Η McLaren Senna GTR με τις αναρτήσεις από την GT3 και χωρίς υπερβολή έναν τόνο κάθετης δύναμης, είναι η μαγική δύναμη που κρατάει το αυτοκίνητο στην άσφαλτο αποτρέποντας την μεταμόρφωση του σε αεριωθούμενο. Η πίσω αεροτομή συνδέεται με την ροή αέρα του διαχύτη με αποτέλεσμα να αυξηθεί η δύναμη κατά 200 κιλά, ειδικά στις χαμηλές ταχύτητες συνεισφέροντας σημαντικά τόσο στην σταθερότητα όσο και διευκολύνοντας την γρήγορη οδήγηση στις καμπές. Ο 4λιτρος twin-turbo V8 στην McLaren Senna GTR θα παράγει 825 ίππους, δηλαδή 14 παραπάνω από την απλή έκδοση και 800Nm ροπή. Το τιμόνι θα αντικατασταθεί από ένα σε αγωνιστικό στυλ όπως και στην McLaren P1 GTR. Όπως όλα τα supercar έτσι και αυτό ξεπούλησε τα 75 κομμάτια προς 1.5 εκ. ευρώ πριν καν βγει σε παραγωγή.