Ήταν το 1966 όταν o Rolf Wütherich στην αναφορά του για την 911 πρότεινε στην Porsche την παραγωγή ενός οχήματος ανώτερου από τον ανταγωνισμό σε ότι αφορά την σχέση βάρους-ιπποδύναμής.
Ο Rolf, μηχανικός του James Dean, ήταν γνωστός στον χώρο των αγώνων για αυτήν του την εμμονή και τους συνεχής υπολογισμούς που έκανε. Τον Οκτώβριο του 1966 κατασκευάστηκε η πρώτη ελαφριά 911 με το λογότυπο R = Racing και δοκιμάστηκε στην πίστα του Hockenheim όπου έκανε τον εκπληκτικό για την εποχή χρόνο των 2 λεπτών και 17.5 δευτερολέπτων. Ο 2λιτρος κινητήρας των 210 ίππων έπρεπε να κινεί το αυτοκίνητο των μόλις 800 κιλών, δηλαδή την εκπληκτική αναλογία των 4 κιλών ανά ίππο. Τα υπόλοιπα είναι ιστορία στους 4 τροχούς, με το R προσδίδει στις Porsche την ιδιαιτερότητα του πιο γρήγορου, του πιο αγωνιστικού προφίλ σε σχέση με τις υπόλοιπες. Συνολικά το γράμμα R «κοσμεί» τα οπίσθια έξη εκδόσεων της εταιρίας. Ποια είναι όμως τα χαρακτηριστικά που τις κάνουν να ξεχωρίζουν;
1. 911 R η απίστευτα ελαφριά
2. 911 Carrera RS 2.7 η πιο διάσημη
3. 911 RSR 3.0 η επαναστατική δύναμη
4. 911 SC RS η γεννημένη για αγώνες
5. 997 GT2 RS – η μπρούταλ δύναμη
6. 991 R – η γαντζωμένη στον δρόμο
{gallery}retro/porsche_r{/gallery}