Ηλεκτροκίνηση: Τι θα συμβεί με το κλασικό αυτοκίνητο;

Ο πρόεδρος της FIVA αμφισβήτησε το μέλλον των κλασικών αυτοκινήτων με την καθιέρωση των ηλεκτρικών οχημάτων.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Dacia JOGGER

Το Dacia JOGGER με 7 θέσεις και πολλές δυνατότητες

0
Με το Dacia JOGGER η Dacia φιλοδοξεί να πρωταγωνιστήσει στην κατηγορία C, με ένα νέο και προσιτό οικογενειακό μοντέλο, που θα προσφέρεται σε 5θέσιες...

Δοκιμή: Nissan Juke 1.0 DIG-T Acenta DCT – Ανήσυχο Πνεύμα

0
Αναμφίβολα ένα αυτοκίνητο που ξεχωρίζει με το στιλ και την προσωπικότητα του στην κατηγορία των αστικών crossovers είναι το Nissan Juke. Έχοντας για μια...
Ράλλυ Ακρόπολις 2021

Ράλλυ Ακρόπολις 2021: Με τον φακό…

0
Όλη η δράση του Ράλλυ Ακρόπολις 2021 μέσα από τον φακό του gonews.gr και του Photo R Press. Απολαύστε υπεύθυνα !

Γράφει ο Νίκος Μιχαλόπουλος 

Σήμερα το ζήτημα που σχετίζεται με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, δηλαδή με την οικολογική μετάβαση, παραμένει ένα σημείο έντονης συζήτησης καθώς δείχνει τα πρώτα σημάδια του μέλλοντος στον κόσμο της αυτοκινητοβιομηχανίας.  Οι κυβερνητικές επιβολές αφήνουν ελάχιστα περιθώρια για πιθανές εναλλακτικές λύσεις και τα επόμενα χρόνια αναμένεται ότι κάθε κατασκευαστής θα εγκαταλείψει τον παραδοσιακό ενδοθερμικό κινητήρα αντί μιας ηλεκτρικής εναλλακτικής λύσης, αφήνοντας ίσως ανοικτό κάποιο ενδεχόμενο που συνδέεται με την υβριδική τεχνολογία.  Εν ολίγοις, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα είναι όλο και πιο διαδεδομένα και ως εκ τούτου πολλοί έχουν αρχίσει να αναρωτιούνται τι θα συμβεί σε ό, τι αφορά τον τομέα των κλασικών αυτοκινήτων, ο οποίος σαφώς βάσει των επερχόμενων κανονισμών αναπόφευκτα θα θεωρείται πως ρυπαίνει.

Τι θα συμβεί με την έλευση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων;

Για αυτόν τον λόγο είναι απαραίτητο να εξεταστεί το μελλοντικό σενάριο που θα έχει αντίκτυπο σε αυτού του τύπου τα αυτοκίνητα, τα οποία, ακόμη και αν προβλέπουν μειωμένη χρήση, ενδέχεται να πρέπει να προσαρμοστούν στις μελλοντικές συνθήκες.  Η άποψη του Tiddo Bresters, προέδρου της Federation Internationale Vehicules Anciens (FIVA)για το θέμα, φαίνεται παρακάτω.

Ο Bresters έγραψε μια επιστολή προσπαθώντας να ευαισθητοποιήσει τους θαυμαστές για την τρέχουσα αξία των vintage αυτοκινήτων και τι θα συμβεί στο εγγύς μέλλον.

«Οι διακοπές τελειώνουν και οι δρόμοι είναι γεμάτοι τα Σαββατοκύριακα. Ευτυχώς, υπάρχουν περισσότερες επιλογές για ταξίδια από ό, τι το 2020, αν και τα αυτοκίνητα και οι μοτοσικλέτες εξακολουθούν να προτιμώνται για μεταφορά καθώς ο ιός συνεχίζει να υπάρχει.  Τα οδικά ταξίδια είναι στη μόδα, επειδή προσφέρουν μεγάλη ελευθερία.  Εν τω μεταξύ, τα ράλι κλασικών αυτοκινήτων επέστρεψαν, δείχνοντας ότι υπάρχει ακόμα ενδιαφέρον.  Αυτά δίνουν στη FIVA αρκετή έμπνευση σε σχέση με το μέλλον.  Αλλά θα πρέπει να έχουμε σχέδιο.  Στόχος μας είναι να υποστηρίξουμε την κουλτούρα της νέας κινητικότητας και να υπερασπιστούμε την κουλτούρα του αυτοκινήτου όπως την έχουμε ζήσει »,έγραψε.

 «Δεν μπορούμε να αποφύγουμε να κάνουμε ακόμα μεγαλύτερη την ομάδα μας, ενόψει του μέλλοντος.  Η μετάβαση από την ορυκτή ενέργεια στην ηλεκτρική είναι μη αναστρέψιμη. Πρέπει να το αποδεχτούμε και να το υποστηρίξουμε. Ωστόσο, πρέπει επίσης να κερδίσουμε παγκόσμια αναγνώριση για τη βιομηχανία μας και για τη μεγάλη πολιτιστική, κοινωνική και οικονομική κληρονομιά του αυτοκινήτου μέσα από την ιστορία του. Και οι νέοι θα είναι το στήριγμα, επίσης για να αναζωογονήσουμε τον κόσμο μας», πρόσθεσε ο πρόεδρος της FIVA.

Η FIVA επικεντρώνεται στους νέους για να διατηρήσει ανέπαφο το ενδιαφέρον για τα ιστορικά αυτοκίνητα σε όλο τον κόσμο.  Υπάρχει όμως ο κίνδυνος να μην ξέρουν να εκτιμούν την αξία, μετρώντας τα αποκλειστικά με την τεχνολογική συμβολή που παρέχουν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα των επομένων ημερών. Κάτι σοβαρό πρέπει να γίνει και να γίνει σύντομα.