1 στα 4 Kia που πωλούνται είναι υβριδικά και ηλεκτρικά

Κοινοποίησε το άρθρο

Η Kia Motors σημείωσε κατά τη διάρκεια  του πρώτου εξαμήνου του 2020 υψηλές πωλήσεις στην κατηγορία των υβριδικών και των ηλεκτρικών μοντέλων της στην Ευρώπη και αυτό παρά τη γενικότερη  επιβράδυνση της αγοράς.

Οι πωλήσεις των εξηλεκτρισμένων μοντέλων της Kia αυξήθηκαν κατά 17.6% το πρώτο εξάμηνο του 2020 σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο, με 44.894 πωλήσεις (από 38.173 το πρώτο εξάμηνο του 2019). Σε αυτό τον όγκο πωλήσεων περιλαμβάνεται η αυξανόμενη γκάμα ήπιας υβριδικής τεχνολογίας (MHEV), τα παράλληλης διάταξης υβριδικά (HEV), τα υβριδικά plug-in (PHEV) και τα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα (EV).

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

OMODA & JAECOO: Ξεκίνημα με προνομιακές τιμές και δώρα

Μοναδικά προνόμια θα έχουν όσοι προ-παραγγείλουν μέχρι το τέλος του Μαΐου τα μοντέλα της OMODA & JAECOO, που έρχονται για πρώτη φορά στην Ελλάδα.     Ένα...

Που θα δείτε το νέο FORD Puma Gen-E

Η FORD προσκαλεί το κοινό στο εμπορικό κέντρο Golden Hall για μια μοναδική εμπειρία με επίκεντρο το νέο αμιγώς ηλεκτρικό Puma Gen-E.     Τo νέο Puma...

Το Παγκόσμιο Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2025

Το KΙΑ EV3 ήταν ο νικητής στα World Car Awards 2025.   Σε συλλέκτη βραβείων εξελίσσεται το KIA EV3. Γιατί το, ευρωπαϊκών προδιαγραφών νέο ηλεκτρικό μοντέλο...

Ως αποτέλεσμα αυτού τα εξηλεκτρισμένα μοντέλα αντιπροσωπεύουν πλέον μία στις τέσσερις πωλήσεις της Kia στην Ευρώπη (25.2%).

Σύμφωνα με νέα στοιχεία που ανακοίνωσε η Ευρωπαϊκή Ένωση Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA), οι μέχρι στιγμής συνολικές ευρωπαϊκές πωλήσεις της Kia για φέτος έχουν μειωθεί κατά -33.5% στις 178.392 μονάδες (από 268.305 πωλήσεις που ήταν στο πρώτο εξάμηνο του 2019).

Ωστόσο, οι ισχυρές πωλήσεις των εξηλεκτρισμένων μοντέλων της μάρκας μείωσαν την πτώση, με αποτέλεσμα οι πωλήσεις της Kia να έχουν μια μείωση μικρότερη από το -39.5 % που παρατηρείται στην ευρύτερη ευρωπαϊκή αγορά.

Το μερίδιο αγοράς της Kia στην ΕΕ, την EFTA και το Ηνωμένο Βασίλειο αυξήθηκε από το 3.2% στο 3.5% για το πρώτο εξάμηνο του 2020, σηματοδοτώντας μια νέα υψηλή επίδοση για τη μάρκα.