Νέο Ford Kuga Plug-in Hybrid: Επιλέγεις πως θα κινείται

Κοινοποίησε το άρθρο
Νέο Ford Kuga Plug-in Hybrid

Νέο Ford Kuga Plug-in Hybrid: Επιλέγεις πως θα κινείται. H κορυφαία έκδοση Kuga Plug-In Hybrid εξασφαλίζει κίνηση αμιγώς με ηλεκτρική ενέργεια σε συνδυασμό με τη δυνατότητα να επιλέγουν οι ίδιοι οι οδηγοί πότε και πώς να αξιοποιούν την ενέργεια της μπαταρίας μέσα από προφίλ οδήγησης, όπως το EV Now


Αξιοποιώντας τα καλύτερα στοιχεία δύο διαφορετικών κόσμων, το νέο Kuga Plug-in Hybrid είναι ένα SUV με premium χαρακτήρα που συνδυάζει ιδανικά την αυτονομία και ελευθερία κίνησης που παραδοσιακά προσφέρει ένας κινητήρας εσωτερικής καύσης με την απόδοση, τις μηδενικές εκπομπές ρύπων και την αθόρυβη λειτουργία ενός ηλεκτροκινητήρα.

Η τεχνολογικά προηγμένη αρχιτεκτονική του συστήματος κίνησης του νέου Kuga Plug-in Hybrid συνδυάζει έναν τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 2.5L που λειτουργεί σύμφωνα με τον κύκλο Atkinson, ηλεκτροκινητήρα και γεννήτρια, καθώς και μπαταρία ιόντων λιθίου 14,4 kWh, με τη μέγιστη απόδοση να ανέρχεται στους 225 ίππους.

Νέο Ford Kuga Plug-in HybridΤο νέο Ford Kuga Plug-in Hybrid προσφέρει αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία 72 km NEDC (56 km WLTP), κατανάλωση από 1,2 l/100 km NEDC (από 1,4 l/100 km WLTP) και εκπομπές CO2 από 26 g/km NEDC (από 32 g/km WLTP).

Η μπαταρία μπορεί να φορτίζεται μέσω μιας υποδοχής φόρτισης στον εμπρός προφυλακτήρα. Επίσης, η τελευταία φορτίζεται αυτόματα εν κινήσει μέσω της τεχνολογίας αναγεννητικής πέδησης που ανακτά την κινητική ενέργεια η οποία συνήθως χάνεται στο φρενάρισμα.

Νέο Ford Kuga Plug-in Hybrid

Μία πλήρης φόρτιση της μπαταρίας από εξωτερική ηλεκτρική παροχή 230-volt ολοκληρώνεται σε λιγότερο από 6 ώρες.

Οι οδηγοί μπορούν να επιλέγουν πότε και πώς να αξιοποιούν την ενέργεια της μπαταρίας χρησιμοποιώντας τα προφίλ EV Auto, EV Now, EV Later και EV Charge.

Νέο Ford Kuga Plug-in Hybrid

Όταν η μπαταρία φτάνει στο κατώτερο επίπεδο φόρτισης, το νέο Ford Kuga Plug-in Hybrid αυτόματα επιστρέφει στο πρόγραμμα EV Auto συμπληρώνοντας την ισχύ του βενζινοκινητήρα με υποβοήθηση από τον ηλεκτροκινητήρα με χρήση της ανακτημένης ενέργειας για βελτιστοποιημένη οικονομία καυσίμου.