
Η Hyundai Motor Company αυξάνει την παγκόσμια αξία της και τη θέση της μάρκας μεταξύ των αυτοκινητοβιομηχανιών, σύμφωνα με τα Best Global Brands 2020 Rankings της Interbrand.
Η έρευνα ανέδειξε ότι η παγκόσμια αξία της Hyundai Motor αυξήθηκε κατά 1% από έτος σε έτος και ανέρχεται πλέον στα 14,3 δισεκατομμύρια δολάρια, κατατάσσοντας την μάρκα στην 5η θέση μεταξύ των αυτοκινητοβιομηχανιών παγκοσμίως.
Παρά τις συνθήκες ύφεσης της αγοράς που προκλήθηκαν από την πανδημία COVID-19. Επίσης, η Hyundai κατατάσσεται ως 36η ισχυρότερη μάρκα του πλανήτη ανάμεσα σε όλες τις κατηγορίες προϊόντων και υπηρεσιών.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ
H ASTON MARTIN Valkyrie στο δρόμο για το Λε Μαν (video)
Δείτε πως προετοιμάζεται η ASTON MARTIN για τη συμμετοχή της στις 24 Ώρες του Λε Μαν.
To 2025 είναι μια ιστορική χρονιά για την ASTON...
FORD Kuga Black Package: Η γοητεία του μαύρου
Με ένα πακέτο μαύρων χαρακτηριστικών εξοπλίζονται πλέον οι εκδόσεις ST-Line X του FORD Kuga.
Ένα νέο, κομψό, «μαύρο» σχεδιαστικό πακέτο προσφέρει η FORD για το...
KGM Torres Hybrid: Νέα υβριδική πρόταση
Με νέα μια σύγχρονη υβριδική έκδοση αναμένεται σύντομα να προστεθεί στην γκάμα του KGM Torres.
Η KGM ξεκίνησε πρόσφατα τη δραστηριότητά της και στην Ελλάδα....
Η Hyundai Motor είναι η μόνη αυτοκινητοβιομηχανία που φέτος αύξησε την αξία της μάρκας της, σε αντίθεση με άλλους κατασκευαστές αυτοκινήτων που είδαν τις αξίες τους εν μέσω της πανδημίας να μειώνονται.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η Hyundai Motor βρίσκεται στις κορυφαίες 40 εταιρείες της Interbrand σε παγκόσμιο επίπεδο για έξι συνεχόμενα έτη. Μετά την είσοδό της το 2005 στις 100 κορυφαίες εταιρείες όσον αφορά την αξία της μάρκας, η Hyundai Motor παραμένει στην κορυφή των 100 για 15 συναπτά έτη.