2017 HONDA CB1100 RS

Κοινοποίησε το άρθρο

Από το 1959 που παρουσιάστηκε το δικύλινδρο CB92 Benly, τα αρχικά CB έχουν τεράστια σημασία τόσο για τη Honda όσο και για τους ιδιοκτήτες των μοτοσυκλετών της.

Τα αρχικά αυτά απέκτησαν ιδιαίτερο νόημα από το 1969, μία καθοριστική χρονιά στην ιστορία της μοτοσυκλέτας, μια και τότε παρουσιάστηκε η τετρακύλινδρη CB750, η πρώτη Superbike στον κόσμο και μοτοσυκλέτα – πρότυπο για όσες ακολούθησαν από τότε μέχρι σήμερα.

Σήμερα, οι μοτοσυκλέτες «παλαιάς σχολής» έχουν έρθει και πάλι στη μόδα. Το 2013 η Honda έφερε στην Ευρώπη τη CB1100 – η οποία ήταν ήδη best seller στην Ιαπωνική αγορά – για να ικανοποιήσει ένα μεγάλο αριθμό αναβατών, εκείνους που επιθυμούσαν τον παραδοσιακό, αερόψυκτο, τετρακύλινδρο κινητήρα της CB, θεωρώντας τον ένα διαμάντι της μηχανολογίας.

Η νέα CB1100 RS της Honda συνδυάζει ένα μινιμαλιστικό στυλ χειροποίητης μοτοσυκλέτας με σπορ χαρακτήρα διαθέτοντας πιο γρήγορη γεωμετρία πλαισίου, εξελιγμένο πιρούνι δύο τμημάτων 43 mm της Showa με διπλές βαλβίδες συμπίεσης και επαναφοράς (Dual Bending Valve), δύο πίσω αμορτισέρ με ξεχωριστό δοχείο, χυτές ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών και διπλές, ακτινικές, τετραπίστονες δαγκάνες φρένων. Η «αναπνοή» του κινητήρα έχει βελτιωθεί χάρη στα αναβαθμισμένα συστήματα εισαγωγής και εξαγωγής, ενώ στη μετάδοση χρησιμοποιείται μονόδρομος συμπλέκτης ολίσθησης-υποβοήθησης.    

Για το 2017, η CB1100 διατίθεται πλέον σε δύο εκδόσεις: δίπλα στην αναβαθμισμένη CB1100 EX υπάρχει και η CB1100 RS, η οποία αναδύει ένα διάχυτο ρετρό στυλ σε κάθε της λεπτομέρεια και βελτιωμένες επιδόσεις που της χαρίζουν ένα πιο έντονα σπορ χαρακτήρα.

79176 17YM CB1100 RS

Η CB1100 RS κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Honda στο Κουμαμότο της Ιαπωνίας. Η διαδικασία παραγωγής έχει αναβαθμιστεί σημαντικά με την επιστράτευση νέων τεχνολογιών αλλά και έμπειρων μηχανικών. Το τελικό αποτέλεσμα είναι μοτοσυκλέτες – έργα τέχνης, προσεγμένες μέχρι την τελευταία λεπτομέρεια, οι οποίες θα έχουν μία θέση στην ιστορία και μετά από αρκετές δεκαετίες.

Γυμνή και απέριττη, η CB1100 RS μοιάζει αγωνιστική μοτοσυκλέτα της δεκαετίας του ’70 με χαρακτηριστικά café racer. Το καμπυλόγραμμο ρεζερβουάρ χωρίς εμφανείς συγκολλήσεις θυμίζει χειροποίητη κατασκευή, ενώ το στρογγυλό φωτιστικό σώμα και τα κλασικά όργανα αναδεικνύουν τη διαχρονικότητα του σχεδίου. Τα φώτα LED συνιστούν μία ρηξικέλευθη νότα μοντερνισμού.

Σε πλήρη αρμονία με την πιο σπορ εμφάνιση, το πλαίσιο της CB1100 RS έχει πιο σπορ γεωμετρία από της EX σε συνδυασμό με πιο σφιχτή ανάρτηση Showa, ακτινικές, τετραπίστονες δαγκάνες φρένων εμπρός, αλουμινένιες ζάντες 17’ και ελαστικά σπορ μοτοσυκλέτας. Η χαμηλότερη και πιο συμπαγής σέλα συνεπάγεται μετατόπιση του βάρους του αναβάτη προς τα εμπρός, συνηγορώντας στις μετατροπές της γεωμετρίας του πλαισίου.

Ο αερόψυκτος τετρακύλινδρος κινητήρας αναπνέει καλύτερα χάρη στους διαφορετικούς αυλούς εισαγωγής και στη μικρότερη, ελαφρύτερη εξάτμιση 4-2-2, ενώ ο μονόδρομος συμπλέκτης διευκολύνει το κούμπωμα των ταχυτήτων και εξασφαλίζει τη σταθερότητα του πίσω τροχού στα κατεβάσματα.  

Με έφεση, τόσο στην εμφάνιση όσο και στις επιδόσεις, η CB1100 RS είναι η ιδανική μοτοσυκλέτα για στιλάτες μετακινήσεις στην πόλη όσο και για ξέγνοιαστη οδήγηση σε δρόμους γεμάτους στροφές τα Σαββατοκύριακα. Διαθέτει προηγμένη μηχανολογία που καθηλώνει το βλέμμα και αποτελεί ιδανική βάση για βελτιώσεις ανάλογα με το γούστο του κάθε ιδιοκτήτη της.