To νέο Ford Ranger αποκαλύπτεται

Κοινοποίησε το άρθρο
Ranger

Η επόμενη γενιά Ranger διατίθεται με δοκιμασμένους και ανθεκτικούς κινητήρες diesel μεταξύ των οποίων ένας ισχυρός V6 turbodiesel της Ford1

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Το φορτηγό των Metallica…It’s Electric (video)

To διάσημο συγκρότημα Metallica ετοιμάζεται για την καλοκαιρινή του περιοδεία, για την οποία θα χρησιμοποιήσει οχήματα της IVECO     Οι Metallica δεν χρειάζονται συστάσεις. Ιδρύθηκαν στο...

Η FORD Mustang Mach-E γιορτάζει στο Golden Hall

Οι επισκέπτες του stage της FORD στο Golden Hall έχουν την ευκαιρία να δουν από κοντά την ηλεκτρική Mustang Mach-E, να πάρουν δώρα αλλά...

RENAULT Clio 1.0 Sce 65: Η φθηνότερη έκδοση του νέου μοντέλου – Τιμές

Μια νέα, πιο προσιτή έκδοση, με αρχική τιμή που δεν ξεπερνά τα 17.000 ευρώ προστέθηκε στην οικογένεια του νέου RENAULT Clio     Χωρίς αμφιβολία, το RENAULT...

Η Ford προσέλκυσε την προσοχή των αγοραστών pick-up οχημάτων από όλο τον κόσμο αποκαλύπτοντας το πιο έξυπνο, πιο ευέλικτο και πιο ικανό Ranger στην ιστορία του μοντέλου.

Βασισμένη στην πολυετή της τεχνογνωσία στα pick-up και στη γνώση των αναγκών των κατόχων των αυτοκινήτων του είδους, η Ford συνεργάστηκε με πελάτες από όλο τον κόσμο για τη δημιουργία ενός οχήματος και μιας εμπειρίας ιδιοκτησίας στην οποία οι αγοραστές της επόμενης γενιάς Ranger μπορούν να εντάξουν επαγγελματικές, οικογενειακές και σπορ δραστηριότητες.

Ranger

Το βιβλίο παραγγελιών για τη νέα γενιά Ranger θα ανοίξει στην Ευρώπη στα τέλη του 2022 και οι παραδόσεις στους πελάτες θα ξεκινήσουν στις αρχές του 2023. Η επόμενη γενιά Ranger θα κατασκευάζεται στα εργοστάσια της Ford σε Ταϋλάνδη και Ν. Αφρική από το 2022, ενώ σε επόμενο στάδιο θα ανακοινωθούν και άλλες αγορές. Το σημερινό Ranger ηγείται της Ευρωπαϊκής κατηγορίας των pick-up οχημάτων και πρόσφατα πέτυχε ένα νέο ρεκόρ πωλήσεων 9-μήνου (Ιαν – Σεπ.) με 45.539 μονάδες, και μερίδιο αγοράς 39,9% . 2

Living the Ranger Life

Μότο της Ford για το νέο Ranger είναι το “Living the Ranger Life”, κάτι που μοιράζονται όλοι οι σχεδιαστές και οι μηχανικοί που εμπλέκονται στη δημιουργία της επόμενης γενιάς του μοντέλου.

Ranger

Επικεφαλής στο εγχείρημα της επόμενης γενιάς Ranger ήταν το Κέντρο Προϊοντικής Εξέλιξης της Ford στην Αυστραλία. Η διεθνής ομάδα των εξειδικευμένων μηχανικών και σχεδιαστών του συνεργάστηκε με αντίστοιχες από όλο τον κόσμο όχι μόνο για την ενσωμάτωση των τελευταίων τεχνολογιών, ικανοτήτων και συστημάτων ασφαλείας της Ford, αλλά και για την κατασκευή και δοκιμή του Ranger σύμφωνα με τα πολύ αυστηρά πρότυπα της μάρκας Ford.

Νέα εμφάνιση, νέες ικανότητες

Η εμπειρία των πελατών ήταν καθοριστική για τη δημιουργία της σκληροτράχηλης, νέας εμφάνισης της επόμενης γενιάς Ranger. Η Ford αφιέρωσε πολύ χρόνο με ιδιοκτήτες από όλο τον κόσμο, διεξάγοντας πάνω από 5.000 συνεντεύξεις και δεκάδες συνεδρίες με πελάτες για να κατανοήσει τον τρόπο χρήσης των pick-up τους και να μάθει τις επιθυμίες και προσδοκίες τους από το νέο Ranger.

Ranger

Οπτικά, η επόμενη γενιά Ranger είναι τολμηρή και γεμάτη αυτοπεποίθηση, με ένα δυναμικό εξωτερικό που μοιράζεται το παγκόσμιο σχεδιαστικό DNA των pick-up μοντέλων της Ford. Η σχεδίαση περιλαμβάνει μία νέα μάσκα και χαρακτηριστικά εμπρός φώτα σε σχήμα C, ενώ η διακριτική μεσαία γραμμή ενσωματώνει οπτικά τους ακόμα πιο εντυπωσιακούς θόλους των τροχών που ενισχύουν την αίσθηση στιβαρότητας του Ranger. Για πρώτη φορά, το Ford Ranger προσφέρει προβολείς LED matrix. Στο πίσω τμήμα, τα φωτιστικά σώματα είναι σχεδιασμένα σε αρμονία με τα χαρακτηριστικά γραφικά του εμπρός τμήματος. Το εσωτερικό, που παραπέμπει σε επιβατικό αυτοκίνητο, είναι αναβαθμισμένο χρησιμοποιώντας premium, μαλακά υλικά, σε συνδυασμό με μία κεντρική οθόνη αφής σε διάταξη πορτρέτου που υποστηρίζει το γνωστό σύστημα συνδεσιμότητας και ψυχαγωγίας SYNC™ 4 της Ford. 3

Κάτω από το νέο αμάξωμα υπάρχει ένα αναβαθμισμένο πλαίσιο με μεταξόνιο κατά 50 mm μακρύτερο και μετατρόχιο κατά 50 mm φαρδύτερο από του προηγούμενου Ranger. Μία υδρομορφοποιημένη δομή στο εμπρός τμήμα δημιουργεί περισσότερο χώρο στο διαμέρισμα του κινητήρα για το νέο V6 και «προετοιμάζει» το Ranger για την υποστήριξη μελλοντικών, διαφορετικών τεχνολογιών κίνησης. Επίσης δημιουργεί περισσότερο χώρο στο εμπρός τμήμα του pick-up για ώστε να αυξηθεί η ροή αέρα προς το ψυγείο, γεγονός που βοηθά στο να διατηρούνται οι θερμοκρασίες λειτουργίας σε χαμηλά επίπεδα, κατά τη ρυμούλκηση ή τη μεταφορά βαρέων φορτίων.

Ranger

Νέες επιλογές κινητήρων

Οι πελάτες θέλησαν περισσότερες επιλογές όσον αφορά την ισχύ και τη ροπή των μονάδων κίνησης για τη ρυμούλκηση βαρέων αντικειμένων και την οδήγηση σε ακραίες off‑road συνθήκες. Έτσι η ομάδα πρόσθεσε τον δοκιμασμένο 3.0L V6 turbodiesel της Ford και τον εξέλιξε για το Ranger. Πρόκειται για μία από τις τρεις επιλογές κινητήρων turbodiesel που διατίθενται κατά το λανσάρισμα. 1

Η επόμενη γενιά Ranger θα περιλαμβάνει στη φαρέτρα της τους δοκιμασμένους Single-Turbo και Bi-Turbo 2.0L εν σειρά τετρακύλινδρους κινητήρες diesel της Ford. Ο Single-Turbo διατίθεται με δύο διαφορετικά επίπεδα απόδοσης εξασφαλίζοντας περίσσια ισχύος και ροπής αλλά και οικονομία καυσίμου, 1 που είναι σημαντικό για τους ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων ή τους στόλους επαγγελματικών οχημάτων. Ο Bi-Turbo κινητήρας είναι μία πιο προηγμένη έκδοση υψηλών επιδόσεων για πελάτες που επιθυμούν περισσότερη ισχύ χωρίς αύξηση της κατανάλωσης καυσίμου. 1

 

Βελτιωμένη άνεση και συμπεριφορά

Θέλοντας να πετύχουν την άνεση και την οδική συμπεριφορά που προσδοκούν οι πελάτες pick-up μοντέλων για ποικίλη χρήση – δουλειά, οικογένεια, ελεύθερος χρόνος – οι μηχανικοί επικεντρώθηκαν στα θεμελιώδη χαρακτηριστικά.

Οι μηχανικοί τοποθέτησαν τους εμπρός τροχούς πιο μπροστά κατά 50mm για καλύτερη γωνία προσέγγισης, αλλά και πιο έξω για καλύτερη άρθρωση – και οι δύο επιλογές στοχεύουν στις καλύτερες επιδόσεις εκτός δρόμου. Επίσης, η έδραση των πίσω αμορτισέρ μεταφέρθηκε εξωτερικά των δοκών του πλαισίου, αναβαθμίζοντας την άνεση οδηγού και επιβατών τόσο εντός όσο και εκτός δρόμου, ανεξάρτητα αν μεταφέρουν βαρέα φορτία εν ώρα εργασίας ή απλά την οικογένειά τους για βραδινό φαγητό.

 

Οι πελάτες θα έχουν την επιλογή μεταξύ δύο συστημάτων κίνησης και στους τέσσερις τροχούς – ένα ηλεκτρονικό σύστημα κατ’ επιλογήν τετρακίνησης εν κινήσει, ή ένα νέο, προηγμένο σύστημα μόνιμης τετρακίνησης με αυτόματο πρόγραμμα λειτουργίας που δεν απαιτεί ενέργειες από τον οδηγό, σχεδιασμένα για άριστες επιδόσεις σύμφωνα με τις ανάγκες των πελατών. Η παροχή οδικής βοήθειας εκτός δρόμου διευκολύνεται από τους δύο κρίκους ρυμούλκησης στον εμπρός προφυλακτήρα