Αμιγώς ηλεκτρικό και τετρακίνητο το “Baby Jeep”

Κοινοποίησε το άρθρο
jeep

Πιθανότατα θα υποστηρίζεται από μια νέα πλατφόρμα της Stellantis και όχι μια παλαιότερη από την FCA ή την PSA.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

The Renault Icons: Δημοπρασία σπάνιων RENAULT αξίας 12 εκατομμυρίων ευρώ

0
Σπάνια αυτοκίνητα, μονοθέσια της Φόρμουλα 1 με…ιστορία, αλλά και μινιατούρες από τη συλλογή της RENAULT, έλαβαν μέρος σε μια εντυπωσιακή δημοπρασία στην οποία συνολικά...

Φόρμουλα 1: Πως θα ακούγονται τα μονοθέσια του 2026 (video)

0
Ο κινητήρας της HONDA για το πρωτάθλημα της Φόρμουλα 1 του 2026 είναι σχεδόν έτοιμος και ο Ιάπωνας κατασκευαστής μας δίνει ένα πρώτο δείγμα...

Πως θα κερδίσεις ένα αυτοκίνητο και τα καύσιμά του για έναν χρόνο

0
Ένα αυτοκίνητο πόλης για έναν χρόνο και τα καύσιμα που θα χρειαστεί, θα κερδίσει ο υπερτυχερός του διαγωνισμού της ελίν.   Ένα γέμισμα στα πρατήρια  της...

Του Νίκου Μιχαλόπουλου 

Volvo Ex30

Σύμφωνα με πληροφορίες, η Jeep εργάζεται σε ένα μοντέλο που θα τοποθετηθεί κάτω από το μοντέλο Renegade της κατηγορίας Β, αλλά εκτός από τις μικρότερες διαστάσεις του θα έχει επίσης μια σημαντική καινοτομία, θα είναι πλήρως ηλεκτρικό.  Οι λεπτομέρειες είναι περιορισμένες αυτή τη στιγμή, αλλά θα ήταν λογικό να χτιστεί σε μια από τις νέες πλατφόρμες που θα αναπτυχθούν από την Stellantis.

Ωστόσο, πιθανότατα δεν θα είναι η πλατφόρμα e-CMP που χρησιμοποιείται σε οχήματα όπως το Peugeot e-2008 ή το νέο Opel / Vauxhall Mokka-e.  Ακόμα κι αν η πλατφόρμα είναι ιδανική για ένα όχημα στο μέγεθος του επερχόμενου μικρού εκτός δρόμου, δεν υποστηρίζει τετρακίνηση, κάτι που αποτελεί προϋπόθεση για κάθε Jeep, ανεξάρτητα από το μέγεθος.

Η πιο πιθανή πλατφόρμα για να στηρίξει το μικρό ηλεκτρικό Jeep είναι η αρχιτεκτονική STLA Small της Stellantis, αλλά δεν αναμένεται νωρίτερα από τέσσερα χρόνια (αναμένεται να κάνει ντεμπούτο κάποια στιγμή το 2026).  Κατασκευάζεται έχοντας κατά νου πλήρως ηλεκτρικά συστήματα κίνησης και θα προσφέρει τη δυνατότητα εγκατάστασης ενός πίσω κινητήρα, δίνοντας στα οχήματα που υποστηρίζουν την επιλογή για κίνηση σε όλους τους τροχούς.

Το AutoExpress παραθέτει τον Mark Allen, τον επικεφαλής σχεδιασμού της Jeep, ο οποίος είπε

«Εξετάζουμε κάθε δυνατή λύση. Το Renegade είναι ένα αυτοκίνητο της κατηγορίας Β, οπότε προφανώς υπάρχει χώρος κάτω από αυτό και αυτό είναι κάτι που μας ενδιαφέρει.  Αλλά προφανώς δεν κοιτάμε για κάτι μεγαλύτερο από το Wagoneer – είναι θηρίο!»

Ο Άλεν ανέφερε επίσης ότι η Jeep έχει ακόμα δύο θέσεις στην αγορά που δεν έχει ακόμη καλύψει, αν και δεν έδωσε λεπτομέρειες για το τι είναι.  Γνωρίζουμε ότι δεν πρόκειται να είναι μεγαλύτερες από το Wagoneer, αλλά είμαστε σίγουροι ότι θα έχουν επίσης ηλεκτρικά ή υβριδικά συστήματα κίνησης, καθώς όλες οι νέες πλατφόρμες Stellantis θα υποστηρίζονται από αυτό.