Το ξέρεις ότι το Honda Jazz e:HEV διαθέτει εμπρόσθιο-μεσαίο αερόσακο ;

Κοινοποίησε το άρθρο

Το νέο Honda Jazz e:HEV απέσπασε τη μέγιστη βαθμολογία των πέντε αστεριών στον τελευταίο κύκλο δοκιμών πρόσκρουσης του οργανισμού Euro NCAP, που εισάγει μία σειρά αυστηρών, νέων αξιολογήσεων ασφάλειας.

Το Jazz διαθέτει προηγμένη νέα δομή αμαξώματος και περιλαμβάνει ένα ολοκληρωμένο πακέτο τεχνολογιών ενεργητικής ασφάλειας και βοηθημάτων του οδηγού στο βασικό εξοπλισμό του. Αυτός ο συνδυασμός έξυπνα ενσωματωμένων χαρακτηριστικών ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας ενισχύουν το κύρος του μοντέλου ως ενός από τα ασφαλέστερα επιβατικά αυτοκίνητα στην Ευρώπη.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

CUPRA Born με νέες μειωμένες τιμές

Με όφελος που πλησιάζει τα 6.000 ευρώ προσφέρεται πλέον το CUPRA Born.   H ελληνική αντιπροσωπεία της CUPRA, η Τεχνοκάρ Μ.Α.Ε.Ε. κάνει το αμιγώς ηλεκτρικό Born,...

BYD Ocean: «Σταγόνες» στον ωκεανό

Με το πρωτότυπο Ocean-S η BYD μας δίνει μια εικόνα για τα μελλοντικά της μοντέλα, η εσωτερική ατμόσφαιρα των οποίων θα είναι εμπνευσμένη από...

ROLLS-ROYCE Cullinan by Mansory: Περιπολικό πολυτελείας

Ο οίκος βελτιώσεων Mansory, μετέτρεψε μια ROLLS-ROYCE Cullinan σε περιπολικό, ειδικά διαμορφωμένο για τις ανάγκες της αστυνομίας του Ντουμπάι.     Πριν από μερικές ημέρες μαθαίνοντας ότι...

Το νέο Jazz που διατίθεται αποκλειστικά με υβριδικό κινητήριο σύνολο, είναι το πρώτο μοντέλο της Honda στην Ευρώπη που φέρει εμπρόσθιο-μεσαίο αερόσακο στο βασικό εξοπλισμό του. Ο αερόσακος είναι τοποθετημένος στην πλάτη του καθίσματος του οδηγού και αναπτύσσεται στο χώρο μεταξύ οδηγού και συνοδηγού, περιορίζοντας το ενδεχόμενο της άμεσης επαφής μεταξύ οδηγού και συνοδηγού σε περίπτωση μιας πλευρικής σύγκρουσης.

Η ακριβής τοποθέτηση του αερόσακου επιτυγχάνεται με τρεις  ιμάντες, ώστε να παρέχει μέγιστη προστασία κατά την ενεργοποίησή του, αγκαλιάζοντας τον οδηγό. Για το σκοπό αυτό, η ομάδα μηχανικών της Honda διαμόρφωσε τη μονάδα του αερόσακου ώστε να χωρά στο πάνω μαξιλάρι του νέου καθίσματος του οδηγού.

Ο νέος αερόσακος ανάμεσα στα εμπρός καθίσματα συνεργάζεται με δύο ακόμα χαρακτηριστικά σε περίπτωση πλευρικής σύγκρουσης: Τους προεντατήρες ζωνών ασφαλείας για οδηγό και συνοδηγό που τους συγκρατούν στη θέση τους και το ψηλότερα τοποθετημένο κεντρικό υποβραχιόνιο. Με τη νέα μέθοδο, ο τραυματισμός του κεφαλιού μπορεί να μειωθεί θεαματικά τόσο για τον επιβάτη που βρίσκεται στην πλευρά της σύγκρουσης όσο και για εκείνον που βρίσκεται στην απέναντι πλευρά.

Ο νέος αερόσακος είναι ένας από τους 10 που διαθέτει το Jazz e:HEV, το οποίο περιλαμβάνει επίσης Σύστημα Αερόσακου i-side στα πίσω καθίσματα.

Αυτός ο μοναδικός αερόσακος που είναι τοποθετημένος στην επένδυση  των πίσω θυρών, ενεργοποιείται για την προστασία των πίσω επιβατών από προσκρούσεις στην πόρτα και την κολόνα C σε περίπτωση πλευρικής σύγκρουσης. Επίσης, χάρη στις συμπαγείς διαστάσεις του, ο αερόσακος δεν υπονομεύει τη μοναδική λειτουργία των magic seats του Jazz.