Μοναδική στο είδος της σχεδίαση, χωρίς αντίπαλο – αυτός είναι ο ορισμός της νέας custom μοτοσικλέτας R 18 “Spirit of Passion” της Kingston Custom.
Μετά τον Roland Sands, ο Dirk Oehlerking επιστράτευσε το δημιουργικό ταλέντο του και μεταμόρφωσε την BMW R 18 στο δεύτερο κόσμημα της σειράς “SoulFuel” (Καύσιμο Ψυχής), που προέρχεται από τη συνεργασία της BMW Motorrad με επίλεκτους customisers. Πριν από λίγο καιρό, ανάλογη αίσθηση είχε προκαλέσει μία μετατροπή της R 18 δια χειρός Bernhard Naumann – γνωστή και ως “Blechmann”.
Η Kingston Custom του Oehlerking φημίζεται για τις ακραίες custom μετατροπές της. Ωστόσο, όσοι περίμεναν μία ρηξικέλευθη αλλαγή της R 18, θα βρεθούν προ εκπλήξεως. «Η BMW R 18 είναι τόσο τέλεια, ώστε προτίμησα να αφήσω την τεχνολογία της ως είχε.
Το πλαίσιο είναι το αρχικό στο 100%. Είναι τόσο προηγμένο ώστε δεν χρειαζόταν καμία αλλαγή εδώ», δήλωσε ο Oehlerking. Παρόλα αυτά, η μοτοσικλέτα έχει μεταμορφωθεί και αναμφίβολα αποπνέει την αύρα της Kingston Custom.
“ Spirit of Passion ”: η δημιουργία.
Το πιο εντυπωσιακό στοιχείο – και ταυτόχρονα η μεγαλύτερη πρόκληση – είναι ο φέρινγκ της Kingston. Στο σώμα της μοτοσικλέτας βλέπουμε χειροποίητες σχεδιαστικές παρεμβάσεις της Kingston, όπως και το τιμόνι και το φτερό.
Η εξάτμιση της BMW R 18 έχει τροποποιηθεί από τον Oehlerking σε στυλ Kingston Roadster, ενώ η σέλα προέρχεται από τη γκάμα αξεσουάρ. Τα φλας έχουν αντικατασταθεί με αντίστοιχα της Kellermann και ο εμπρός προβολέας LED έχει ενσωματωθεί στο φέρινγκ.
Η αρχική βαφή και οι γραμμές παραμένουν στο φέρινγκ και το φτερό, και έχουν προστεθεί κάποιες πινελιές στυλ Kingston. Η ανάρτηση και το ρεζερβουάρ διατηρούνται από το αρχικό μοντέλο. Συνολικά, ενσαρκώνει ένα κλασικό art deco στυλ.
BMW R 18: η βάση.
Χάρη στην φιλική προς τις μετατροπές αρχιτεκτονική της, η BMW R 18 είναι μία μοτοσικλέτα που προορίζεται για customising. Οι ιστορικές καταβολές της R 18 είναι έντονες, θυμίζοντας – τεχνικά και οπτικά – διάσημα μοντέλα όπως η BMW R 5 και παραμένοντας επικεντρωμένη στην ‘ουσία’: καθαρή τεχνολογία χωρίς περιττά στοιχεία – και ασφαλώς στον “big boxer” κινητήρα.