Τα TUCSON και IONIQ 5 πρωταγωνιστoύν στην επερχόμενη ταινία της Sony Pictures «Spider-Man: No Way Home» που η προβολή της στις Ελληνικές κινηματογραφικές αίθουσες ξεκίνησε την Πέμπτη 16 Δεκεμβρίου 2021
ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ
Αποκαλύφθηκε το SKODA Elroq: Πότε θα κυκλοφορήσει στην Ελλάδα – Τιμές
«Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2025» για την Ελλάδα: Οι διεκδικητές του τίτλου
LIVE TV: Δείτε το shakedown του Ράλι Ιαπωνίας
Τα ολοκαίνουρια Hyundai ΤUCSON και IONIQ 5 πραγματοποιούν το ντεμπούτο τους στο Hollywood στην επερχόμενη ταινία της Sony Pictures «Spider-Man: No Way Home».
Με αφορμή την πρεμιέρα της ταινίας στους κινηματογράφους στις 16 Δεκεμβρίου 2021, η Hyundai Motor Company ξεκίνησε πρόγραμμα προώθησης που περιλαμβάνει μια τηλεοπτική διαφήμιση και ποικίλες ψηφιακές προωθητικές δραστηριότητες σε παγκόσμιο επίπεδο. Η καμπάνια προέρχεται από την παγκόσμια διαφημιστική συνεργασία της Hyundai Motor με τη Sony Pictures που ξεκίνησε τον Μάιο του 2020 για να αναδείξει το ανθρωποκεντρικό όραμα της εταιρείας για την κινητικότητα μέσω των προϊόντων και των τεχνολογικών καινοτομιών της.
«Η τοποθέτηση του αμιγώς ηλεκτρικού IONIQ 5 και του ολοκαίνουριου TUCSON στην ταινία «Spider-Man: No Way Home» αποτελεί το πρώτο σημαντικό ορόσημο στη στρατηγική συνεργασία μεταξύ των εταιρειών Hyundai Motor Company και Sony Pictures Entertainment» δήλωσε ο κ. Thomas Schemera, Executive Vice President, Global Chief Marketing Officer και Head of Customer Experience Division της Hyundai Motor Company. “Αυτή η συναρπαστική ταινία και η συμμετοχή των δύο οχημάτων μας σε βασικές σκηνές με τους πρωταγωνιστές, θα ενθουσιάσει εκατομμύρια θεατές σε όλο τον κόσμο.”
Η ταινία “Spider-Man: No Way Home” είναι η τρίτη ταινία Spider-Man που δημιουργήθηκε από τη Sony Pictures και τα Marvel Studios, με πρωταγωνιστή τον Tom Holland, ο οποίος υποδύεται τον μαθητή του γυμνασίου Peter Parker και παράλληλα τον φιλικό μας ήρωα, Spider-Man. Ο προκάτοχός της ταινίας αυτής, η ταινία «Spider-Man: Far From Home» έφθασε τα 1,131 δισεκατομμύρια δολάρια παγκοσμίως ως η τέταρτη ταινία με τις περισσότερες εισπράξεις του 2019 και η 25η ταινία με τις περισσότερες εισπράξεις όλων των εποχών.
«Η Hyundai είναι συνώνυμη με την κορυφαία τεχνολογία και την καινοτόμο σχεδίαση, επομένως δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι δημιούργησαν μια καμπάνια αιχμής για το IONIQ 5 και την πολυαναμενόμενη ταινία «Spider-Man: No Way Home». Δεν έχουμε καμία αμφιβολία ότι οι θαυμαστές του Spider-Man θα διασκεδάσουν πολύ με αυτήν την καινοτόμο συνεργασία» δήλωσε ο κ. Jeffrey Godsick, EVP της Global Partnerships and Brand Management και Head of Location Based Entertainment της Sony Pictures Entertainment.
Η Hyundai Motor θα ακολουθήσει ποικίλες ενέργειες marketing χρησιμοποιώντας τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας που σχετίζονται με την ταινία «Spider-Man: No Way Home». Ανάμεσά τους είναι η μεγάλης διάρκειας διαφήμιση, «Only Way Home», την οποία σκηνοθετεί ο Jon Watts, ο σκηνοθέτης των τριών πιο πρόσφατων ταινιών του Spider-Man, και πρωταγωνισθεί ο Tom Holland ως Spider-Man και ο καλύτερος φίλος του Ned Leeds. που υποδύεται ο Jacob Batalon.
Σε αυτό το τηλεοπτικό σποτ, ο Spider-Man θέλοντας να καθαρίσει το όνομά του βγαίνει από την κρυψώνα του, κάνοντας μια βόλτα 300 μιλίων στη Νέα Υόρκη με τον Ned και το αμιγώς ηλεκτρικό IONIQ 5. Το σποτ διάρκειας 30 δευτερολέπτων θα μεταδίδεται ως μέρος τηλεοπτικών προγραμμάτων υψηλής τηλεθέασης στις ΗΠΑ, την Ευρώπη, την Κίνα, τη Ρωσία και άλλες παγκόσμιες αγορές έως τον Ιανουάριο του 2022.