Η Κία επιτυγχάνει το καλύτερο μερίδιο αγοράς στην Ευρώπη

Κοινοποίησε το άρθρο

Οι πωλήσεις της Kia αυξήθηκαν κατά 40,8% σε μια αγορά που αυξήθηκε κατά 27,1%

Μεγαλύτερη ανάπτυξη από τις αντίστοιχες mainstream μάρκες

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

HYUNDAI Bayon 2024 : «Έξυπνος» εκσυγχρονισμός – Τιμές

Νέα εμφάνιση, έξυπνα χαρακτηριστικά συνδεσιμότητας και ασφάλειας, αλλά και ανανεωμένο εσωτερικό με σύγχρονες τεχνολογίες διαθέτει πλέον το HYUNDAI Bayon     To HYUNDAI Bayon είναι ένα από...

MG EXE 181 με επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 1 δευτερόλεπτο (video)

  Το ηλεκτρικό πρωτότυπο hypercar EXE181 της MG Motor, συνδέει το ένδοξο παρελθόν με το μέλλον της μάρκας, έχοντας ως κύριο στόχο να σπάσει τα...

Πρωτομαγιά : Πως θα κυκλοφορήσουν τα Μ.Μ.Μ.

Διαφοροποιήσεις θα υπάρξουν στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς τη Μ. Τετάρτη. Γιατί στην απεργία της ΓΣΕΕ, ανήμερα της Πρωτομαγιάς, θα συμμετάσχουν και τα σωματεία των...

Σύμφωνα με τα νέα στοιχεία που δημοσίευσε σήμερα η Ευρωπαϊκή Ένωση Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA) η Kia έχει επιτύχει το υψηλότερο από ποτέ  μερίδιο αγοράς της στην Ευρώπη κατά 3,9% το πρώτο εξάμηνο του 2021.

Η αγορά επιβατικών αυτοκινήτων σε ολόκληρη την ΕΕ, την EFTA και το Ηνωμένο Βασίλειο αυξήθηκε συνολικά 27,1% σε σύγκριση με τους πρώτους έξι μήνες του 2020 όταν η πανδημία έκλεισε τις εκθέσεις σε ολόκληρο τον κόσμο.

Η ανάπτυξη της Kia την ίδια περίοδο άγγιξε το 40,8%, με πωλήσεις 251.236 από έτος σε έτος σε σύγκριση με 178.393 κατά την ίδια περίοδο πέρυσι. Αυτά τα στοιχεία πωλήσεων και η ποσοστιαία αύξηση τοποθέτησαν τη μάρκα σε υψηλότερη θέση από ό, τι πολλές ισοδύναμες mainstream μάρκες.

Ο Jason Jeong, Πρόεδρος της Kia Europe , σχολίασε: «Καθώς ο τομέας της αυτοκινητοβιομηχανίας αρχίζει να ανακάμπτει από την πανδημία , καλωσορίζουμε τους πελάτες πίσω στις εκθέσεις μας.

Από το επαναλανσάρισμα  της μάρκας  στις αρχές του έτους, έχουμε σημειώσει ισχυρή ανάπτυξη στην αγορά των επιβατικών αυτοκινήτων μας και τώρα έχουμε επιτύχει το υψηλότερο μερίδιο αγοράς  στην Ευρώπη. Αυτό είναι μια απόδειξη για τη δύναμη της νέας μάρκας Kia και την εμπνευσμένη γκάμα ηλεκτροκίνητων οχημάτων με χαμηλές εκπομπές ρύπων.

«Καθώς κοιτάζουμε προς το δεύτερο εξάμηνο του έτους, είμαστε πεπεισμένοι ότι η εισαγωγή του EV6 και το νέο Sportage θα προσελκύσουν νέους πελάτες στην οικογένεια της Kia και την περαιτέρω ενίσχυση του μεριδίου αγοράς μας σε όλη την Ευρώπη» πρόσθεσε ο Jason Jeorg.