Νέο Hyundai i30: Δυναμική ανανεωμένη σχεδίαση και hi-tech χαρακτηριστικά

Η εξωτερική σχεδίαση που ήταν πάντα σήμα κατατεθέν του πολυβραβευμένου i30 ανανεώνεται με μία σειρά κομψών, νέων σχεδιαστικών στοιχείων. Το αναβαθμισμένο εμπρός τμήμα τονίζει τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία φωτισμού που περιλαμβάνει ενσωματωμένα εντυπωσιακά LED φώτα ημέρας σχήματος V.

Το πίσω τμήμα εκφράζει τον προηγμένο χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Ο πλήρως ανασχεδιασμένος πίσω προφυλακτήρας βελτιώνει την αεροδυναμική απόδοση.

Στο καθαρό προφίλ κυριαρχεί μία συνεχόμενη στιλπνή γραμμή που εκτείνεται από τους προβολείς μέχρι τα πίσω φωτιστικά σώματα.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

PIAGGIO MP3 300 HPE – Ευελιξία στη μετακίνηση x 3

0
Το Piaggio MP3 300 hpe είναι μια πιο ευέλικτη και ελαφρύτερη έκδοση του Piaggio MP3. Αν και είναι ένα μικρών διαστάσεων, σπορ και δυναμικό...

Audi Q3 – To SUV του σύγχρονου οικογενειάρχη

0
Στη δεύτερη πλέον γενιά του, το νέο Audi Q3 επιστρέφει πιο εντυπωσιακό και ολοκληρωμένο από ποτέ! Δεν είναι μόνο η εξωτερική εμφάνιση, αλλά το...

Mitsubishi Space Star: Μοιράζει χαμόγελα

0
Έξι χρόνια μετά το Ευρωπαϊκό ντεμπούτο του – και με 653.065 πωλήσεις σε 90 χώρες σε όλο τον κόσμο (Μάρτιος 2012 - Σεπτέμβριος 2019)...
Για πρώτη φορά με εκδόσεις N Line

Τα i30 Hatchback και i30 Fastback διατίθενται πλέον και σε εκδόσεις N Line, με την έμπνευση της υπογραφής από το καθαρόαιμο υψηλών επιδόσεων i30 N. Οι εκδόσεις N Line διαφοροποιούνται τόσο σε σχεδιασμό όσο και σε εξοπλισμό, σε σχέση με τις υπόλοιπες εκδόσεις i30. Επιπρόσθετα, οι εκδόσεις i30 Ν Line στους ισχυρότερους κινητήρες βενζίνης 48V Hybrid Turbo 160ps και 48V Hybrid Diesel 136ps, διαθέτουν και διαφοροποιημένη ρύθμιση στο σύστημα διεύθυνσης και αναρτήσεων, προδιαθέτοντας για ακόμη περισσότερη οδηγική απόλαυση.

Αναβαθμισμένο, ποιοτικό και hi tech εσωτερικό

Η μοναδική σχεδιαστική φιλοσοφία του νέου Hyundai i30 δίνει το παρόν και στο εσωτερικό. Επιφάνειες υψηλής ποιότητας και εντυπωσιακές λεπτομέρειες, όπως οι εκλεπτυσμένοι αεραγωγοί, κυριαρχούν στην ανανεωμένη καμπίνα.

Το εργονομικό εσωτερικό προσφέρει καλύτερη θέση οδήγησης ενώ και οι υπόλοιποι συνεπιβάτες απολαμβάνουν ένα άνετο ταξίδι με άπλετο χώρο για όλη την οικογένεια.

Η προηγμένη τεχνολογία δίνει δυναμικό παρόν στο cockpit του νέου i30, με τον εντυπωσιακό ψηφιακό πίνακα οργάνων 7’’. Ο ευφυής ψηφιακός πίνακας παρουσιάζει τις σημαντικότερες πληροφορίες. Μπορείτε να τροποποιήσετε την απεικόνιση σύμφωνα με τις προτιμήσεις σας: η ταχύτητα μπορεί να προβάλλεται ψηφιακά, μαζί με τη Ροή Ενέργειας – Energy Flow (για το 48V Υβριδικό ), τις πληροφορίες πλοήγησης ή τις ενεργές λειτουργίες SmartSense.

Ανάλογα με το πρόγραμμα οδήγησης που επιλέγει ο οδηγός, αλλάζει και το χρώμα του ψηφιακού πίνακα οργάνων και των γραφικών ώστε να υπάρχει αρμονία. Μπλε για το Normal mode, πράσινο για το Eco mode και πορτοκαλί για το Sport mode. Η επιλογή Drive mode είναι διαθέσιμη στα αυτόματα κιβώτια (7 DCT).

Η στάνταρ οθόνη πολυμέσων 8’’ συνοδεύεται από την προβολή εικόνας από κάμερα οπισθοπορίας, με δυναμικές γραμμές καθοδήγησης που δείχνουν τη μελλοντική τροχιά του νέου i30, ένα εξαιρετικά χρήσιμο χαρακτηριστικό σε ελιγμούς στάθμευσης.

Η οθόνη 8’’ προσφέρει προηγμένη συνδεσιμότητα μέσω των εφαρμογών Android Auto και Apple CarPlay, ενώ ο ραδιοφωνικός ήχος μεταδίδεται καθαρότερα από ποτέ στα 6 ηχεία (4 βασικά και 2 tweeters) του i30 από όσους ραδιοφωνικούς σταθμούς εκπέμπουν ψηφιακό σήμα DAB. Επιπλέον, το νέο i30 προσφέρει προαιρετική ασύρματη φόρτιση smartphone.

Νέα γκάμα πιο αποδοτικών κινητήρων Hyundai SmartStream

Το νέο i30 διαθέτει μία πρωτοφανή γκάμα κινητήρων προσφέροντας στους πελάτες ακόμη μεγαλύτερη ελευθερία επιλογής.

Για πρώτη φορά το i30 διατίθεται με εξηλεκτρισμένη 48V Hybrid Turbo τεχνολογία μειώνοντας τις εκπομπές ρύπων CO2 και αυξάνοντας την απόδοση.

Το υβριδικό σύστημα κίνησης 48V Hybrid υποστηρίζει τον κινητήρα εσωτερικής καύσης, με ‘ενέσεις’ ηλεκτρικής ενέργειας σε διαφορετικά στάδια οδήγησης. Τα 48V Hybrid σύνολα διατίθενται με το πρωτοποριακό Intelligent Manual Transmission (iMT) για ακόμα μεγαλύτερη απόδοση.

Το iMT διαθέτει ηλεκτρονικό συμπλέκτη που συμβάλλει στη μείωση της κατανάλωσης των 48V Hybrid εκδόσεων. Για αυξημένη οικονομία, το iMT αποσυνδέει τον κινητήρα από το σύστημα μετάδοσης όταν ο οδηγός αφήνει το γκάζι, και το όχημα εισέρχεται σε λειτουργία coasting (πρόγραμμα ρολαρίσματος) με μειωμένη κατανάλωση.

Εναλλακτικά, η 48V Hybrid Turbo τεχνολογία συνδυάζεται με το απολαυστικό 7-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7-DCT, που διαθέτει στάνταρ χειριστήρια αλλαγής ταχυτήτων στο τιμόνι (πτερύγια paddle shifters), και συνδυάζει την οικονομική λειτουργία, την οδηγική απόλαυση ενός μηχανικού κιβωτίου με την άνεση ενός αυτόματου.

Το νέο i30 διαθέτει επίσης ένα νέο κινητήρα 1.5lt με Dual Port Injection (DPi) και 110 PS, που συνδυάζεται με 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων. Μέγιστη ισχύς: 110 PS, Μέγιστη ροπή: 144,2 Nm.

Επιπρόσθετα, ο 1.0L T-GDi κινητήρας αποδίδει 120 PS και συνδυάζεται με 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων. Επίσης διατίθεται και σε 48V Hybrid έκδοση για πιο οικονομική κατανάλωση και για πρώτη φορά συνδέεται με ένα 6-τάχυτο κιβώτιο Intelligent Manual Transmission (iMT) ή 7-τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (7-DCT) . Μέγιστη Ισχύς: 120 PS, Μέγιστη Ροπή: 172 Nm.

Στην κορυφή της γκάμας βρίσκεται ο νέος κινητήρας 1.5L T-GDi που αποδίδει 160 PS, με στάνταρ 48V υβριδική τεχνολογία που συνδυάζεται με 6-τάχυτο Intelligent Manual Transmission (iMT) ή ένα 7-τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (7-DCT). Μέγιστη Ισχύς: 159 PS, Μέγιστη ροπή: 253 Nm.

Τέλος, ένας κινητήρας 1.6L CRDi διατίθεται με 115 και 136 PS. Η έκδοση των 115 PS συνδυάζεται με 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων ή 7-τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (DCT). Η έκδοση των 136 PS διατίθεται με 48V Hybrid σύστημα, το οποίο συνδυάζεται με 6-τάχυτο κιβώτιο Intelligent Manual Transmission (iMT) ή το 7-τάχυτο DCT. Μέγιστη Ισχύς: 136 PS, Μέγιστη Ροπή: 320 Nm (με DCT).

googlenews