
Η Hyundai Motor Company αυξάνει την παγκόσμια αξία της και τη θέση της μάρκας μεταξύ των αυτοκινητοβιομηχανιών, σύμφωνα με τα Best Global Brands 2020 Rankings της Interbrand.
Η έρευνα ανέδειξε ότι η παγκόσμια αξία της Hyundai Motor αυξήθηκε κατά 1% από έτος σε έτος και ανέρχεται πλέον στα 14,3 δισεκατομμύρια δολάρια, κατατάσσοντας την μάρκα στην 5η θέση μεταξύ των αυτοκινητοβιομηχανιών παγκοσμίως.
Παρά τις συνθήκες ύφεσης της αγοράς που προκλήθηκαν από την πανδημία COVID-19. Επίσης, η Hyundai κατατάσσεται ως 36η ισχυρότερη μάρκα του πλανήτη ανάμεσα σε όλες τις κατηγορίες προϊόντων και υπηρεσιών.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ
BMW M2 κάνει drifting μέσα σε εργοστάσιο (video)
Δείτε έναν από τους πιο γνωστούς οδηγούς drift, να πλαγιολισθαίνει με μια πανίσχυρη M2 μέσα στο εργοστάσιο της BMW.
Ο Elias Hountondji είναι ένας καταξιωμένος,...
HYUNDAI Santa Fe: Καινούργιο ή μεταχειρισμένο, πάντα βραβευμένο
Το νέο HYUNDAI Santa Fe, αλλά και ο προκάτοχός του διακρίθηκαν στα διάσημα βραβεία What Car Electric Car Awards.
To Santa Fe είναι το πρώτο...
Κινούμαι Ηλεκτρικά 3: Επιδοτήθηκαν περισσότερα από 1.500 οχήματα
Σε νέα πληρωμή δικαιούχων στο πρόγραμμα Κινούμαι Ηλεκτρικά 3 προχώρησε το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.
Το πρόγραμμα Κινούμαι Ηλεκτρικά, το οποίο αποτελεί ένα σημαντικό κίνητρο...
Η Hyundai Motor είναι η μόνη αυτοκινητοβιομηχανία που φέτος αύξησε την αξία της μάρκας της, σε αντίθεση με άλλους κατασκευαστές αυτοκινήτων που είδαν τις αξίες τους εν μέσω της πανδημίας να μειώνονται.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η Hyundai Motor βρίσκεται στις κορυφαίες 40 εταιρείες της Interbrand σε παγκόσμιο επίπεδο για έξι συνεχόμενα έτη. Μετά την είσοδό της το 2005 στις 100 κορυφαίες εταιρείες όσον αφορά την αξία της μάρκας, η Hyundai Motor παραμένει στην κορυφή των 100 για 15 συναπτά έτη.
















