 2 ελέγχει ηλεκτρονικά το μαγνητο-ροϊκό υγρό που βρίσκεται στα αμορτισέρ ώστε να ανταποκρίνεται σε πραγματικό χρόνο στις μεταβαλλόμενες οδικές συνθήκες. Η ανάρτηση έχει διαφορετικό καλιμπράρισμα για βέλτιστη απόδοση με πιο σκληρά εμπρός ελατήρια και αντιστρεπτικές δοκούς.

Επιπρόσθετα, η νέα ρύθμιση του τιμονιού EPAS, σε συνδυασμό με τα υποπλαίσια και τους βραχίονες της ανάρτησης που προέρχονται από τις Mustang Shelby GT350 και GT500, συμβάλουν ώστε η Mach 1 να διαθέτει ένα σύστημα διεύθυνσης με την καλύτερη απόκριση σε σχέση με οποιαδήποτε άλλη Mustang έχει διατεθεί στην Ευρώπη.

Η νέα Mustang Mach 1 εξοπλίζεται με αλουμινένιες ζάντες με 5 μπράτσα, διάμετρο 19 ίντσες και μεγαλύτερο κατά 0,5 ίντσες πλάτος εμπρός και πίσω, οι οποίες συνδυάζονται με ελαστικά Michelin Pilot Sport 4 που μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε πίστα.