Ioniq 6: Στον δρόμο η «Προφητεία» της Hyundai

Η Hyundai αναπτύσσει επί του παρόντος το ηλεκτρικό sedan Ioniq 6 που προέρχεται από το πρωτότυπο Prophecy.

Του Νίκου Μιχαλόπουλου

Πρόσφατα ο φωτογραφικός φακός εντόπισε ένα δοκιμαστικό όχημα, κάτι που δείχνει πως το αυτοκίνητο βρίσκεται στο τελικό στάδιο δοκιμών. Παρά το βαρύ καμουφλάζ μπορούμε να μαντέψουμε τι παραμένει το ίδιο και τι αλλάζει σε σύγκριση με το πρωτότυπο. Επιπλέον, αρχίζουν να διαρρέουν και οι πρώτες τεχνικές πληροφορίες.

Η Hyundai μόλις ξεκίνησε την ανάπτυξη της νέας γκάμας ηλεκτρικών οχημάτων Ioniq με το crossover Ioniq 5, που προέρχεται από το πρωτότυπο αυτοκίνητο 45 του 2019.

Το δεύτερο μοντέλο αυτής της νέας οικογένειας θα είναι το Ioniq 6, ένα “fastback” sedan που βασίζεται στο Concept Prophecy από το 2020. Αυτές οι φωτογραφίες δείχνουν το αυτοκίνητο για πρώτη φορά στο δρόμο, εξακολουθεί όμως να καλύπτεται σε μεγάλο βαθμό, καθώς η ανάπτυξή του συνεχίζεται.

Με χαρακτηριστικό και ήρεμο στυλ

Παρά το καμουφλάζ, μπορούμε να φανταστούμε τις αναλογίες κοντά σε αυτές του πρωτότυπου αυτοκινήτου με κοντό μπροστινό καπό, μικρότερες προεξοχές και κοφτή οροφή. Το αυστηρό σχήμα της μετώπης καλύπτεται ορατά από ένα πλαστικό στοιχείο του αμαξώματος, αλλά πιο ενδιαφέρον σημείο είναι το πίσω μέρος, με την κλίση που θυμίζει Porsche.

Από μπροστά, υπάρχουν υψηλότερα φτερά από ό, τι στο πρωτότυπο του 2020 και ένα καπό που δεν είναι πλέον κούφιο.

Αυτό καθιστά το όλο θέμα λιγότερο δυναμικό και πιθανώς αντικατοπτρίζει την παρουσία μιας κλασικής ανάρτησης sedan (για παράδειγμα MacPherson) και όχι του χαρακτηριστικού διπλού ψαλιδιού των σπορ αυτοκινήτων, τα οποία θα κρατούσαν ένα πολύ χαμηλό “ρύγχος”. Το αυτοκίνητο είναι επίσης εξοπλισμένο με κάμερες καθρέφτη.

Ioniq 6 με 600 χλμ αυτονομίας;

Όπως και το Ioniq 5, το 6 θα βασίζονται στη νέα αρθρωτή πλατφόρμα E-GMP του Hyundai Group με μπαταρία στο κέντρο κάτω από το δάπεδο, κύριο κινητήρα στο πίσω μέρος και πρόσθετο κινητήρα στο μπροστινό μέρος στην κορυφή της γκάμας για παροχή ισχύος με τετρακίνηση.

Το Ioniq 6 θα μπορούσε να εκμεταλλευτεί ένα μακρύτερο μεταξόνιο από το SUV για να χωρέσει μια μεγαλύτερη μπαταρία η οποία, σε συνδυασμό με τη βελτιστοποιημένη σιλουέτα της για μείωση της κατανάλωσης, θα της επέτρεπε να απολαμβάνει μεγαλύτερη εμβέλεια.

Το Ioniq 5 φτάνει έως και 481 km στον κύκλο WLTP (έκδοση ενός κινητήρα 218 hp με μπαταρία 73 kWh). Σύμφωνα με το The Korean Car Blog, το οποίο μεταδίδει αυτές τις εικόνες, το sedan θα μπορούσε να διανύσει 650 χιλιόμετρα ή ακόμη και 700 χιλιόμετρα με μία φόρτιση.

Το Hyundai Ioniq 6 πρόκειται να κυκλοφορήσει το 2022 και αναμένεται να αποκαλύπτεται σταδιακά περισσότερο μέχρι τότε. Στη συνέχεια, η σειρά θα ολοκληρωθεί από ένα μεγάλο SUV με το όνομα Ioniq 7.