Η HYUNDAI λανσάρει το Backseat Bites, το πρώτο εστιατόριο στο Ηνωμένο Βασίλειο που φιλοξενείται σε ένα αυτοκίνητο και συγκεκριμένα στο Inster, προσφέροντας κλασικές κορεάτικες λιχουδιές.
Το πρώτο εστιατόριο στο Ηνωμένο Βασίλειο σε αυτοκίνητο, ανοίγει τις πόρτες του, καθώς η HYUNDAI ανακοίνωσε την έναρξη του Backseat Bites. Μιας μοναδικής εμπειρίας, καθώς το 93% των Βρετανών δηλώνουν ότι διψούν για νέες εμπειρίες.
Εμπνευσμένο από το νοτιοκορεατικό πολιτιστικό φαινόμενο Honbap, που σημαίνει να δειπνείς μόνος, η ιδέα «οδήγησέ με και δείπνησε» ξεκίνησε εν μέσω μιας αυξημένης τάσης για προσωπικές αποδράσεις. Με το 45% των Βρετανών να λένε ότι έχουν πάει μόνοι στον κινηματογράφο, περισσότεροι από τους μισούς (55%) να κάνουν διακοπές μόνοι τους και, τα δύο τρίτα (66%) να βγαίνουν έξω για φαγητό μόνοι τους.
Αξιοποιώντας αυτή την πολιτισμική μετατόπιση, η HYUNDAI δημιούργησε το Backseat Bites, στο πίσω κάθισμα ενός Inster. Ενός μοντέλου που φημίζεται για την ευρυχωρία του. Αν και πρόκειται για ένα μικρό, πλήρως ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης.
Σχεδιασμένο τόσο για μοναχικούς όσο και για ζευγάρια, το Backseat Bites φέρνει την Κορέα στους δρόμους του Λονδίνου. Γιατί το HYUNDAI Inster μετατρέπεται σε έναν οικείο χώρο εστίασης, με κορεάτικη street art, κατά παραγγελία από τον εικονογράφο Yoy Han. Το μενού είναι επιμελημένο από τους ειδικούς του κορεάτικου εστιατορίου, Chung’Dam. Οι επισκέπτες θα μπορούν να δοκιμάσουν αυθεντικές κορεάτικες λιχουδιές. Όπως μοσχαρίσιο ταρτάρ, μπάρμπεκιου από χοιρινή κοιλιά και κρύα noodles Kimchi.
Το Backseat Bites ουσιαστικά, προσφέρει στους επισκέπτες μια εντελώς μοναδική… γεύση της Κορέας, από μια απροσδόκητη τοποθεσία. Δηλαδή το πίσω κάθισμα ενός αυτοκινήτου. Εκεί που τα πτυσσόμενα καθίσματά του Inster, το καθιστούν τον ιδανικό οικοδεσπότη για αυτή τη μοναδική εμπειρία.
Από τα κατά παραγγελία έργα τέχνης μέχρι την παραδοσιακή κουζίνα, το Backseat Bites είναι ένας εορτασμός της κορεάτικης κουλτούρας και ένας φόρος τιμής στη χαρά του να κάνεις τα πράγματα με τον δικό σου τρόπο.
Είτε πρόκειται για το Honbap (φαγητό μόνος), είτε για το Honsul (ποτό μόνος) είτε για το Honjok (υιοθέτηση της μοναχικής ζωής), η κορεάτικη κουλτούρα φαίνεται ότι έρχεται και στην Ευρώπη.
Σχετική έρευνα δείχνει ότι 6 στους 10 Βρετανούς σκοπεύουν να δοκιμάσουν μια… σόλο εμπειρία τους επόμενους έξι μήνες. Με τη Γενιά Ζ να είναι η πιο πιθανή να κάνει το βήμα (74%). Ωστόσο, ορισμένοι εξακολουθούν να έχουν δισταγμούς όσον αφορά τις μοναχικές εμπειρίες. Με κύριες ανησυχίες τους να περιλαμβάνουν το να φαίνονται μόνοι (31%), το να αισθάνονται αμήχανα όταν βγαίνουν μόνοι τους δημόσια (29%) και το να αισθάνονται ότι κρίνονται (25%).
Το 19% λέει ότι προτιμά να βγαίνει μόνος. Η Γενιά Ζ ηγείται σε σύγκριση με τις παλαιότερες γενιές, με το ένα τέταρτο (25%) να προτιμά τις μοναχικές εμπειρίες, αναφέροντας: Η εκτίμηση του χρόνου που περνάμε μόνοι μας (57%), η ευκολία (47%) και η απόλαυση της ελευθερίας να δοκιμάζουμε πράγματα που δεν ενδιαφέρονται άλλοι (45%) είναι οι κύριοι λόγοι.
Το ξεχωριστό HYUNDAI Inster με το εστιατόριο Backseat Bites, θα είναι παρκαρισμένο στο αριθμό 35 της δημοφιλούς Greek Street, κοντά στην Πλατεία του Σόχο, την καλλιτεχνική γειτονιά του Λονδίνου. Αρχικά θα ανοίξει τις πόρτες του για μια βραδιά και, ανάλογα από την απήχηση θα κριθεί το μέλλον του.